Oei, dat is wel ernstig jaquote:Op zondag 18 december 2005 00:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
voor een cursus Nederlands?
BHFH die aan het flamen is, dat we dat nog mee mogen maken.quote:Op zondag 18 december 2005 00:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Nee, van die plop-slinger gedoe zooi. Geen idee hoe dat heet zo vroeg op de morgen.quote:Op zondag 18 december 2005 01:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
is dat nou vuurwerk wat ik zie?
Aaai dat is wel schrikken jaquote:Op zondag 18 december 2005 11:39 schreef nectarientje het volgende:
Een hele lekkere grote badjas en een digitale weegschaal die vrij confronterend en passant ook nog even je vetpercentage laat zienMaar de weegschaal op zich is wel handig want die hadden we nog niet in huis
![]()
Hey dat is toevallig dat kreeg ik ook.quote:Op zondag 18 december 2005 00:15 schreef Vava het volgende:
Ik kreeg een cd van Robbie Williams, die nieuwe van hem en een weerstationzo'n digitaal geval. Ach, best leuk toch
![]()
Morgen eens even kijken hoe dat weerstation werkt
Ik heb een fles sap in mijn keuken staan. Ik geloof dat de einddatum ook ergens rond 2003 lag. Het ding staat er dan ook puur ter decoratie.quote:Op maandag 19 december 2005 18:38 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik heb net weer spullen weggegooid uit mn kasten van kerstpaketten van vorige jaren. Brie (vacuum verpakt), houbaar tot 2002, mostert-dillesaus, te gebruiken tot 2004 ,pate , houdbaar tot 2004, kerst thee, te gebruiken tot 2002.een soort sap
tht 2003.
quote:Op zondag 18 december 2005 00:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Hey... dat pakket had mijn vader ook! (Fortis ja:P)quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |