En om deze vraag te beantwoorden: geen idee. Ik vind zo veel leuk. Nederlands, Psychologie, Sociologie, etc.quote:
Sorry, ik bedoelde: 'een virtuele boezemvriend'.quote:Op dinsdag 20 december 2005 02:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik beschouw mezelf trouwens niet als 'een internetfiguur'.
Klinkt leuk. Behalve sociologie, dan. Maar heb je daar wel tijd voor? Ik ben opgehouden met bijhouden hoe de studiefinancieringsregels er precies voor staan, maar ik kan er toch gevoeglijk van uitgaan dat het er allemaal niet beter op is geworden.quote:Op dinsdag 20 december 2005 02:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
En om deze vraag te beantwoorden: geen idee. Ik vind zo veel leuk. Nederlands, Psychologie, Sociologie, etc.
Maar goed, ik volg nu ook een vak bij Genderstudies en dat vind ik ook heel tof, en de docente vroeg of Aio'en niks voor mij was, dus zoiets kan ook nog.
Je gaat dus een onvervalst iers accent opdoen. Leuk!quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
Er zit een goede universiteit in dublin, daar ga ik niet heen, en een minder goede in Maynooth, een voorstad van Dublin, en daar ga ik wél heen. Dus niet zo spannend. Maar ik heb wel genoeg tijd vrij om het land een beetje door te cruisen.
Dat zou echt eng zijn, ja.quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:59 schreef broer het volgende:
Mijn herinnering loopt wat te bokken. Maar aan de andere kant: het is ook niet helemaal tof als je je jaren later nog details van een internetfiguur herinnert. Toch?
Dat gevoel moet iedereen zijn hele leven lang blijven volhouden. En ik denk ook serieus dat dat kan. Er is geen moment dat je zó vast zit dat je niet meer een andere kant op zou kunnen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 02:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Heerlijk gevoel is dat, dat ik gewoon nog steeds allerlei kanten op kan en zo.
Ikzelf daarentegen zit muurvast in mijn huidige leven. Maar dat is alleen maar omdat ik dat wil, hè! Omdat ik dat wíl!quote:Hoe zit met jou, Broer? Is het al een gestadige weg naar het graf geworden, of kom je nog verrassingen tegen?
Is ook niet zo. In september houdt m'n stufi op, en dat scheelt me bijna 250 euro in de maand. En ik werk nu 16 uur in de week, dus daar kan ik niet zomaar meer van maken zonder in te storten, maar ik kan altijd nog gaan lenen. Ach, ik zie wel.quote:Op dinsdag 20 december 2005 02:04 schreef broer het volgende:
[..]
Klinkt leuk. Behalve sociologie, dan. Maar heb je daar wel tijd voor? Ik ben opgehouden met bijhouden hoe de studiefinancieringsregels er precies voor staan, maar ik kan er toch gevoeglijk van uitgaan dat het er allemaal niet beter op is geworden.
Nou ja, of je ontmoet alleen maar andere exchange students en je komt terug met een Allo Allo accent.quote:Op dinsdag 20 december 2005 02:04 schreef svann het volgende:
[..]
Je gaat dus een onvervalst iers accent opdoen. Leuk!
Mijn bron vertelde me dat condooms gewoon in de supermarkt te kopen waren, maar ik heb me nog niet zo verdiept in deze materie.quote:Voorbehoedsmiddelen zijn in Ierland toch verboden, of zijn ze alweer verder geevolueerd?
Over Lamon heb ik genoeg anekdotes, al was het maar omdat ik op z'n enige meet ooit aanwezig ben geweest.quote:Op dinsdag 20 december 2005 02:05 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat zou echt eng zijn, ja.
Ik wilde nu eigenlijk als grappig contrast iets heel kleins over je verleden posten, maar ik kom niet verder als dat je the Matrix overschat vond.
Dat kon ik vroeger beter, alcohol is slecht.
Ik vrees dat ik zelf ook niet veel verder kom.quote:Op dinsdag 20 december 2005 02:05 schreef Lamon het volgende:
Ik wilde nu eigenlijk als grappig contrast iets heel kleins over je verleden posten, maar ik kom niet verder als dat je the Matrix overschat vond.
quote:alcohol is slecht.
Daar moet je wel heel goed voor betaald worden dan.quote:Op dinsdag 20 december 2005 02:06 schreef broer het volgende:
Ikzelf daarentegen zit muurvast in mijn huidige leven. Maar dat is alleen maar omdat ik dat wil, hè! Omdat ik dat wíl!
Een goeie, mooie, toffe en/of fijne studie is zijn lening helemaal waard, vind ik. Bezuinigen kan later altijd nog.quote:Op dinsdag 20 december 2005 02:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
Is ook niet zo. In september houdt m'n stufi op, en dat scheelt me bijna 250 euro in de maand. En ik werk nu 16 uur in de week, dus daar kan ik niet zomaar meer van maken zonder in te storten, maar ik kan altijd nog gaan lenen. Ach, ik zie wel.
Dat zou wel moeten, ja.quote:Op dinsdag 20 december 2005 02:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
Daar moet je wel heel goed voor betaald worden dan.
Ik heb me buiten dat bierincidentje 5 uur lang behoorlijk stoicijns gedragen. Daar kunnen echt niet veel anecdotes uitgehaald worden.quote:Op dinsdag 20 december 2005 02:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Over Lamon heb ik genoeg anekdotes, al was het maar omdat ik op z'n enige meet ooit aanwezig ben geweest.
Ach, had ik nou maar beter opgelet toen. Ik weet alleen nog datquote:Op dinsdag 20 december 2005 02:13 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb me buiten dat bierincidentje 5 uur lang behoorlijk stoicijns gedragen. Daar kunnen echt niet veel anecdotes uitgehaald worden.
Koekenpan daarentegen, daar kan iemand boeken over schrijven nav die meet.
Als je een isbn voor me hebt, slinger ik Bol.com alvast aan!quote:Op dinsdag 20 december 2005 02:13 schreef Lamon het volgende:
Koekenpan daarentegen, daar kan iemand boeken over schrijven nav die meet.
Ooit, ja ooit, ga ik haar nog eens tegenkomen in het Nijmeegse nachtleven. Ik weet het zeker.quote:Op dinsdag 20 december 2005 02:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik weet alleen nog datthaleia
bij me op schoot zat.
En ik wist niet eens dat thaleia erbij was.quote:Op dinsdag 20 december 2005 02:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ach, had ik nou maar beter opgelet toen. Ik weet alleen nog datthaleia
bij me op schoot zat.
Het kzijn soms net vrouwen...quote:Op dinsdag 20 december 2005 02:23 schreef Tijn het volgende:
Alleen de echte semi-bikkels blijven over
Met Arnold?quote:Op dinsdag 20 december 2005 02:28 schreef Tijn het volgende:
Over echte mannen gesproken, ik heb vanavond The Running Man gekeken
Heb jij eigenlijk ooit the Crow gezien, Tijn?quote:Op dinsdag 20 december 2005 02:32 schreef Tijn het volgende:
Zeker met Arnold. Ik denk niet dat z'n oneliners in het boek staan, maar het was wel hilarisch
Je voet de hersencellen afbreken 's ochtends.quote:Op dinsdag 20 december 2005 02:05 schreef Lamon het volgende:
DDat kon ik vroeger beter, alcohol is slecht.
Wel grappig, maar niet mijn ding hoor ik.quote:Op woensdag 21 december 2005 01:32 schreef broer het volgende:
Ja, uhmm... Ik wilde dus eigenlijk bij de Serious Request op 3FM de briljante cover van Watskeburt!? door Roosbeef aanvragen. Maar dat zou me best veel gaan kosten. Bovendien loop je kans dat Giel je gaat bellen.
Dus daarom presenteer ik hem maar aan een select publiek. Hier: Roosbeef - Watskeburt!? (mp3, 7 MB). Met deze versie won Roosbeef afgelopen zondag de 3FM Buzz Award 2005. En P. Fabergé zei: "Dit is Watskeburt zoals Watskeburt bedoeld is."
(Sorry, ik vind het een leuk bandje.)
Jawel, joh. Gewoon heerlijk zwaar over the top! Je moet het gewoon vaker luisteren.quote:Op woensdag 21 december 2005 01:52 schreef Twisted_fok het volgende:
Wel grappig, maar niet mijn ding hoor ik.
Ter geruststelling. Ik heb qua muziek geen enkele tolerantie wat betreft feestelijke ons kent ons muziek.quote:Op woensdag 21 december 2005 02:15 schreef broer het volgende:
Jullie zijn officieel cultuurbarbaren.
Fééstelijk!? Als er iets zwaar verdrietig is, is het deze versie van Watskeburt!? wel!quote:Op woensdag 21 december 2005 02:20 schreef Lamon het volgende:
Ter geruststelling. Ik heb qua muziek geen enkele tolerantie wat betreft feestelijke ons kent ons muziek.
Ik ben veel te mineur minded.
Dus van Normaal tot Band zonder Banaan tot dit. Ik ben te subjectief om een eerlijke mening te geven.
In mijn wereld is alles mooi. Ergo...quote:Op woensdag 21 december 2005 02:20 schreef Twisted_fok het volgende:
In jouw wereld broer, hier is het de omgekeerde wereld.
In mijn wereld toevallig ook broer, het verschil zit hem waarschijnlijk in het mooi vinden van verschillende zaken. Mooi he, dat smaken verschillen-principe.quote:Op woensdag 21 december 2005 02:26 schreef broer het volgende:
[..]
In mijn wereld is alles mooi. Ergo...
Vul maar in...
Achterbuurtverdriet. Uit het leeeeeven gegrepen. Nee, sorry broer, hier haak ik af.quote:Op woensdag 21 december 2005 02:25 schreef broer het volgende:
Fééstelijk!? Als er iets zwaar verdrietig is, is het deze versie van Watskeburt!? wel!
"Vieze Freddie, je bent m'n moeder!" De poëzie!
Absoluut. Ik heb em drie keer gedraaid in de hoop dat ie ging groeien, puur omdat ik de gevolgen anders al overzag.quote:Op woensdag 21 december 2005 02:32 schreef broer het volgende:
Dit ga ik je nog jááááren nadragen, dat weet je, hè?
Je hoeft geen excuses te verzinnen om naar bed te mogen hoor.quote:Op woensdag 21 december 2005 02:39 schreef broer het volgende:
Verder heb ik vannacht trouwens geen bal te melden. Helaas maar waar...
Als je dat soort dingen aan mij vraagt in mijn huidige, maar o zo herkenbare half beschonken toestand, kom ik voor je het weet weer met de meest uitgebreide maatschappelijke misstanden, die discussiewijs binnen de komende 3 dagen geen bevredigende oplossing vinden.quote:Op woensdag 21 december 2005 02:45 schreef broer het volgende:
Wat mij eigenlijk wel een goed idee leek, was dat jij een verhaal zou beginnen.
Eindelijk hebben we het weer over echte muziek.quote:Op woensdag 21 december 2005 02:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
eerbetoon-aan-ramses-shaffy show
Ja, kut. Dus ik moet nog ik-weet-niet-hoe-lang achter mijn iBookje zitten zonder ergens over te kunnen praten?quote:Op woensdag 21 december 2005 02:49 schreef Lamon het volgende:
Als je dat soort dingen aan mij vraagt in mijn huidige, maar o zo herkenbare half beschonken toestand, kom ik voor je het weet weer met de meest uitgebreide maatschappelijke misstanden, die discussiewijs binnen de komende 3 dagen geen bevredigende oplossing vinden.
Daar kunnen we beter niet aan beginnen.
Nou, mijn gezellen (de vriendinnen die mij dit kaartje aangeboden hadden) vonden het erg tegenvallen. Ik vond het wel aardig, maar het was geen Ramses he.quote:Op woensdag 21 december 2005 02:52 schreef Lamon het volgende:
[..]
Eindelijk hebben we het weer over echte muziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |