Jawel, joh. Gewoon heerlijk zwaar over the top! Je moet het gewoon vaker luisteren.quote:Op woensdag 21 december 2005 01:52 schreef Twisted_fok het volgende:
Wel grappig, maar niet mijn ding hoor ik.
Ter geruststelling. Ik heb qua muziek geen enkele tolerantie wat betreft feestelijke ons kent ons muziek.quote:Op woensdag 21 december 2005 02:15 schreef broer het volgende:
Jullie zijn officieel cultuurbarbaren.
Fééstelijk!? Als er iets zwaar verdrietig is, is het deze versie van Watskeburt!? wel!quote:Op woensdag 21 december 2005 02:20 schreef Lamon het volgende:
Ter geruststelling. Ik heb qua muziek geen enkele tolerantie wat betreft feestelijke ons kent ons muziek.
Ik ben veel te mineur minded.
Dus van Normaal tot Band zonder Banaan tot dit. Ik ben te subjectief om een eerlijke mening te geven.
In mijn wereld is alles mooi. Ergo...quote:Op woensdag 21 december 2005 02:20 schreef Twisted_fok het volgende:
In jouw wereld broer, hier is het de omgekeerde wereld.
In mijn wereld toevallig ook broer, het verschil zit hem waarschijnlijk in het mooi vinden van verschillende zaken. Mooi he, dat smaken verschillen-principe.quote:Op woensdag 21 december 2005 02:26 schreef broer het volgende:
[..]
In mijn wereld is alles mooi. Ergo...
Vul maar in...
Achterbuurtverdriet. Uit het leeeeeven gegrepen. Nee, sorry broer, hier haak ik af.quote:Op woensdag 21 december 2005 02:25 schreef broer het volgende:
Fééstelijk!? Als er iets zwaar verdrietig is, is het deze versie van Watskeburt!? wel!
"Vieze Freddie, je bent m'n moeder!" De poëzie!
Absoluut. Ik heb em drie keer gedraaid in de hoop dat ie ging groeien, puur omdat ik de gevolgen anders al overzag.quote:Op woensdag 21 december 2005 02:32 schreef broer het volgende:
Dit ga ik je nog jááááren nadragen, dat weet je, hè?
Je hoeft geen excuses te verzinnen om naar bed te mogen hoor.quote:Op woensdag 21 december 2005 02:39 schreef broer het volgende:
Verder heb ik vannacht trouwens geen bal te melden. Helaas maar waar...
Als je dat soort dingen aan mij vraagt in mijn huidige, maar o zo herkenbare half beschonken toestand, kom ik voor je het weet weer met de meest uitgebreide maatschappelijke misstanden, die discussiewijs binnen de komende 3 dagen geen bevredigende oplossing vinden.quote:Op woensdag 21 december 2005 02:45 schreef broer het volgende:
Wat mij eigenlijk wel een goed idee leek, was dat jij een verhaal zou beginnen.
Eindelijk hebben we het weer over echte muziek.quote:Op woensdag 21 december 2005 02:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
eerbetoon-aan-ramses-shaffy show
Ja, kut. Dus ik moet nog ik-weet-niet-hoe-lang achter mijn iBookje zitten zonder ergens over te kunnen praten?quote:Op woensdag 21 december 2005 02:49 schreef Lamon het volgende:
Als je dat soort dingen aan mij vraagt in mijn huidige, maar o zo herkenbare half beschonken toestand, kom ik voor je het weet weer met de meest uitgebreide maatschappelijke misstanden, die discussiewijs binnen de komende 3 dagen geen bevredigende oplossing vinden.
Daar kunnen we beter niet aan beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |