Wit!quote:Op zondag 18 december 2005 21:59 schreef Drifter__ het volgende:
Aaaaahh, kan echt niet kiezen. Een witte of een zwarte Nano....![]()
![]()
Jah inderdaadquote:Op zondag 18 december 2005 22:04 schreef super-muffin het volgende:
Wit!
Daar zie je de krassen niet zo snel als op een zwarte. En met de zwarte lijkt het meer een ordinaire MP3 speler, een Witte is echt een iPod
Ik heb gister Linux geinstalleerd en iDoom gespeeld op een witte nanoquote:Op zondag 18 december 2005 22:22 schreef Furious het volgende:
Doe eens origineel, neem een witte Nano! Heb tot nu toe alleen maar zwarte gezien.
Hmmmm, jah dat wel hequote:Op zondag 18 december 2005 22:27 schreef Furious het volgende:
Ik hoef geen andere iPod dan een witte. Alle accesories zijn bovendien wit, de oordopjes, de dock, etc.
Hier zullen wel niet zoveel mensen de Motorola gaan promoten, maar dat had je misschien ook niet verwacht.quote:Op zondag 18 december 2005 22:35 schreef Slarioux het volgende:
Ik zit te twijfelen tussen zo'n geile motorola telefoon en sparen voor iets geils van Apple.
Whehe nee, maar mede dankzij de apple reeks ben ik al meer met Macs bezig dan voorheen. Nogal eenquote:Op zondag 18 december 2005 22:40 schreef XL het volgende:
[..]
Hier zullen wel niet zoveel mensen de Motorola gaan promoten, maar dat had je misschien ook niet verwacht.
Welke geile motorola en wat voor geils van Apple?quote:Op zondag 18 december 2005 22:35 schreef Slarioux het volgende:
Ik zit te twijfelen tussen zo'n geile motorola telefoon en sparen voor iets geils van Apple.
http://www.motorola.com/motoinfo/product/details/0,,69,00.htmlquote:Op zondag 18 december 2005 22:47 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Welke geile motorola en wat voor geils van Apple?
Ik raad hem aan.quote:Op zondag 18 december 2005 22:49 schreef Slarioux het volgende:
[..]
En van apple wil ik de Mini. Klein, stilletjes en mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |