Dus jij nam wraak op mensen die niet wilden dat hun eigen bloemen/coniferen er onder gepist werden? Is dat niet een beetje apart van je?quote:Op maandag 10 juli 2006 19:18 schreef AntiSh0x het volgende:
Toen ik rond n jaar of 8 was ging ik de hond uitlaten samen met een vriendinnetje. Het was zomer en dus erg warm, maar er zat wel regen in de lucht. Ik loop langs een huis waar net nieuwe mensen wonen en de hond pist tegen de coniferen aan.
Hoor ik opeens n stem uit de tuin (mensen zaten buiten in de tuinstoel): "Niet die hond tegen de planten aan laten plassen!"
Dus ik besluit wraak te nemen. Als die mensen niet thuis waren, de ramen ondersmeren met kaugom, poep, grond en spuug.
Dit ging een aantal keren goed totdat we verlinkt werden door een man die het gezien had.
Moesten we heen met n emmertje sop om de boel schoon te maken
Post je adres hier eens bij! Ik weet nog wel een leuke rechtzaak genaamd "poging tot doodslag", waarna je een paar jaar lang in je kont geprikt wordt in de gevangenis!quote:Op zondag 9 juli 2006 14:19 schreef Staaf het volgende:
Een draad spannen over een fietspad, vervolgens was er een oud mannetje tegenaangereden en gevallen en die had z'n been gebroken![]()
Verder nog strijkers bij docenten in de brievenbus gestopt.. geeft ook een lekkere klap![]()
![]()
![]()
Anders neem je iets op internet serieusquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:33 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Post je adres hier eens bij! Ik weet nog wel een leuke rechtzaak genaamd "poging tot doodslag", waarna je een paar jaar lang in je kont geprikt wordt in de gevangenis!![]()
Jouw fotoboek bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:38 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Anders neem je iets op internet serieus![]()
![]()
Hoe wil je iemand in vrouwenkleding serieus nemen? Dat zegt genoeg over jouw zieke, zieke voorkeuren lijkt me zo..quote:
Dus eindelijk vind je een 'ziek' maatje op FOK!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:37 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Hoe wil je iemand in vrouwenkleding serieus nemen? Dat zegt genoeg over jouw zieke, zieke voorkeuren lijkt me zo..
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:25 schreef buachaille het volgende:
Een erg leuk geintje is het om op CTRL+ALT+pijltje naar rechts te drukken als iemand net even naar de wc is![]()
Wat zou er dan moeten gebeuren?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:25 schreef buachaille het volgende:
Een erg leuk geintje is het om op CTRL+ALT+pijltje naar rechts te drukken als iemand net even naar de wc is![]()
Volgens mij is dat een grap op zich...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat zou er dan moeten gebeuren?.
Zooo, en die gast die dan terug komt helemaal van 'Huhquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:28 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een grap op zich...
Bij sommige pc's is het beeld dan 90° gekanteld.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat zou er dan moeten gebeuren?.
bij mij gebeurd er niksquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:39 schreef Zyggie het volgende:
Weleens gehad bij een college. Beeld gaat dan op z'n kop. Dat was wel behoorlijk gemeen want de docent begon wel een beetje te flippen.![]()
Dan zit ik op workspace 2.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:25 schreef buachaille het volgende:
quote:Op zondag 23 juli 2006 19:52 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Het is geen gemeen geintje was toen wel leuk.
Na het stappen 's avonds bij de FEBO een nasibal uit de automaat halen. Er een grote hap uit genomen en weer terug gelegd. Deurtje weer dicht en dan ff wachten tot er iemand die bal uit het laatje haalde.
Hej, ik was 8 ja... En bovendien, na een regenbuitje is die zeik er al weer af...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:46 schreef Rio het volgende:
[..]
Dus jij nam wraak op mensen die niet wilden dat hun eigen bloemen/coniferen er onder gepist werden? Is dat niet een beetje apart van je?
Een stel "vage vrienden" van me deden iets soortgelijks na het stappen...quote:Op zondag 23 juli 2006 19:52 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Het is geen gemeen geintje was toen wel leuk.
Na het stappen 's avonds bij de FEBO een nasibal uit de automaat halen. Er een grote hap uit genomen en weer terug gelegd. Deurtje weer dicht en dan ff wachten tot er iemand die bal uit het laatje haalde.
quote:Op maandag 24 juli 2006 02:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
Een stel "vage vrienden" van me deden iets soortgelijks na het stappen...
Alle bamiballen (of andere snacks die goed vocht absorberen) uit de muur trekken, naast elkaar op de grond leggen en er over heen zeiken...
Vervolgens 1 voor 1 "opscheppen" met de kartonnen onderlegger, weer terugleggen in het vakje en het deurtje weer dichtduwen...
En daarna met een biertje in de hand op de hoek gaan staan toekijken.
* Thijz schrijft deze ff opquote:Op maandag 24 juli 2006 02:10 schreef Rapaille het volgende:
De goedkoopste spuitbus deo kopen dan de knop indrukken door er een postelastiek om te doen en bij iemand naar binnen gooien door een raam of eventueel de brievenbus (voor een brievenbus heb je vrouwendeo nodig, die bussen zijn een stuk minder groot) Het werkt met alles wat werkt met drijfgas (verf, wc-verfrisser enzovoort)
Dat stinkt echt te erg![]()
ik gok op een meloenquote:Op maandag 24 juli 2006 12:42 schreef tonja het volgende:
@ admiraal_anaal
Staan die gozers in je avater nou een krop sla te neuken?
Croftybombquote:Op woensdag 1 november 2006 11:27 schreef ryangozer het volgende:
Aha, nog een bumpwaardig topic!
dankjequote:
Hoezo?quote:Op donderdag 2 november 2006 08:33 schreef Niekos het volgende:
Vroeg bij een sloot spelen achter in de tuin. En dan heel hard roepen mamma, mamma, mamma HIJ VERDRINGT !!!. En vervolgens verstopt dat vriendje zich in een kano. En en als je moeder dan helemaal in paniek naar achteren komt gerend pas na 5 minuten zeggen. GEINTJE !!!
ook vaak gedaan, erg succesvolquote:Op donderdag 2 november 2006 10:04 schreef CosmoNut het volgende:
Wij hebben een keer bij een vriend van ons allemaal gratis dingen opgestuurd. Waaronder Lactacyd, een puppypakket, een middeltje tegen urineverlies en tandkleefpasta. Je moet gewoon naar www.gratis.nl en dan alles wat je op kan sturen naar 1 persoon opsturen.
quote:Op donderdag 2 november 2006 09:01 schreef Darkhelmet76 het volgende:
[..]
Hoezo?
Was t zo druk bij die sloot dan??![]()
Nu snap ik 'emquote:
hele broekspijpen weggevreten door de gootsteen ontstopperquote:Op donderdag 2 november 2006 19:50 schreef PallominnoXIII het volgende:
Op school
In het fietsenhok, een heel klein bommetje maken van gootsteenontstopper en aluminium folie..
Zorgen dat hij net niet ontploft, net niet teveel aluminium folie erin stoppen..
En die dan onder een fietsband leggen, rol je je fiets weg; '' PANG!''
Schrikken wat dat volk deed
dies al weer uitquote:Op donderdag 2 november 2006 22:07 schreef imported_sphinx het volgende:
dit valt ook wel onder de categorie geintjes (nog net dan)
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 november 2006 22:07 schreef imported_sphinx het volgende:
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
quote:Op donderdag 2 november 2006 22:22 schreef -jos- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
toch nog iemand die erin trapt, en natuurlijk ook een berg lurkers die dat niet durven te melden.
ja leuk, ik blijf klikken, uiteindelijk geprobeert te kopieren en plakken, niet leuk dusquote:Op donderdag 2 november 2006 22:07 schreef imported_sphinx het volgende:
[afbeelding]
nix bijzondersquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:24 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik ben heel nieuwsgierig wat er nou te zien valt maar durf niet te klikken..![]()
Haha, die is heel irritant, maar wel grappig.quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:29 schreef Lllaura het volgende:
Ik knoop m'n vriend z'n overhemden altijd helemaal dicht voordat ik ze in de kast hang. Scheef.
in opera doet ie nixquote:Op donderdag 2 november 2006 22:07 schreef imported_sphinx het volgende:
[afbeelding]
Bij werkt de grap welquote:
dat het een plaatje is? Duh dat ik dat snapquote:
Valt ook niet op als ie er zo uit zietquote:
bahquote:Op zaterdag 4 november 2006 13:01 schreef classpc het volgende:
[..]
Valt ook niet op als ie er zo uit ziet
[afbeelding]
maar hij bestaat wel..quote:Op donderdag 2 november 2006 22:07 schreef imported_sphinx het volgende:
[afbeelding]
autorecovery...quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:12 schreef Skazminko het volgende:
Waar op ik de power knop van de computer indruk. Halve werkstuk weg. Dat zal hem leren.![]()
Bij mij gaat ie in standby, en als ie al afsluit dan vraagt ie eerst of je je docs wil saven...quote:
Prachtig ! Die kende ik nog niet.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:07 schreef imported_sphinx het volgende:
[afbeelding]
Ik snap 'm gewoon niet...quote:Op donderdag 2 november 2006 23:21 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
toch nog iemand die erin trapt, en natuurlijk ook een berg lurkers die dat niet durven te melden.
Je hebt altijd weer van die nerds die andere instellingen dan standaard gebruikenquote:Op dinsdag 14 november 2006 09:10 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Bij mij gaat ie in standby, en als ie al afsluit dan vraagt ie eerst of je je docs wil saven...
Die 2de is geen geintje meer. Dat is gewoon een achterbakse naaistreekquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:20 schreef Omnifacer het volgende:
- In de kroeg waar ik toen werkte was er zo'n kereltje die echt heel graag DJ wilde zijn daar. Hij mocht een avondje proefdraaien, dat wist ik al enkele dagen vantevoren, toen had ik Bring It All Back van S Club 7 op een CD-tje gezet, gezegd dat dat onder het personeel echt een kneiter van een hit was en gevraagd offie die wilde draaien. Toen hij dat eenmaal deed kwam de bedrijfsleider woest naar hem toe, toen zei hij dat iemand tegen hem had gezegd dat dat een populair nummer was, ging die bedrijfsleider naar een collega van me om hem op zijn flikker te geven. Ik stond ze in een hoekje van de bar alledrie uit te lachen
- Een maatje van me had bij mij een naaiactie uitgehaald, en ik vond dat de tijd rijp was hem terug te pakken. Wij waren de twee minst populaire gasten uit de klasHij had boekbespreking die middag, en had uiteraard niks gelezen, dus kwam hij naar mij toe voor hulp. Ik hem een boek uitleggen dat ik zelf de week ervoor had gelezen, maar het belangrijkste thema had ik weggelaten, waardoor je uit zijn bespreking kon merken dat hij de clou van het boek niet door had. Toen hij klaar was viel er, onwetend als hij was, zichtbaar een last van hem af, en vroeg hij triomfantelijk of er nog vragen waren. Uiteraard stak ik toen mijn vinger op, hij verstijfde meteen want hij realiseerde zich meteen dat het payback-time was, en stamelde: "Euhh... Omnifacer?". Ik stelde hem de vraag: "heb jij dat boek eigenlijk wel gelezen?". Hij: "hoezo?". Omni: "Nou je vergeet dit en dit thema, en dat is het belangrijkste omdat dat in alle relaties tussen de hoofdpersonen terugkomt, dus ik denk dat je het of niet gelezen hebt of dat je dom bent".
Hij: "Omnifacer, wat ben jij een teringlijer"
quote:Op woensdag 15 november 2006 10:25 schreef kleinvogelijn het volgende:
Ooit zat ik een keer The Ring te kijken bij een vriendinnetje. We waren helemaal in de film verzonken toen mijn mobieltje ging. Geen nummer op het scherm. Ik nam op en hoorde niks aan de lijn, dus ik vroeg met wie ik sprak. Na een korte stilte werd er "seven days" gefluisterd en daarna werd er opgehangen.
Op dat moment- je zit compleet in je eigen filmwereldje- wisten we even niet meer hoe we het hadden en we konden werkelijkheid niet meer van fictie scheiden. We dachten echt dat we gek waren geworden, dat het misschien wel echt was en we dood zouden gaan en we hebben de tv uitgezet.
Half in paniek heb ik mijn vriend toen gebeld en gevraagd of hij net gebeld had. Nee, hij kwam net thuis en vroeg wat er aan de hand was.
Tien minuten later belde hij op omdat hij ons zo zielig vond, en vertelde dat hij het was geweest. We hebben hem compleet verrot gescholden en na al die tijd broed ik nog steeds op een revanche. Ik had nooit, maar dan ook nooit in mijn hoofd gehaald dat juist HIJ zo'n gemeen geintje met me zou uithalen!!!
Het is maar een film.quote:Op woensdag 15 november 2006 10:25 schreef kleinvogelijn het volgende:
Ooit zat ik een keer The Ring te kijken bij een vriendinnetje....
Haha ja duh. het is ook belachelijk natuurlijk, maar we zaten ZO erg in het verhaal, dat we de hele echte wereld om ons heen vergaten. Heb de film overigens vorige week nog gezien op tv. Ik vond hem helemaal niet eng en er echt geen reet meer aan.quote:
Ik vind het ook niet echt een leuk grapje van je vader...quote:Op woensdag 15 november 2006 11:17 schreef Thrilled het volgende:
Mijn vader wilde een keer een gemene grap uithalen met mijn moeder... mijn broertje en ik (destijds 5 en 6) moesten mee spelen... mn vader had beneden op tafel een brief neergelegd voor mijn moeder dat hij een scheiding zou aanvragen en met de kinderen (ons dus) tijdelijk in een ander huis woonde.. wij boven verstoppen totdat mijn moeder thuis kwam van werk en afwachten op haar reactie... liep totaal uit op een flop omdat ik doorkreeg wat mijn vader wilde doen en ik huilend naar beneden rende dat het maar een grapje was en dat ze zich geen zorgen hoefde te maken
daarom begon ik ook te jankenquote:Op woensdag 15 november 2006 12:38 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet echt een leuk grapje van je vader...
GE-WEL-DIGquote:Op woensdag 15 november 2006 13:03 schreef gebruikersnaam het volgende:
een maandlang(januari) naar de buren bellen(als haar man weg was), en als die opgenomen werd, de telefoon weer neergooien.
vervolgens met valentijnsdag een kaart naar hem gestuurd met de tekst "bedankt voor de onvergetelijke nachten,ik hou van je, en blij dat je alles al thuis hebt opgebiecht"
kusjes carla.
Ik hoor de buurvrouw nog schreeuwen "wie is godverdomme carla, en nu mijn huis uit"
nu je daar eens over nadenkt he, wat voor onmacht heb je als man als dit tegen je gebruikt wordt. je kan op geen enkele manier hard maken dat het een grapje is van iemand, en dat je echt niet vreemd gaat, en die vrouw heeft voor zichzelf al genoeg bewijzen dat haar man vreemd gaat...quote:Op woensdag 15 november 2006 13:03 schreef gebruikersnaam het volgende:
een maandlang(januari) naar de buren bellen(als haar man weg was), en als die opgenomen werd, de telefoon weer neergooien.
vervolgens met valentijnsdag een kaart naar hem gestuurd met de tekst "bedankt voor de onvergetelijke nachten,ik hou van je, en blij dat je alles al thuis hebt opgebiecht"
kusjes carla.
Ik hoor de buurvrouw nog schreeuwen "wie is godverdomme carla, en nu mijn huis uit"
Er is verschil tussen een gemeen geintje en een misdadige actie. Heeft die hond het wel overleeft?quote:Op dinsdag 14 november 2006 02:35 schreef Beelzebub85 het volgende:
Heheh ook lachen. Een vriend van me hield een aantal jaar geleden een feesje thuis, ouders op vakantie, vrienden, zuipen..... je kent het wel. Ik met een andere vriend in de keuken bier halen, stoot ik per ongeluk een glas rooie wodka om en de hond begon er gulzig aan te likken. Nadat wij doorhadden dat het beest dit spul wel te pruimen vond, hebben we hem de halve fles maar gegeven. Wij terug de huiskamer in, zitten en drinken. Zien we opeens die hond als een incontinente oma een pis-spoor trekken door de kamer, terwijl ie van links naar rechts loopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |