Voorbestemming heeft haar werk weer belabberd gedaan dan...quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:39 schreef Christine het volgende:
[..]
Jullie hebben elkaar misgelopen op mijn afstudeerfeestje. Gezellig, niet?
Wat Christine even vergeet te vermelden is dat dat voornamelijk lag aan het belabberde werk van de NS, waardoor ik die avond niet verder dan Utrecht CS gekomen ben.quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voorbestemming heeft haar werk weer belabberd gedaan dan...![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:42 schreef Litpho het volgende:
- Hou je van een glas wijn? Nee
- Wil je dat Pheno eindelijk eens gaat werken? Ja
- Niets over Plato wat boeiend is nee
- Een toekomstige stalker van dawg? nee
- Hier afblijven van Ellen Hoog! She is Godt's ok
- Wil je een boek lezen of ritueel verbranden? laatste
- Net wakker? Nee al 8 uur op
- ook ongesteld? Nee dat mag zijn vrouw zijn
- Q Feliflapstaarten met zijn riante vrijstaande villa met zwembad en sauna![]()
![]()
![]()
Congrats.
Dan moet je hier zijn. Oh ik dacht ergens anders
Het lag ook aan AirwiN's prioriteitenquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat Christine even vergeet te vermelden is dat dat voornamelijk lag aan het belabberde werk van de NS, waardoor ik die avond niet verder dan Utrecht CS gekomen ben.
Feestjes waar alleen mannen komen!quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Het lag ook aan AirwiN's prioriteiten
De helft van de aanwezigen was vrouw hoorquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Feestjes waar alleen mannen komen!![]()
Daar kom je nu mee...quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:47 schreef Christine het volgende:
[..]
De helft van de aanwezigen was vrouw hoor
Nou ja, als wij allebei wel gekomen waren dan was nog maar een kwart vrouw geweest. Maak de rekensom maar afquote:
Het sarcasme... Een man naar m'n hart...quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, als wij allebei wel gekomen waren dan was nog maar een kwart vrouw geweest. Maak de rekensom maar af.
Meer dan de helft was vrouw zelfs.quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, als wij allebei wel gekomen waren dan was nog maar een kwart vrouw geweest. Maak de rekensom maar af.
quote:Op zondag 20 november 2005 19:44 schreef Zhenar het volgende:
Grootste Fok!Slet ( man /vrouw) 2005: Christine
Het is niet waar?quote:
Succes met leren/inlezen/etc!quote:
het regent, hagelt, de zon schijnt, het sneeuwt, en het dondert...quote:
twistedquote:
Camiel is een droogkloot en weet zich niet te gedragen in het bijzin van vrouwen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:33 schreef Christine het volgende:
Volgens pberends komt het omdat ik op Camiel Eurlings heb gestemd, vanwege zijn lekkere koppie () maar dat is toch een vreemde reden om mij te nomineren
Die post ik daar ook speciaal voor jou!quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
twisted
ik heb leuke foto's van jou gezien in US![]()
![]()
lief hoorquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:33 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Die post ik daar ook speciaal voor jou!
What a great year it is.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En ik weet nog steeds dat Twisted een vrouw is.
Wordt waarschijnlijk het hoogtepunt van het jaar...
* rent naar USquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik heb leuke foto's van jou gezien in US![]()
![]()
Lastig iddquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:38 schreef QyRoZ het volgende:
Klapbanden zijn niet tof. Zeker niet midden op de A27, midden in een sneeuwstorm.
Wel conducteurs...quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:42 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ga een trein kopen. Die hebben tenminste geen lekke banden.
Dan krijg je weer vierkante wielenquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:42 schreef QyRoZ het volgende:
Maar wel van bladeren, hitte, koude, soorwegovergangen etc. en etc.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:42 schreef QyRoZ het volgende:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:42 schreef QyRoZ het volgende:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:42 schreef QyRoZ het volgende:
Geen ANWB die wil helpen dan?quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:47 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nee, ik doe alsof.![]()
En die kut bouten zitten ook niet een BEETJE vast.![]()
Stommertquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:49 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Als je geen lid bent kost dat 210 euro.![]()
Ik stond naast een praatpaal.
Zelfs QyRoZ is niet zo verslaafd aan FOK!quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij vanaf de kant van de snelweg zit te fokken nu of wel
Ik las bomenquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:47 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nee, ik doe alsof.![]()
En die kut bouten zitten ook niet een BEETJE vast.![]()
veelseksisslechtvoorjeogenquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:51 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Misschien is het tijd voor een nieuwe bril.
En ik hsb nu al zulke slechte ogen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:51 schreef Christine het volgende:
veelseksisslechtvoorjeogen
Je hebt net een huis gekocht en je hebt geld? Hoe doe je dat?? (naast natuurlijkeeuwig single blijven)quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:50 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Zodra ik geld heb ga ik maar eens lid worden van de ANWB![]()
Ik heb besloten niks meer te doen in het huishouden vandaag.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:51 schreef AirwiN het volgende:
Zo, genoeg huishouden gedaan voor vandaag...![]()
Gewoon niet neukenquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En ik hsb nu al zulke slechte ogen.![]()
Dat word dus jezelf opsluiten in een kast, en je handen op je rug vastbinden om je ogen te sparenquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En ik hsb nu al zulke slechte ogen.![]()
Daarom heb ik zulke goeie ogen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:51 schreef Christine het volgende:
[..]
veelseksisslechtvoorjeogen
Oja, ik moet de was nog ophangen
Nee, dan zou ik indien jouw theorie klopt binnen no time blind zijn.quote:
De wasquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb besloten niks meer te doen in het huishouden vandaag.
Ja, de was ophangen en koken.
Goed om te weten dat je er zo over denkt. Dan weet ik wat ik kan verwachten als ik vraag of ik mee moet helpen met de afwas...quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb besloten niks meer te doen in het huishouden vandaag.
Ja, de was ophangen en koken.
Ik heb intussen twee wasmanden met schone was staan, vers uit de wasmachinequote:Op zaterdag 17 december 2005 16:54 schreef webspider het volgende:
[..]
De was
Daar zeg je me wat .. ik heb nog 2 wasmanden vuile was staan
Want als Plato eenmaal los gaat...quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik indien jouw theorie klopt binnen no time blind zijn.![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:55 schreef Mokster het volgende:
[..]
Want als Plato eenmaal los gaat...
Kom dan maar aan met die handdoeken om te deppenquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:55 schreef Mokster het volgende:
[..]
Want als Plato eenmaal los gaat...
Gezellig...quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:56 schreef webspider het volgende:
[..]
Kom dan maar aan met die handdoeken om te deppen
Persoonlijk heb ik nog nooit meer nodig gehad dan een "onderleg" handdoekje en een "afdep" doekje .. maar Plato zal ook nog wel een "overstort" doekje nodig hebben ?quote:
wat moet je uberhaupt met die doekjesquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:59 schreef webspider het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik nog nooit meer nodig gehad dan een "onderleg" handdoekje en een "afdep" doekje .. maar Plato zal ook nog wel een "overstort" doekje nodig hebben ?
TMIquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:59 schreef webspider het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik nog nooit meer nodig gehad dan een "onderleg" handdoekje en een "afdep" doekje .. maar Plato zal ook nog wel een "overstort" doekje nodig hebben ?
Ja hier nog een. Maar ik had niks zinnigers te doen, dat scheelt.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:00 schreef Mokster het volgende:
Godver. Ik had echt veel beter sex kunnen gaan hebben vandaag. Nu heb ik mn dag weer zitten verklooien met boodschappen doen, wasjes draaien en zinloos op die tyfus F5-knop drukken...
De dag is nog niet voorbij!quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:00 schreef Mokster het volgende:
Godver. Ik had echt veel beter sex kunnen gaan hebben vandaag. Nu heb ik mn dag weer zitten verklooien met boodschappen doen, wasjes draaien en zinloos op die tyfus F5-knop drukken...
In deze tijd van het jaar stel ik me altijd wat behulpzamer op naar mijn medemens...quote:
Oh vandaar dat je wel mijn wireless lan wilde fixen. Ik snap het al.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In deze tijd van het jaar stel ik me altijd wat behulpzamer op naar mijn medemens...![]()
Zo zie je maar... Het is mij echt niet alleen om sex te doen!quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:06 schreef Christine het volgende:
[..]
Oh vandaar dat je wel mijn wireless lan wilde fixen. Ik snap het al.
Lekker weer voor een klapband.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:06 schreef Metro2005 het volgende:
brr wat een kou vandaag zeg. En nog zo stom geweest met mijn auto bezig te gaan ookmaarja, aanjager was dood en het leek wel of ie zo uit de 2e wereldoorlog kwam, zo vies was die.
En ik ben weer eingenaar van 1 ipv 2 auto's, heb er eindelijk 1 kunnen verkopen
en verder is het koud, of had ik dat al gezegd
Ik ben het niet met je eens meis...quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:08 schreef Mokster het volgende:
Ik kan ook... mn laptop naar mn moeder brengen, dat tentamen van maandag weer een paar maandjes uitstellen en me dan vanaf morgen op rechtsfilosofie storten voor vrijdag...
Dat is in ieder geval interessanter dan dat stomme contractenrecht waarvan ik steeds in slaap flikker...![]()
WAT EEN STOMME KUTHOER BEN IK OOK!!!
quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:08 schreef Mokster het volgende:
Ik kan ook... mn laptop naar mn moeder brengen, dat tentamen van maandag weer een paar maandjes uitstellen en me dan vanaf morgen op rechtsfilosofie storten voor vrijdag...
Dat is in ieder geval interessanter dan dat stomme contractenrecht waarvan ik steeds in slaap flikker...![]()
Het is dat je het zelf zegt.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:08 schreef Mokster het volgende:
Nee, om andijviestamppot. Mannen denken ook maar aan één ding he.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo zie je maar... Het is mij echt niet alleen om sex te doen!
Nee, dan blijf je je lakens wassenquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:01 schreef Christine het volgende:
[..]
wat moet je uberhaupt met die doekjes
ik maak er nooit zo'n troep van eigenlijk.
Sex natuurlijk!quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:10 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, om andijviestamppot. Mannen denken ook maar aan één ding he.
Ik heb gelukkig nog nooit een klapband gehadquote:
Nee, als ik sex al relateer aan voedsel dan denk ik aan een warme appeltaart...quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:12 schreef Christine het volgende:
[..]
Oh ik dacht andijviestamppot.
Denk ik net het andere geslacht door te hebben...
Gatverdamme Er, hier krijg ik minder prettige associaties meequote:Op zaterdag 17 december 2005 17:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, als ik sex al relateer aan voedsel dan denk ik aan een warme appeltaart...![]()
Trust me... Na 31 jaar zijn ze voor mij ook nog steeds een groot mysterie.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:12 schreef Christine het volgende:
[..]
Oh ik dacht andijviestamppot.
Denk ik net het andere geslacht door te hebben...
Niet aan rosbief trouwens?quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, als ik sex al relateer aan voedsel dan denk ik aan een warme appeltaart...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |