volgens mij Filosofiequote:Op zaterdag 17 december 2005 01:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Top, wat heb je gestudeerd, Engels?
Even navragen in de DBK is ook wel heel moeilijk hoorquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:13 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat is echt geen 60 km het uur. Hooguit een km of 40 per uur. Maar op dat ding kun je de zwaarte regelen maar blijkbaar weet niemand hoe dat moet![]()
Lief wormpje, laat het meisje voor zichzelf sprekenquote:
Rob!quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:16 schreef Morwen het volgende:
Even navragen in de DBK is ook wel heel moeilijk hoor![]()
BB mist een echte leider en dat is het![]()
Ik dacht gehoord te hebben dat ze wat dat betreft niets mogen verstellen, eerder deze avond ging het gesprek zelfs over dat ze dachten dat BB op afstand instellingen veranderde (lijkt me sterk)quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:13 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat is echt geen 60 km het uur. Hooguit een km of 40 per uur. Maar op dat ding kun je de zwaarte regelen maar blijkbaar weet niemand hoe dat moet![]()
Rob was de leiderquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, plus een beetje filosofie..quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Top, wat heb je gestudeerd, Engels?
Zonder beeld zou je denken dat we naar BB xxx aan het kijken zijnquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:13 schreef SuperMOM het volgende:
Pffff ze hijgen wel hoor, zware opdracht![]()
Pim Fortuyn is niet meer beschikbaarquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat hij of zij Rob bedoeldequote:Op zaterdag 17 december 2005 01:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Pim Fortuyn is niet meer beschikbaar![]()
Als iemand dit een foute post vindt: lik m'n reet![]()
Nou ik hoop dat je er wat van hebt opgestokenquote:
Dat probeerde ik juist te negerenquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat hij of zij Rob bedoelde
quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat probeerde ik juist te negeren![]()
slaat toch nergens op van BBquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:17 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik dacht gehoord te hebben dat ze wat dat betreft niets mogen verstellen, eerder deze avond ging het gesprek zelfs over dat ze dachten dat BB op afstand instellingen veranderde (lijkt me sterk)
Bovendien is het display afgeplakt dus ze kunnen niet zien wat ze doen of hoe" hard" ze gaan.
Die had dit op zeker niet gepikt en terecht. Ze fietsen dat ding helemaal naar de kloten en nog flikkerd die lamp. Er is duidelijk iets niet helemaal goed en dat zou ik ook zeker aankaartenquote:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehe...!quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
rouleren is zowaar normaal Nederlands en geen Lieske termquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:19 schreef SuperMOM het volgende:
Waar heeft Lieske het in godsnaam over??? Roeleren? Aflossen met fietsen denk ik maar ik volg haar niet meer hoor...........
quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Lief wormpje, laat het meisje voor zichzelf spreken![]()
Altijd zo vreselijk leuk als mensen om mijn grapjes lachenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |