Een kerstpakket van vorig jaar....quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik zit te wachten op mijn kerstpakket. Ik hoop dat het dit jaar iets fatsoenlijks is, het kerstpakket van vorig jaar staat nog ongeopend in de schuur.
Wat hebben jullie dit jaar gehad in je kerstpakket?
Het waren geen zaken die eetbaar zijn.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:59 schreef Furious het volgende:
[..]
Een kerstpakket van vorig jaar....
Is die niet allang weggelopen, door al die 'lekkere' kerstdingen?![]()
Dat klinkt goed. Iets wat je kunt eten en drinken doet het altijd wel goed, zeker als er gekozen wordt voor kwaliteit en niet voor kwantiteit.quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:07 schreef Pool het volgende:
Twee redelijke flessen wijn, doosje Merci. Ik ben wel tevreden, liever zoiets dan zo'n heel pakket met theelichtjes en kaasknabbels.
Dat is zonde! Dan weet je niet eens wat er in zit!quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik zit te wachten op mijn kerstpakket. Ik hoop dat het dit jaar iets fatsoenlijks is, het kerstpakket van vorig jaar staat nog ongeopend in de schuur.
Dat was wel zichtbaar...quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:12 schreef snijder het volgende:
[..]
Dat is zonde! Dan weet je niet eens wat er in zit!![]()
Hij vond de doos niet mooiquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:12 schreef snijder het volgende:
[..]
Dat is zonde! Dan weet je niet eens wat er in zit!![]()
Wat is dat, 'het ronde archief'?quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:13 schreef PH52 het volgende:
Wij kregen in het verleden ooit eens een "pluim" uitgereikt. Wazig gebeuren, kon je een jaarabonnement op de Viva afsluiten ! Waar je vervolgens nooit meer wat van hoorde. Kostte geloof ik ¤ 16,00 p/stuk. De meeste kwamen in het ronde archief terecht.
Dat is waar je tussen de middag je klokhuis in smijt.quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:19 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Wat is dat, 'het ronde archief'?
Waarschijnlijk het soort archief waar nooit iets in wordt terug gevonden.quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:19 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Wat is dat, 'het ronde archief'?
een vuurkorfjequote:Op zaterdag 17 december 2005 13:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarschijnlijk het soort archief waar nooit iets in wordt terug gevonden.
Haha, was te beredeneren maar had die uitdrukkign nog nooit ergens gehoord/gelezenquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:22 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dat is waar je tussen de middag je klokhuis in smijt.
Jij bedoelt ws de map met zoekgeraakte stukken ?quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarschijnlijk het soort archief waar nooit iets in wordt terug gevonden.
Beter dat je het gewoon zelf mag kiezen. Een goed doel heeft overigens evenveel nut als een kerspakket waar ik niet op zit te wachten...quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:30 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
beter naar een goed doel dan een doos rotzooi waaar je niet op zit te wachten
Zo wordt het in communicatie met de buitenwereld ook wel genoemd.quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:30 schreef PH52 het volgende:
[..]
Jij bedoelt ws de map met zoekgeraakte stukken ?![]()
och die organisaties doen best oed werk en moeten het toch hebben van de giften, het is natuurlijk een druppel op de gloeiende plaat, maar alle beetjes maken een heleboel.. verder is het natuurlijk ook wel goed voor je eigen gevoel. En het geeft je gewoon een keus. Wil je wel die doos met rotzooi kun je hem gewoon kiezen en wordt hij bij je thuis bezorgd. Wil je wat anders staan er ook legio andere dingen, waaronder arrangementjes, of bioscoopbonnen. Ik vind het ideaal!quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Beter dat je het gewoon zelf mag kiezen. Een goed doel heeft overigens evenveel nut als een kerspakket waar ik niet op zit te wachten...
Lees het topic anders eens....quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:40 schreef L-IS het volgende:
Hoe weet je dat het vorig jaar kut was als het pakket nog ongeopend is?
Vooral de strijkstok doet het goed bij dat soort organisaties. Je kunt dat geld nog beter in een fles doen, de Noordzee inkeilen en hopen dat een hongerige Senegalees die fles zal vinden.quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:37 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
och die organisaties doen best oed werk en moeten het toch hebben van de giften, het is natuurlijk een druppel op de gloeiende plaat, maar alle beetjes maken een heleboel.. verder is het natuurlijk ook wel goed voor je eigen gevoel. En het geeft je gewoon een keus. Wil je wel die doos met rotzooi kun je hem gewoon kiezen en wordt hij bij je thuis bezorgd. Wil je wat anders staan er ook legio andere dingen, waaronder arrangementjes, of bioscoopbonnen. Ik vind het ideaal!
Vorig jaar was ik op vakantie in Brazilie toen de (toen nog traditionele) kerstpakketten werden uitgereikt. Toen ik terugkwam stonk mn kerstpakket met bedorven kaas erein het kantoor uit.![]()
Kijk zo een kerstpakket zou ik nu graag eens krijgen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:36 schreef cinnamongirl het volgende:
Hm dit jaar denk ik dat ik wel alles kan eten wat in mijn kerstpakket zat.
Het is een soort Hollands boerenpakket.
-Hollandse wijn (ja, geen idee dat er hier ook wijn werd gemaakt!)
-pot honig
-pak roggebrood
-pas Bossche koek, soort ontbijtkoek
-flesje graanjenever
-salamiworstjes
-stuk geitenkaas
Wel beter dan voorgaande pakketten, met de geijkte pot kersen in siroop en het potje vage pate, die je toch altijd weggooit.
Verder zit er een houten snijplank bij en zo'n houten honinglepeltje.
Jup, de wijn is een Auxerrois 2002 uit Hoeve Nekum te Maastricht.quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kijk zo een kerstpakket zou ik nu graag eens krijgen.
De laatste jaren zijn er aardig wat wijnstokken geplant. Komt doordat er nieuwe druivenrassen zijn, die minder zon en warmte nodig hebben om goed rijp te worden. De kwaliteit van de wijn schijnt over het algemeen best aardig te zijn.quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:36 schreef cinnamongirl het volgende:
Hm dit jaar denk ik dat ik wel alles kan eten wat in mijn kerstpakket zat.
Het is een soort Hollands boerenpakket.
-Hollandse wijn (ja, geen idee dat er hier ook wijn werd gemaakt!)
schijnt dat in bentelo(ov) de grooste wijnboer van NL zit.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:19 schreef freako het volgende:
[..]
De laatste jaren zijn er aardig wat wijnstokken geplant. Komt doordat er nieuwe druivenrassen zijn, die minder zon en warmte nodig hebben om goed rijp te worden. De kwaliteit van de wijn schijnt over het algemeen best aardig te zijn.
voor een cursus Nederlands?quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:36 schreef flubub het volgende:
Geen kerstpakket, krijg ¤35 extra op rekening gestord.
Oei, dat is wel ernstig jaquote:Op zondag 18 december 2005 00:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
voor een cursus Nederlands?
BHFH die aan het flamen is, dat we dat nog mee mogen maken.quote:Op zondag 18 december 2005 00:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Nee, van die plop-slinger gedoe zooi. Geen idee hoe dat heet zo vroeg op de morgen.quote:Op zondag 18 december 2005 01:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
is dat nou vuurwerk wat ik zie?
Aaai dat is wel schrikken jaquote:Op zondag 18 december 2005 11:39 schreef nectarientje het volgende:
Een hele lekkere grote badjas en een digitale weegschaal die vrij confronterend en passant ook nog even je vetpercentage laat zienMaar de weegschaal op zich is wel handig want die hadden we nog niet in huis
![]()
Hey dat is toevallig dat kreeg ik ook.quote:Op zondag 18 december 2005 00:15 schreef Vava het volgende:
Ik kreeg een cd van Robbie Williams, die nieuwe van hem en een weerstationzo'n digitaal geval. Ach, best leuk toch
![]()
Morgen eens even kijken hoe dat weerstation werkt
Ik heb een fles sap in mijn keuken staan. Ik geloof dat de einddatum ook ergens rond 2003 lag. Het ding staat er dan ook puur ter decoratie.quote:Op maandag 19 december 2005 18:38 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik heb net weer spullen weggegooid uit mn kasten van kerstpaketten van vorige jaren. Brie (vacuum verpakt), houbaar tot 2002, mostert-dillesaus, te gebruiken tot 2004 ,pate , houdbaar tot 2004, kerst thee, te gebruiken tot 2002.een soort sap
tht 2003.
quote:Op zondag 18 december 2005 00:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Hey... dat pakket had mijn vader ook! (Fortis ja:P)quote:
Jij hebt een krantenwijk.quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:31 schreef tonks het volgende:
Ik krijg een doos met allemaal spulletjes wat drop en spek en drinken en pepermunt enzovoorts.
En een tic tac toe spel met shot glaasjes haha
Daar kan je toch best leuke dingen mee doen??quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:51 schreef MSXUser het volgende:
Wederom een 'blauwe pluim' dit jaar. Hoogstwaarschijnlijk zal ook deze (net als andere jaren) zo lang in de kast blijven liggen, tot de bon is verlopen.
Het zijn nu net de dingen waar ik me volledig niet voor interesseer of net hetgeen wat ik juist niet wil hebben (waarschijnlijk heb ik een totaal afwijkend leefpatroon en bijbehorende smaak). Kan best zijn dat ik 'm dit keer wel aan iemand kan meegeven die er wel wat mee kan.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:00 schreef sa-sa het volgende:
Daar kan je toch best leuke dingen mee doen??
Wat kan je er mee dan?quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:08 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Het zijn nu net de dingen waar ik me volledig niet voor interesseer of net hetgeen wat ik juist niet wil hebben (waarschijnlijk heb ik een totaal afwijkend leefpatroon en bijbehorende smaak). Kan best zijn dat ik 'm dit keer wel aan iemand kan meegeven die er wel wat mee kan.
Er werd van mij ook wel gedacht dat ik wat met popolon hadquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:36 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik dacht dat jullie twee getrouwd waren... en ontopic, ik ben ook wel benieuwd wat een blauwe pluim" inhoudt..
quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:36 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik dacht dat jullie twee getrouwd waren... en ontopic, ik ben ook wel benieuwd wat een blauwe pluim" inhoudt..
Soort Airmiles dusquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:16 schreef MSXUser het volgende:
[..]
![]()
En ontopic: De blauwe pluim betreft een waardebon van ongeveer 50 euro. Helemaal niet verkeerd natuurlijk, alleen kan het ding slechts worden ingewisseld voor een aantal vastgestelde artikelen op de site (pluimen.nl welke overigens alleen goed werkt met Internet Explorer).
Heb je een gezin met kinderen, dan kun je er vast wel wat mee (pretparken, musea, tentoonstellingen, enz). Eventueel kun je kiezen voor een of meer DVD's. Daarnaast kun je je pluim ook doneren aan een 'goed doel'.
Ja, maar dan met een erg hoog RTL4/Skyradio/pantoffels gehalte.quote:
Die pluimen zijn te verlengen als je belt naar Pluimen. Spaar je ze op en dan geef je ze in een keer uit aan iets leuks.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:51 schreef MSXUser het volgende:
Wederom een 'blauwe pluim' dit jaar. Hoogstwaarschijnlijk zal ook deze (net als andere jaren) zo lang in de kast blijven liggen, tot de bon is verlopen.
oh je werkt bij de super, c1000, ah, en jumbo ?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:20 schreef Hatsjepsoet het volgende:
vier kerstpakketten dit jaar![]()
wie meer![]()
nooit van m'n levenquote:Op woensdag 21 december 2005 22:27 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
oh je werkt bij de super, c1000, ah, en jumbo ?
Een voetreis naar Johannensburg ofzoquote:Op donderdag 22 december 2005 17:24 schreef Cutie het volgende:
Ik krijg een 'actief leven' kerstpakket. Iemand enig idee wat er in zit?
* lovegrrl is jaloersquote:Op woensdag 21 december 2005 19:31 schreef snijder het volgende:
Vandaag. Of ik maar even bonnen bij de Douglas wilde gaan halen, voor mezelf en de rest van het personeel.
Wel erg OK, ¤50 p.p.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |