percies, of dacht je dat het anders zatquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:13 schreef Guidow het volgende:
Waarom? Daarom!
waaromquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:39 schreef the_legend_killer het volgende:
door de zon
Een pinguineger!quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:47 schreef DaveMasteR het volgende:
[afbeelding]
Waarom ben ik zo bruin?
omdat het een kuiken isquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:47 schreef DaveMasteR het volgende:
[afbeelding]
Waarom ben ik zo bruin?
das wel een groot kuiken...quote:
Hij is leukquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:47 schreef DaveMasteR het volgende:
[afbeelding]
Waarom ben ik zo bruin?
zwanenkuikens en ganzenkuikens zijn grijs, maar even groot als hun ouders...quote:
Kruising tussen kip en vis denk ikquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:49 schreef MaxPowered het volgende:
hoe zou zo'n pinguin smaken?
Waarom ben jij zo'n achterlijke pauper in een bijstandswijk die zich als een te erge puber gedraagd?quote:Op woensdag 28 december 2005 23:53 schreef Maikuuul het volgende:
Waarom ben ik de enige die sjieke slips maak op Fok! ?
Ik maak slips met de auto !quote:Op woensdag 28 december 2005 23:53 schreef Maikuuul het volgende:
Waarom ben ik de enige die sjieke slips maak op Fok! ?
Ja scheer je weg, met je ponyquote:Op donderdag 29 december 2005 00:14 schreef the_witch het volgende:
Waarom ben ik nog op deze forum...?
Waarom open je er geen topic over?quote:Op donderdag 29 december 2005 00:01 schreef olsentwinnetje het volgende:
Waarom is er geen Zeeland topic op FOK!
zeeland is kut en het loopt toch onder water bij een tsunami. dan is iederene weg en moet gelderland weer inspringen om de bevolking weer terug te krijgenquote:Op donderdag 29 december 2005 00:01 schreef olsentwinnetje het volgende:
Waarom is er geen Zeeland topic op FOK!
een topic waardig lijkt mijquote:Op donderdag 29 december 2005 02:02 schreef Guidow het volgende:
[..]
zeeland is kut en het loopt toch onder water bij een tsunami. dan is iederene weg en moet gelderland weer inspringen om de bevolking weer terug te krijgen
Da mag niee van die kut modjesquote:Op donderdag 29 december 2005 01:21 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Waarom open je er geen topic over?
Je bent Engeland zeker vergeten...Die houd alle Tsunami's tegenquote:Op donderdag 29 december 2005 02:02 schreef Guidow het volgende:
[..]
zeeland is kut en het loopt toch onder water bij een tsunami. dan is iederene weg en moet gelderland weer inspringen om de bevolking weer terug te krijgen
Waarom?quote:Op donderdag 29 december 2005 12:51 schreef Pizzahut het volgende:
Mijn fietsband is nog steeds lek
omdat ik hem nog niet geplakt heb, tja geen vakantie heaquote:
omdat mannen graag in een poepgat kijken?quote:Op donderdag 29 december 2005 12:57 schreef v00rn het volgende:
[afbeelding]
waarom bier altijd onderin de koelkast staat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |