Kijk zo een kerstpakket zou ik nu graag eens krijgen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:36 schreef cinnamongirl het volgende:
Hm dit jaar denk ik dat ik wel alles kan eten wat in mijn kerstpakket zat.
Het is een soort Hollands boerenpakket.
-Hollandse wijn (ja, geen idee dat er hier ook wijn werd gemaakt!)
-pot honig
-pak roggebrood
-pas Bossche koek, soort ontbijtkoek
-flesje graanjenever
-salamiworstjes
-stuk geitenkaas
Wel beter dan voorgaande pakketten, met de geijkte pot kersen in siroop en het potje vage pate, die je toch altijd weggooit.
Verder zit er een houten snijplank bij en zo'n houten honinglepeltje.
Jup, de wijn is een Auxerrois 2002 uit Hoeve Nekum te Maastricht.quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kijk zo een kerstpakket zou ik nu graag eens krijgen.
De laatste jaren zijn er aardig wat wijnstokken geplant. Komt doordat er nieuwe druivenrassen zijn, die minder zon en warmte nodig hebben om goed rijp te worden. De kwaliteit van de wijn schijnt over het algemeen best aardig te zijn.quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:36 schreef cinnamongirl het volgende:
Hm dit jaar denk ik dat ik wel alles kan eten wat in mijn kerstpakket zat.
Het is een soort Hollands boerenpakket.
-Hollandse wijn (ja, geen idee dat er hier ook wijn werd gemaakt!)
schijnt dat in bentelo(ov) de grooste wijnboer van NL zit.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:19 schreef freako het volgende:
[..]
De laatste jaren zijn er aardig wat wijnstokken geplant. Komt doordat er nieuwe druivenrassen zijn, die minder zon en warmte nodig hebben om goed rijp te worden. De kwaliteit van de wijn schijnt over het algemeen best aardig te zijn.
voor een cursus Nederlands?quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:36 schreef flubub het volgende:
Geen kerstpakket, krijg ¤35 extra op rekening gestord.
Oei, dat is wel ernstig jaquote:Op zondag 18 december 2005 00:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
voor een cursus Nederlands?
BHFH die aan het flamen is, dat we dat nog mee mogen maken.quote:Op zondag 18 december 2005 00:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
voor een cursus Nederlands?
Nee, van die plop-slinger gedoe zooi. Geen idee hoe dat heet zo vroeg op de morgen.quote:Op zondag 18 december 2005 01:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
is dat nou vuurwerk wat ik zie?
Aaai dat is wel schrikken jaquote:Op zondag 18 december 2005 11:39 schreef nectarientje het volgende:
Een hele lekkere grote badjas en een digitale weegschaal die vrij confronterend en passant ook nog even je vetpercentage laat zienMaar de weegschaal op zich is wel handig want die hadden we nog niet in huis
![]()
Hey dat is toevallig dat kreeg ik ook.quote:Op zondag 18 december 2005 00:15 schreef Vava het volgende:
Ik kreeg een cd van Robbie Williams, die nieuwe van hem en een weerstationzo'n digitaal geval. Ach, best leuk toch
![]()
Morgen eens even kijken hoe dat weerstation werkt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |