Nee...quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:59 schreef Christine het volgende:
Is dat standaard dat je geld krijgt? Mijn geld is op namelijk
Sommige mensen schijnen hun eindejaarsuitkering zwart te ontvangenquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:59 schreef Ole het volgende:
Bruto 700 euro ongeveer. Er zal wel weinig van overblijven![]()
Oeh, dan ga ik mijn loonstrookjes even opzoeken. Waar zou het moeten staan?quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:59 schreef Ole het volgende:
[..]
Nee...
Bij mij staat het onderaan mijn loonstrook. In mijn geval is het vastgelegd in de CAO.
Vast niet..quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Oeh, dan ga ik mijn loonstrookjes even opzoeken. Waar zou het moeten staan?
Ik werk als uitzendkracht momenteel, staat het daar ook in de CAO?
onder aan je loonstroonje, vaak is het een percentage. In mijn geval was het contant, maar dat is niet erg gebruikelijk.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Oeh, dan ga ik mijn loonstrookjes even opzoeken. Waar zou het moeten staan?
Ik werk als uitzendkracht momenteel, staat het daar ook in de CAO?
Ik ga gelijk even kijkenquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:02 schreef Ole het volgende:
[..]
Vast niet..
Als uitzendkracht kun je wel kijken of je een saldo feestdagen/vakantietoeslag hebt op je loonstrook. Misschien kun je dat wel opvragen..
Je benadeeld de gemeenschap voor ca. 250 euroquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:03 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
onder aan je loonstroonje, vaak is het een percentage. In mijn geval was het contant, maar dat is niet erg gebruikelijk.
ja, foei!quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:00 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Sommige mensen schijnen hun eindejaarsuitkering zwart te ontvangen![]()
Daar zou hard tegen opgetreden moeten worden want ze bedonderen willens en wetens de belastingdienst!!
"contant" is niet gelijk aan "zwart" hoor!quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:04 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Je benadeeld de gemeenschap voor ca. 250 euro![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |