Lijkt me sterk, stond het niet op 2 GD's (1 giga elk) of meer op de DC?quote:Op donderdag 29 december 2005 13:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Skies is echt geweldig .... misschien dat je hem met de revo wel kan downen
Oh, het eerste schip. Dan duurt het inderdaad nog wel enkele tientallen uren voordat de wereld open gaatquote:Op donderdag 29 december 2005 13:48 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Dat is pas later als ik me niet vergis, hij zit volgens mij nog op het eerste continent.
Ik vind DQ8 een fantastische game die ik voor geen goud zou verkopen (nou ja, bij wijze van spreken dan) maar ik mis wel een beetje een meeslepend verhaal.
Als je ziet dat een beetje demo op de Xbox 360 al iets van 500 mb is neem ik aan dat een compleet spel van 2GB ook wel te downloaden is.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:49 schreef JimmyJames het volgende:
Lijkt me sterk, zat het niet op 2 GD's (1 giga elk) of meer op de DC?
De Revo heeft maar 512 opslag geheugen standaardquote:Op donderdag 29 december 2005 13:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als je ziet dat een beetje demo op de Xbox 360 al iets van 500 mb is neem ik aan dat een compleet spel van 2GB ook wel te downloaden is.
Ik voel eigk weinig voor dat hele games downloaden gebeuren met de Revo, 20e? 10e? 30e ? dokken voor iets dan niet tastbaar is, nee bedankt.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als je ziet dat een beetje demo op de Xbox 360 al iets van 500 mb is neem ik aan dat een compleet spel van 2GB ook wel te downloaden is.
Hey Nintendofanboy, help me eens met mijn vraag in het GC-topicquote:Op donderdag 29 december 2005 13:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De Revo heeft maar 512 opslag geheugen standaardBovendien zijn Cube games niet te downloaden, maar gewoon vanaf disc te spelen. Alleen NES, SNES en N64 zijn te downen
Owquote:Op donderdag 29 december 2005 13:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Revo heeft maar 512 opslag geheugen standaardBovendien zijn Cube games niet te downloaden, maar gewoon vanaf disc te spelen. Alleen NES, SNES en N64 zijn te downen
Minder interessant is als ze hun eigen games aanprijzen of nintendogsquote:Op donderdag 29 december 2005 15:30 schreef P-Style het volgende:
"Japan's Biggest Developers Comment on 2006"
Wel een leuk stukje om te lezen. Gaat eigenlijk over alle consoles, maar de PS2 en PS3 komen het meest ter sprake. En ook typisch om te zien hoe veel indruk Shadow of the Colossus heeft gemaakt op (bijna àl) die developers!
*hoesje tegen balzaak aanwrijft*quote:Op donderdag 29 december 2005 18:06 schreef Chocobo het volgende:
Zo,... DQVIII overgenomen van Strolie.... gozer gaat klasse om met zijn games dus dat zit wel goed. Ben erg benieuwd.
Heb je inmiddels al een NTSC PS2 dan?quote:Op donderdag 29 december 2005 18:06 schreef Chocobo het volgende:
Zo,... DQVIII overgenomen van Strolie.... gozer gaat klasse om met zijn games dus dat zit wel goed. Ben erg benieuwd.
Ach, het waren eigenlijk alleen de marketingmensjes die dat deden.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:38 schreef JimmyJames het volgende:
Minder interessant is als ze hun eigen games aanprijzen of nintendogs![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 18:06 schreef Chocobo het volgende:
Als Sjo hem nu niet meer hoeft, mag ik 'm dan?quote:Op donderdag 29 december 2005 18:13 schreef Strolie75 het volgende:
*hoesje tegen balzaak aanwrijft*
Gijs nu maak ik hem niet eens meer schoonquote:Op donderdag 29 december 2005 19:50 schreef chibibo het volgende:
[..]
Als Sjo hem nu niet meer hoeft, mag ik 'm dan?![]()
Nee, daar hebben we ook al de Final Fantasy topics voorquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:26 schreef Gamer_V het volgende:
Waarom veranderen jullie de titel niet in [RPG Topic] Deel 48 : Waar we lekker veel over RPG's praten!?
Hoe heb je'm aangesloten?quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:14 schreef Egamer het volgende:
Ik ben al een jaar bezig om m'n PS2 online te testen, maar het lukt steeds niet.Hij zegt telkens dat de DNS-test is mislukt. Wat kan ik doen? Ik heb vele DNS servers geprobeerd maar nooit gevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |