Geqxon in een notendop: "kankertonks"quote:Op zondag 18 december 2005 21:13 schreef Hugster het volgende:
Heh kut ik heb alles gemist
Iemand een beknopte samenvattig van z'n uitéénspatting?![]()
Ik heb me de tering werkt in de vakantie heb heb een Nano gekocht, de rest is aan Lowlands en uitgaan op gegaanquote:Op zondag 18 december 2005 18:18 schreef Furious het volgende:
Toe maar.
Ik ben niet op vakantie geweest en heb van de zomer niets gekocht.
En je hebt al een Powerbook. Waar gaat het heen.quote:Op zondag 18 december 2005 21:16 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik heb me de tering werkt in de vakantie heb heb een Nano gekocht, de rest is aan Lowlands en uitgaan op gegaan
moet je geel en rood ofzo omwisselenquote:Op zondag 18 december 2005 18:29 schreef iDex het volgende:
[..]
nee niet gelukt met een normale av kabel. van de week maar ook ff een av kabel kopen voor de ipod video
Die heb ik niet eens helemaal zelf betaaldquote:Op zondag 18 december 2005 21:17 schreef Furious het volgende:
[..]
En je hebt al een Powerbook. Waar gaat het heen.![]()
![]()
quote:Powebook G5 ongeveer een maand oud, zeer weinig gebruikt.
Ik heb een D70s, ruilen voor je PB?quote:Op zondag 18 december 2005 21:26 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Die heb ik niet eens helemaal zelf betaald
Ik wil nog een Nikon D70s en een Apple Cinema Display 20 inch of iets.
En een iPod Video
Dat zijn voor mij de meest waarschijnlijke aanwinsten voor de komende drie maandenquote:Op zondag 18 december 2005 21:22 schreef tonks het volgende:
Mijn verlanglijstje
MightymouseHeppikkal
Nieuwe iPod met kleurenscherm
Dock
Nee want dan heb ik niets meer aan mn aanstaande ACDquote:Op zondag 18 december 2005 21:28 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik heb een D70s, ruilen voor je PB?![]()
Heb je ook nog een Mini? Verwend kreng.quote:Op zondag 18 december 2005 21:29 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Nee want dan heb ik niets meer aan mn aanstaande ACD
Alhoewel, er staat hier ook nog een Mac Mini waar die ACD aan zou kunnen
Op pagina 4 van dit deel wasis het pas gezellig.quote:Op zondag 18 december 2005 21:30 schreef XL het volgende:
omdat het wat ongezellig was geworden
Welkom terugquote:Op zondag 18 december 2005 21:30 schreef XL het volgende:
Ben eventjes een deeltje of 8 weggebleven, omdat het wat ongezellig was geworden. Toch wat dingetjes die kriebelen om hier te delen/vragen. Kom het dus weer eens proberen, wie weet gaat het beter na zo'n escalatie.
Dat lijkt me wel wat, heb je daar een linkje voor?quote:Als applicatie wil ik desktop manager met jullie delen. Verschillende bureaubladen op 1 scherm, je kunt je scherm als blok kantelen (a la keynote). Ontzettend handig op zo'n klein 12" schermpje. Met name bij veel kleine vensters (in mijn geval Terminal). 1 virtuele desktop voor browsing, 1tje voor muziek, 1tje voor de command line en textediting en een vierde voor overige meuk. Ik kan niet meer zonder. De pimp-factor is ook enorm bij deze applicatie, het ziet er mega-sexy uit.
http://www.macupdate.com/info.php/id/12682 hier heb ik het vandaan getoverd.quote:Op zondag 18 december 2005 21:35 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Welkom terug
[..]
Dat lijkt me wel wat, heb je daar een linkje voor?
Thanks, even proberenquote:Op zondag 18 december 2005 21:41 schreef XL het volgende:
[..]
http://www.macupdate.com/info.php/id/12682 hier heb ik het vandaan getoverd.
Ik kan niet meer zonder, maar hij is niet helemaal perfect hoor.quote:
Die is gewoon van het hele gezin hier thuis, daar zit ik nooit achterquote:Op zondag 18 december 2005 21:31 schreef Furious het volgende:
[..]
Heb je ook nog een Mini? Verwend kreng.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |