Ja, het is echt een soort toontje.quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:49 schreef Falco het volgende:
Aah Josti wordt emotioneel van wat gel!
Om een eerdere poll van mij er maar weer in te gooien dan:quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:46 schreef Peter6000 het volgende:
Waar blijft die poll Flugel? Over hoelang ze het volhouden
quote:
Joh! Echt waar? Was me nog niet opgevallen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
vreselijk en ben een beetje met psp aan het stoeien.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Om een eerdere poll van mij er maar weer in te gooien dan:
Poll: Begeeft de gammele fiets het eerder dan de bewoners opgeven?Ja Nee
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Ja, je moet wat en ik blijf in de BB kerst sfeerquote:Op zaterdag 17 december 2005 15:07 schreef Muerte het volgende:
[..]
Joh! Echt waar? Was me nog niet opgevallen.![]()
![]()
Ik vind het wel grappig, ga door zou ik zeggen, hebben we tenminste nog een beetje afleiding.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ja, je moet wat en ik blijf in de BB kerst sfeer
De vraagstelling lijkt me niet echt optimaal....quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben een stuk blonder dan jij, het lukt me niet om de poll hier te plaatsen.
Ik zie hem wel, maar hij doet niet veel![]()
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=105009
dank jequote:Op zaterdag 17 december 2005 15:16 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig, ga door zou ik zeggen, hebben we tenminste nog een beetje afleiding.![]()
Als het niet mag is je post ineens leeg.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:18 schreef regenworm het volgende:
Weet niet of deze mogen i.v.m. de policy
Maar de ballen zijn al richting Den Haag gegaan.
[afbeelding]
[afbeelding]
http://poll.dezeserver.nl/index.cgi?action=create2quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben een stuk blonder dan jij, het lukt me niet om de poll hier te plaatsen.
Ik zie hem wel, maar hij doet niet veel![]()
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=105009
Ik hoor het wel je moet wel precies waarom het gaat.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:23 schreef Muerte het volgende:
[..]
Als het niet mag is je post ineens leeg.![]()
En als je daarna niet meer kan posten, heb je het een keer teveel gedaan![]()
Mijn cap!!!! Wat doe je?quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:18 schreef regenworm het volgende:
Weet niet of deze mogen i.v.m. de policy
Maar de ballen zijn al richting Den Haag gegaan.
[afbeelding]
[afbeelding]
werkt primaquote:Op zaterdag 17 december 2005 15:25 schreef Peter6000 het volgende:
[POLL] Op welk tijdstip mislukt de weekopdracht![]()
Zou jij het willen doen?quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
http://poll.dezeserver.nl/index.cgi?action=create2
En dan de code die je krijgt... copieren en plakken in een berichtje en plaatsen.
Had ik die moeten maken dan?quote:
Zoals ik begreep heeft Peter al een poll gemaakt.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zou jij het willen doen?![]()
Ik heb mezelf verplicht om vandaag de kerstkaarten te gaan schrijven, dus de tafel ligt helemaal vol.
En jij bent er zo goed in!!![]()
Ik weet het eerlijk gezegd ook allemaal even niet meer....quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:30 schreef regenworm het volgende:
flugeltje even een policy vraag die tweenath kerstballen mag dat
ALs het niet mag dan haal ik ze wel weg.
Is me niet duidelijk het kan ook om de 15 minuten zijnquote:Op zaterdag 17 december 2005 15:28 schreef essie05 het volgende:
Fietsen ze nog steeds ieder 10 minuten?
Ook flugel is de weg kwijt... of ze gaat voor de Fok bokaal van beste actricequote:Op zaterdag 17 december 2005 15:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik weet het eerlijk gezegd ook allemaal even niet meer....![]()
Ik zag het, heb gelijk ook maar even gestemd.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zoals ik begreep heeft Peter al een poll gemaakt.
Dan hoor of zie ik het wel als de cap is verdwenen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die je uiteindelijk kreeg wel ja... de code zoals het heet.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zag het, heb gelijk ook maar even gestemd.
Ik had dus al die rare lettertjes moeten kopieren als ik het goed begrijp?
af en toe een creatief plaatje is prima maar het moet niet overdreven wordenquote:Op zaterdag 17 december 2005 15:31 schreef flugeltje het volgende:
Maak je niet druk, we hebben nu alles al gezien van nattelie.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:30 schreef regenworm het volgende:
flugeltje even een policy vraag die tweenath kerstballen mag dat
ALs het niet mag dan haal ik ze wel weg.
Whehehe...!quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En dan zeggen ze nog dat je op FOK! niks leertquote:Op zaterdag 17 december 2005 15:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Die je uiteindelijk kreeg wel ja... de code zoals het heet.
Maak ik ook niet, maar ik heb geen zin om een discussie hierover te krijgen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maak je niet druk, we hebben nu alles al gezien van nattelie.
Niks nieuws onder de zon![]()
Gelukkig plaatste ik deze niet :quote:
Geloof me... die heat wil je nietquote:Op zaterdag 17 december 2005 15:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maak ik ook niet, maar ik heb geen zin om een discussie hierover te krijgen.
Dan had ik als wraak deze geplaatst.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gelukkig plaatste ik deze niet :
[afbeelding]
Anders waren we weer dubbelcap kings
quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:40 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dan had ik als wraak deze geplaatst.![]()
[afbeelding]
Poll: Zal mazaru ooit een poll kunnen maken?quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dan zeggen ze nog dat je op FOK! niks leert![]()
Lachen met ons he?quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Poll: Zal mazaru ooit een poll kunnen maken?Nee, nooit, dat is te moeilijk Misschien in het nieuwe jaar Ja natuurlijk! Mazaru is een kanjer!
Tussenstand:
[afbeelding]
Ik was er niet eens in dat topicquote:Op zaterdag 17 december 2005 15:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
[BB SC 956] Knieen kapot fietsen.... of niet?
een hele leuke pollquote:Op zaterdag 17 december 2005 15:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Poll: Zal mazaru ooit een poll kunnen maken?Nee, nooit, dat is te moeilijk Misschien in het nieuwe jaar Ja natuurlijk! Mazaru is een kanjer!
Tussenstand:
[afbeelding]
Hoe heb je dat nou gedaan? Knap hoor!quote:
Schitterende effecten... wauw.... de kleurenquote:
Ja, was weer een nieuwe uitdaging een normale cap makenquote:Op zaterdag 17 december 2005 15:47 schreef Muerte het volgende:
[..]
Hoe heb je dat nou gedaan? Knap hoor!![]()
Dat heb ik nu nooitquote:Op zaterdag 17 december 2005 15:44 schreef mazaru het volgende:
Ik ben even weg, er staan hier allemaal mensen onder mijn balkon te huilen.
En als supernieuwsgierig figuur, wil ik graag even heel tactisch uitvinden waar dat verdriet vandaan komt.
Geen uitdaging is jou ook te groot he?quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ja, was weer een nieuwe uitdaging een normale cap maken
Gewoon een pakje zakdoekjes meenemen dan kom je er vanzelf achterquote:Op zaterdag 17 december 2005 15:44 schreef mazaru het volgende:
Ik ben even weg, er staan hier allemaal mensen onder mijn balkon te huilen.
En als supernieuwsgierig figuur, wil ik graag even heel tactisch uitvinden waar dat verdriet vandaan komt.
inderdaad hou ik van een uitdagingquote:Op zaterdag 17 december 2005 15:50 schreef Muerte het volgende:
[..]
Geen uitdaging is jou ook te groot he?![]()
verrek dat is 10 km harder dan tot nu toe.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:52 schreef Falco het volgende:
[afbeelding]
Maar Ingrid moest ook opeens 33 kilometer per uur fietsen! Raar!
Volgens mij heeft BB het minimum hoger gezetquote:
Klopt vcanochtend stond het minimum op 24 km/uquote:Op zaterdag 17 december 2005 15:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft BB het minimum hoger gezet![]()
In die eerdere caps stonden toch andere getallen
van 23 naar 33 km /per uurquote:Op zaterdag 17 december 2005 15:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Op de caps van vanochtend kan je zien dat de minimum snelheid op 24 km stond ingesteld.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
deed dat ding het maarquote:Op zaterdag 17 december 2005 15:56 schreef Foreverblue het volgende:
Oorzaak van knipperen lamp is bekend:
[afbeelding]
soms laten ze het scherm zienquote:Op zaterdag 17 december 2005 15:57 schreef MissX het volgende:
hebben jullie nog steeds de computer op een van de streams??? ik niet namelijk
O jeeeeeeeee... dat zou niet mooi zijn...quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:01 schreef Muerte het volgende:
Hmmm.. hier gaat iets goed fout, volgens mij is mijn tweede monitor overleden, ben zo terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |