abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 september 2006 @ 15:28:16 #281
106955 BB_Koning
Koninklijk? Nee: goddelijk...
pi_42142528
Welke trap/stoot is jullie favo? Welke zou je in een gevecht zeker gebruiken? Ik ben gek op mn rechtse hoek en eyepoking kan ik ook best wel goed, daar oefen ik op

[ Bericht 1% gewijzigd door BB_Koning op 26-09-2006 15:42:21 ]
bb_koning.hyves.nl
  dinsdag 26 september 2006 @ 15:38:34 #282
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_42142801
hmm mn rechter lowkick vind ik lekker, mijn afval trap ook wel redelijk. Verder uhmm rechtse hoek.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  dinsdag 26 september 2006 @ 15:45:02 #283
106955 BB_Koning
pi_42142979
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 15:38 schreef boem-dikkie het volgende:
hmm mn rechter lowkick vind ik lekker, mijn afval trap ook wel redelijk. Verder uhmm rechtse hoek.
Hoewel ik een liefhebber ben van lowkicks tijdens kickboksen, ben ik dat niet als ik het heb over mma. Als je in mma een lowkik geeft en je hebt een explosieve tegenstander als Fedor, dan heb je óf al een stoot te pakken of je ligt al op de grond. Je ziet overigens oko dat in mma lowkicks niet zo vaak gebruikt worden.

bb_koning.hyves.nl
  dinsdag 26 september 2006 @ 15:45:42 #284
106955 BB_Koning
pi_42142994
O ja, ik weet niet wat een afvaltrap is
bb_koning.hyves.nl
pi_42143722
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 15:45 schreef BB_Koning het volgende:

[..]

Hoewel ik een liefhebber ben van lowkicks tijdens kickboksen, ben ik dat niet als ik het heb over mma. Als je in mma een lowkik geeft en je hebt een explosieve tegenstander als Fedor, dan heb je óf al een stoot te pakken of je ligt al op de grond. Je ziet overigens oko dat in mma lowkicks niet zo vaak gebruikt worden.

Bovenstaande geldt overigens niet als je Mirko Crocop heet, toevallig .

Ik hou wel van een combinatie linker uppercut - rechtse hoek. En dan een keer of 6 achter elkaar stampen, verdediging gaat volledig aan gort .

Lowkicks en middle kicks zijn ook erg lekker. Zowel het uitdelen als het ontvangen .
  dinsdag 26 september 2006 @ 16:19:08 #286
106955 BB_Koning
pi_42143857
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 16:11 schreef LedZep het volgende:

Lowkicks en middle kicks zijn ook erg lekker. Zowel het uitdelen als het ontvangen .
Ontvangen is vast niet zo lekker als de gever Crocop is
bb_koning.hyves.nl
  dinsdag 26 september 2006 @ 16:55:39 #287
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_42144833
quote:
O ja, ik weet niet wat een afvaltrap is
dat is recht vooruit schoppen.
pi_42162848
quote:

[..]

Je tactiek aanpassen omdat profboksers er een verweer tegen hebben is overdreven. Dat is net hetzelfde als het bodybuildingschema van Ray Cutler gebruiken.

Fedor is een van de beste van de wereld, er zijn ms nog 3 mensen in de wereld die je dat kunnen flikken. Tegen lichtere en minder mobiele tegenstanders zijn lowkicks meestal doorslaggevend.
Ook op de straat of tegen boksers zijn ze verschrikkelijk effectief. 2-3 slechtgeblokte lowkicks en je tegenstander gaan neer van de pijn, of gaat kreupel.
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
  woensdag 27 september 2006 @ 10:20:59 #289
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_42163025
quote:
Op woensdag 27 september 2006 10:14 schreef Calyptus het volgende:
Ook op de straat of tegen boksers zijn ze verschrikkelijk effectief. 2-3 slechtgeblokte lowkicks en je tegenstander gaan neer van de pijn, of gaat kreupel.
helemaal waar, als je een paar goede lowkicks geeft op het dijbeen , gaat ie wel neer.
pi_42163051
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 15:28 schreef BB_Koning het volgende:
Welke trap/stoot is jullie favo? Welke zou je in een gevecht zeker gebruiken? Ik ben gek op mn rechtse hoek en eyepoking kan ik ook best wel goed, daar oefen ik op
Mn favoriete zijn lowkicks, maar in de ring sta ik vooral bekend ( ) om mn brute left hook. Bijna niemand die ik ken kan die echt goed geven, ik heb der vroeger hard op getraint, ik heb nu een rare maar effectieve combinatie van jab-linkse hoek.

Orthodox wel want niemand ziet die aankomen
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
pi_42163091
quote:
Op woensdag 27 september 2006 10:20 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

helemaal waar, als je een paar goede lowkicks geeft op het dijbeen , gaat ie wel neer.
Zijkant van het scheenbeen doet ook lekker veel pijn als je het niet gewoon bent
  woensdag 27 september 2006 @ 14:47:35 #292
106955 BB_Koning
pi_42170198
quote:
Op woensdag 27 september 2006 10:14 schreef Calyptus het volgende:

Fedor is een van de beste van de wereld, er zijn ms nog 3 mensen in de wereld die je dat kunnen flikken. Tegen lichtere en minder mobiele tegenstanders zijn lowkicks meestal doorslaggevend.
Uiteraard zul je op straat niet gauw een mma-vechter treffen (meestal zijn ruziezoekers ongetrainde idioten), maar daar gaat het niet om. Het gaat erom dat je je optimaal ontwikkelt, dus je meot goede lowkicks kunnen geven, maar je moet oko een explosiviteit hebben zodat het geven van een lowkick voor jouw tegenstander juist riskant is.

Om nog maar een voorbeeld te noemen: kickboksers zullen dikwijls mma-punchers in een kickboksring afmaken, maar wat kunnen zij zelf doen in een mma-ring? Je moet ook groundskills hebben.

Mma is er toch om de ultieme allround vechter te worden?

bb_koning.hyves.nl
  woensdag 27 september 2006 @ 17:51:28 #293
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_42174393
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 15:28 schreef BB_Koning het volgende:
sta met rechtsachter:

linkerjab, rechtse directe, klein sprongetje (zodat rechts voor komt) en dan afmaken met linker knie..
  woensdag 27 september 2006 @ 17:53:33 #294
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_42174455
en nee, zit niet op een vechtsport... maar doe al sinds jaren relatief intensief schaduwboksen... vooral lerend vie instructional dvd's..

geen idee of het een toegevoegde waarde heeft in een echt gevecht (schaduwboksen).. kan ook zijn dat ik inmiddels een compleet foute techniek heb aangeleerd.. maar weet nu wel zo blind uit mijn hoofd leuke combo's..
  woensdag 27 september 2006 @ 18:14:40 #295
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_42174988
quote:
Op woensdag 27 september 2006 17:51 schreef Dacide het volgende:

[..]

sta met rechtsachter:

linkerjab, rechtse directe, klein sprongetje (zodat rechts voor komt) en dan afmaken met linker knie..
wisselpas moet je ook leren, effectiever en sneller dan een 'sprongetje' .. ook moet je dat stappend doen en niet een 'sprong' maken maarja !

Ik vraag me trouwens af , waarom ga je niet op een vechtsport? Lijkt me dat je er wel redelijk into bent, en als je al jaren intensief schaduwboksen kan, en 'combo's' beheersd, is het toch gewoon lekker om te trainen zodat het 'beter' of misschien wel goed aanleerd, en soms je combo's nog mag uitvoeren ook tijdens sparren en later mss echte gevechten !

Wij gebruiken trouwens schaduwboksen in de spiegel meer als een warming up, dan dat we er echt mee trainen, imo is 1 op 1 training of een boksbal veel effectiever.
pi_42175173
quote:
Op woensdag 27 september 2006 17:51 schreef Dacide het volgende:

[..]

sta met rechtsachter:

als je een stevige slag/schop krijgt tijdens dat "sprongetje" = hallo grond.

Nooit met 2 voeten van de grond tegelijk, dan is je balans compleet weg
  woensdag 27 september 2006 @ 18:30:28 #297
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_42175332
quote:
Op woensdag 27 september 2006 18:14 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

wisselpas moet je ook leren, effectiever en sneller dan een 'sprongetje' .. ook moet je dat stappend doen en niet een 'sprong' maken maarja !
Nee ik bedoel ook stappend... (zie de bas rutten instructionals)
quote:
Ik vraag me trouwens af , waarom ga je niet op een vechtsport? Lijkt me dat je er wel redelijk into bent, en als je al jaren intensief schaduwboksen kan, en 'combo's' beheersd, is het toch gewoon lekker om te trainen zodat het 'beter' of misschien wel goed aanleerd, en soms je combo's nog mag uitvoeren ook tijdens sparren en later mss echte gevechten !
geef me nog 1 a 2 weken.. en dan zit deze heer op jiu jitsu.. (dojo in t dorp is nog bezig met verbouwing)
wil na een jaar jiu jitsu overstappen op mma trainign.
  woensdag 27 september 2006 @ 20:58:40 #298
106955 BB_Koning
pi_42179882
quote:
Op woensdag 27 september 2006 17:53 schreef Dacide het volgende:
en nee, zit niet op een vechtsport... maar doe al sinds jaren relatief intensief schaduwboksen... vooral lerend vie instructional dvd's..

geen idee of het een toegevoegde waarde heeft in een echt gevecht (schaduwboksen).. kan ook zijn dat ik inmiddels een compleet foute techniek heb aangeleerd.. maar weet nu wel zo blind uit mijn hoofd leuke combo's..
ik vind en er zullen vast vele boksers zijn met mij, dat schaduwboksen 1 van de beste manieren i som techniek te oefenen, je kunt jezelf namelijk in de spiegel bekijken. ik moet er wel bij vermelden dat je wel de basis moet hebben om vervolgens je technieken te verbeteren, maar die zou je op zich van instructievideo's ook kunnen leren.

1 belangrijk onderdeel dat je niet daarvan leert is reageren/verdedigen. deze bewegingen heb ik echt tijdens het sparren moeten leren, dat neemt niet weg dat ik de technieken 'afgekeken' heb van video's van vechters. maar ja, het is anders als je daadwerkelijk een stoot tegen je hoofd krijgt en weg moet duiken om vervolgens, a la Fedor, weer een stoot uit te delen.

ik ben ook al enkele maanden niet actief bezig, maar mn stoten worden door dat schaduwboksen wel steeds sneller en harder. maar ja, dat kan ook komen door zwaardere gewichtstraining

[ Bericht 1% gewijzigd door BB_Koning op 28-09-2006 00:27:16 ]
bb_koning.hyves.nl
pi_42179988
quote:
Op woensdag 27 september 2006 20:58 schreef BB_Koning het volgende:

[..]

ik vind en er zullen vast vele boksers zijn met mij, dat schaduwboksen 1 van de beste manieren i som techniek te oefenen, je kunt jezelf namelijk in de spiegel bekijken. ik moet er wel bij vermelden dat je wel de basis moet hebben om vervolgens je technieken te verbeteren, maar die zou je op zich van instructievideo's ook kunnen leren.

1 belangrijk onderdeel dat je niet daarvan leert is reageren/verdedigen. deze bewegingen heb ik echt tijdens het sparren moeten leren, dat neemt niet weg dat ik de technieken 'afgekeken' heb van video's van vechters. maar ja, het is anders als je daadwerkelijk een stoot tegen je hoofd krijgt en weg moet duiken om vervolgens, a la Fedor, weer een stoot uit te delen.

ik ben ook al enkele maanden niet actief bezig, maar mn stoten worden door dat schaduwboksen wel steeds sneller en harder. maar ja, dat kan ook komen door zwaardere gewichttraining

Je bent een beest BB!!!!1!!!!1!!11!
  donderdag 28 september 2006 @ 00:25:40 #300
106955 BB_Koning
pi_42186946
quote:
Op woensdag 27 september 2006 21:03 schreef LedZep het volgende:

[..]

Je bent een beest BB!!!!1!!!!1!!11!
Dit keer bedoel je het vast wel goed, maar toch vind ik je stom.

Waarom? Ooit heb je gemeen gedaan tegen me en me een stomme gay genoemd. Nu ben ik genoodzaakt om een rnc aan te leggen als ik je ooit in het echt zie

bb_koning.hyves.nl
pi_42190531
quote:
Op donderdag 28 september 2006 00:25 schreef BB_Koning het volgende:

[..]

Dit keer bedoel je het vast wel goed, maar toch vind ik je stom.

Waarom? Ooit heb je gemeen gedaan tegen me en me een stomme gay genoemd. Nu ben ik genoodzaakt om een rnc aan te leggen als ik je ooit in het echt zie

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')