mag ik er ook aan meedoen?quote:Op zondag 18 december 2005 03:24 schreef broer het volgende:
[..]
Ha, mooi. Ik stel voor dat je een roddel over mij start. Dat zou me goed doen.
De kunst is juist om al 't eerste te doen en toch nog net op tijd op de afspraken te verschijnen.quote:Op zondag 18 december 2005 03:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ach, je moet het positief zien: je kan je jegens iedereen misdragen, je kan je de tyfus zuipen, je kan alle afspraken die je maakt niet nakomen op het moment dat het jou uitkomt. HEERLIJK!
'broer was Q's geheime seksdate'. Zoiets?quote:Op zondag 18 december 2005 03:24 schreef broer het volgende:
[..]
Ha, mooi. Ik stel voor dat je een roddel over mij start. Dat zou me goed doen.
Mensen die van zichzelf vinden dat ze druk zijn, hebben een te groot ego.quote:Op zondag 18 december 2005 03:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou mensen, welterusten, ik heb nog bizar veel te doen morgen en overmorgen.
Truste IR!quote:Op zondag 18 december 2005 03:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou mensen, welterusten, ik heb nog bizar veel te doen morgen en overmorgen.
Als jij in OO kunt posten, mag je ook meeposten over de roddel die er over mij gaande is.quote:Op zondag 18 december 2005 03:24 schreef Christine het volgende:
mag ik er ook aan meedoen?
Jane, je doet nu weer moeite om te verbloesemen dat jij het was.quote:Op zondag 18 december 2005 03:29 schreef Jane het volgende:
[..]
'broer was Q's geheime seksdate'. Zoiets?
Was het maar waar. Ik heb niet eens de tijd om het boeiend druk te hebben, het zijn gewoon papers en zo.quote:Op zondag 18 december 2005 03:29 schreef broer het volgende:
[..]
Mensen die van zichzelf vinden dat ze druk zijn, hebben een te groot ego.
Goh, waar heb ik zoiets eerder gehoord?quote:Op zondag 18 december 2005 03:29 schreef Jane het volgende:
'broer was Q's geheime seksdate'. Zoiets?
papers zijn voor paupers.quote:Op zondag 18 december 2005 03:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Was het maar waar. Ik heb niet eens de tijd om het boeiend druk te hebben, het zijn gewoon papers en zo.
Er was wat met bloesem maar ik ben 't vergeten.quote:Op zondag 18 december 2005 03:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Jane, je doet nu weer moeite om te verbloesemen dat jij het was.
Het gros van de mensen die zeggen o, zo druk te zijn, heeft het niet boeiend druk.quote:Op zondag 18 december 2005 03:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
Was het maar waar. Ik heb niet eens de tijd om het boeiend druk te hebben, het zijn gewoon papers en zo.
Lul!quote:Op zondag 18 december 2005 03:32 schreef broer het volgende:
[..]
Het gros van de mensen die zeggen o, zo druk te zijn, heeft het niet boeiend druk.
Maar deel je tijd goed in. Daar krijg je het minder druk van.
Als ik het wel was geweest, dan was ik er wel voor uitgekomen, Christine.quote:Op zondag 18 december 2005 03:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Jane, je doet nu weer moeite om te verbloesemen dat jij het was.
Het zit je hoog he.quote:Op zondag 18 december 2005 03:34 schreef Jane het volgende:
[..]
Als ik het wel was geweest, dan was ik er wel voor uitgekomen, Christine.
Valt wel mee. Het was de eerste roddel die in me opkwam.quote:Op zondag 18 december 2005 03:34 schreef Christine het volgende:
[..]
Het zit je hoog he.
Ik was het hele onderwerp alweer vergeten eigenlijk.
Waar het hart vol van is.... staan jullie al op boe's lijstje?quote:Op zondag 18 december 2005 03:35 schreef Jane het volgende:
[..]
Valt wel mee. Het was de eerste roddel die in me opkwam.
Denk je dat ik dat nu nog wil horen, broer.quote:Op zondag 18 december 2005 03:32 schreef broer het volgende:
[..]
Het gros van de mensen die zeggen o, zo druk te zijn, heeft het niet boeiend druk.
Maar deel je tijd goed in. Daar krijg je het minder druk van.
Ja halloquote:Op zondag 18 december 2005 03:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is.... staan jullie al op boe's lijstje?
Ik vind het nu al een boeiend onderwerp. Post je 'em als ie af is?quote:Op zondag 18 december 2005 03:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
3 kantjes essay gender seksualiteit en politiek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |