abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33158291
Hebben Bakellende en die rest van die zooi daar eindelijk eens wat nuttigs gedaan

Het werd tijd.
stupidity has become as common as common sense was before
  zaterdag 17 december 2005 @ 12:46:26 #27
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_33158335
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 12:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Denk dat Blair een groot probleem thuis heeft, de Brittenkorting geeft ie op voor een vage toezegging over het overnieuw bekijken van de landbouwsubsidies..
die rebate is onhoudbaar en oneerlijk, wat mij betreft was hij direct helemaal afgeschaft. De korting is nog minimaal. Ik geef toe dat de toezegging over landbouwhervorming wel een beetje te vaag is imho. Overwinning voor Chirac wat dat betreft.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_33158459
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 12:46 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

die rebate is onhoudbaar en oneerlijk, wat mij betreft was hij direct helemaal afgeschaft. De korting is nog minimaal. Ik geef toe dat de toezegging over landbouwhervorming wel een beetje te vaag is imho. Overwinning voor Chirac wat dat betreft.
is gewoon uitstel van de ruzie er moest gisteren een akkoord komen
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_33158822
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 12:46 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Op BBC werd vanmorgen gezegd dat de korting (op de rebate) minder bedraagt dan de jaarlijkse verhoging ervan omwille van de inflatie.
  zaterdag 17 december 2005 @ 14:26:09 #30
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_33160644
Europa is weer eens de schande van de internationale gemeenschap.
Zie ook het stukgelopen WTO overleg, op voornamelijk EU landbouwbeleid.

Jammer dat Blair toegeeft aan het Franse infantilisme.
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
  zaterdag 17 december 2005 @ 15:07:04 #31
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_33161572
Wat stelt Nederlands zich Amerikaans op, tof.

Op RTL Text
Dat de Nederlandse houding mogelijk tot frictie heeft geleid bij andere landen, die meer moeten gaan bijdragen, deert het kabinet niet. "Dat is dan jammer."

Wat een bikkels.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zaterdag 17 december 2005 @ 16:14:05 #32
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_33163116
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 11:48 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Bovendien zie ik dat Spanje en Italie ieder 2 miljard extra krijgen, opgeteld bij het bovenstaande, kun je die ene miljard korting toch nauwlijks als een echt grote overwinning zien,
Die 2 miljard gaat niet of nauwelijks ten koste van Nederland. Dat geld komt uit het structuurfonds, en zou anders vooral naar Oost-Europa zijn gegaan. Door die 10 nieuwe lidstaten hebben landen als Spanje en Italië namelijk niet meer de armste regio's van de EU. Die liggen nu allemaal in het oosten. En dus gaan Spanje en Italië er op dat gebied nogal op achteruit. Dit is dan een beetje een doekje voor het bloeden.
pi_33171161
dat van Spanje en Italië is niet helemaal waar:
Spanje kreeg vorig jaar ¤8 mld NETTO!!!
Dit terwijl Polen (ongeveer enenveel inwoners) "slechts" ¤1,4mld kreeg.
Ik zie niet in hoe dit de situatie verbetert voor oost Europ

Het zou natuurlijk ook zo kunnnen zijn dat, SP en IT met het nieuwe budget veel inleveren. In dat geval kan ik weer wel begrip opbrengen voor dat extra geld.
  zondag 18 december 2005 @ 00:38:46 #34
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_33179562
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 20:57 schreef Feyenoorder het volgende:
dat van Spanje en Italië is niet helemaal waar:
Spanje kreeg vorig jaar ¤8 mld NETTO!!!
Dit terwijl Polen (ongeveer enenveel inwoners) "slechts" ¤1,4mld kreeg.
Ik zie niet in hoe dit de situatie verbetert voor oost Europ
Er is een aanloop tussen aanvragen en daadwerkelijk betalen. Brussel werkt niet heel erg snel. Bovendien is Polen pas sinds 1 mei 2004 lid.

Spanje en Italië hebben overigens wel meer van dit soort tegemoetkomingen gekregen, maar dat is dus een aflopende zaak, ik denk niet dat Oost-Europa het nog veel langer pikt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')