Maar ervaringen horen van anderen is altijd fijn. Een proefles is altijd wel leuk, maar hoe zit het na 3 maanden om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:59 schreef gimgamgommetje het volgende:
ik beoefen het zelf niet .
Wat ik er van gezien heb tot nu toe vond ik wel erg interessant.
Voor jou is het gewoon een kwestie van proberen lijkt me.
Als je lange tijd serieus bepaalde technieken oefent, dan verleer je die nooit en kun je bepaalde bwegingen in een reflex maken. Herhalingen oefenen is dus belangrijk.quote:Op woensdag 6 september 2006 10:06 schreef GoodspeeD het volgende:
Verbaasde me hoe de techniek er nog steeds redelijk inzat.
Wat leukkkk, hoe zie je eruit? Ik zal dan een keer langskomen en dan kunnen we gezellig kletsenquote:Op maandag 11 september 2006 01:15 schreef maxpayne4 het volgende:
Ik ben er altijd maandag, woensdag en donderdag.
quote:Op woensdag 13 september 2006 23:15 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wat leukkkk, hoe zie je eruit? Ik zal dan een keer langskomen en dan kunnen we gezellig kletsen
Mijn trainer, wing chun, vond het te statisch. Heeft er overigens wel een 4e dan in gehaald.quote:Op maandag 4 september 2006 19:33 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Wie beoefend hier shaolin kempo en wat zijn de ervaringen? Vind het na 3 jaar Wing Chun weer eens tijd voor wat anders
Hoe verschilt Gracie JJ van BJJ?quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:44 schreef Calyptus het volgende:
zooo een vechtsport topic, wist ik niet dat we dat hier ook hadden.
Ik heb 5 jaar bokservaring, tussendoor af en toe muay thai(zowat 1 jaar als je 3 trainingen per week zou nemen als, en 2 jaar Gracie JJ.
Ik zoek nu achter krav maga omdat ik hier ook al goede zaken over heb gehoord, maar in oost vlaanderen wordt het enkel op zaterdagmorgend en dat is wat moeilijk
Oh en ik zit op het moment al 2 weken in de plaaster wegens een foute slag op de zware zak zonder handschoenen. Ik was moe en miste mijn hoek deels, en raakte de zak enkel met de kneukel van mn pink. beentje in hand achter die kneukel gebroken
Wat is volgens jou het evrshcil tussen boksen-boksen en kickboksen-boksen?quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:44 schreef Calyptus het volgende:
zooo een vechtsport topic, wist ik niet dat we dat hier ook hadden.
Ik heb 5 jaar bokservaring, tussendoor af en toe muay thai
bedoel je engels boksen enerzijds en cubaans en frans boksen anderzijds?quote:Op woensdag 20 september 2006 00:12 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wat is volgens jou het evrshcil tussen boksen-boksen en kickboksen-boksen?![]()
Ik bedoel Mike Tyson-boksenquote:Op woensdag 20 september 2006 01:23 schreef Calyptus het volgende:
[..]
bedoel je engels boksen enerzijds en cubaans en frans boksen anderzijds?
De stance is licht anders, omdat bij engelse boks je geen kicks mag uitdelen. Bij franse en cubaanse boks mag dat wel zolang het onder de gordel blijft.
Het kan zijn dat er nog wat extra verschillen zijn, maar dat zijn de belangrijkste volgens mij.
Ik doe trouwens aan Engelse boks.
srry, ik snap de vraag echt nietquote:
Braddock kan me gestolen worden, wij zijn nu soulmates: kom, we gaan 1-op-1 trainenquote:Op donderdag 21 september 2006 00:28 schreef Dacide het volgende:
niet?
ik wel hihi...
je hebt gewoon old fashion boksen.. en je hebt t boksen dat in kickboksen voor komt..
wat zijnd e verschillen..
je heb vast te veel klappen gehad tijdens het boksenquote:Op woensdag 20 september 2006 23:56 schreef Calyptus het volgende:
[..]
srry, ik snap de vraag echt niet
Neh maar kheb een paar zware dagen achter de rugquote:Op donderdag 21 september 2006 00:58 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
je heb vast te veel klappen gehad tijdens het boksen![]()
ik weet nog heel goed dat ik voor het eerst ging zitten op een leverstoot, alsof je de controle over je lichaam kwijt bent... gelukkig al een tijdje niet meer voorgekomen. leverstoot hoeft niet eens heel hard te zijn, als ie maar goed geplaatst isquote:Op donderdag 21 september 2006 11:29 schreef boem-dikkie het volgende:
aaah gister weer getrained, lekker gespart alleen ik gaf iemand een harde schop, en die reageerde daarop met een HELE harde stoot op mijn lever, wat een kut pijn zeg.
Idd met links, half uppercut half hoek zegmaar. Waarom kan je dat niet?quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:39 schreef BB_Koning het volgende:
Leverstoot geef je met links, toch? Dat kan ik niet, ik kan alleen een linkse directe en een linkse hoek geven![]()
![]()
Ik ben rechts, dus daar zit mijn kracht en mn linkse hoek en directe zijn dus al niet zo hard vergeleken met mn rechtse en, ach, weet ik veel, het is toch logisch dat je een leverstoot moeilijker kan plaatsen met de hand waarmee je neit schrijf? Ik kan oko geen goede linkertrappen gevenquote:Op dinsdag 26 september 2006 14:47 schreef LedZep het volgende:
[..]
Idd met links, half uppercut half hoek zegmaar. Waarom kan je dat niet?
beschrijf voor mij eens de leuke pijnenquote:Op dinsdag 26 september 2006 15:09 schreef boem-dikkie het volgende:
naah t deed echt pijnzo'n hele irritante kut pijn
quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:12 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
beschrijf voor mij eens de leuke pijnen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |