Valt borstelen->in een staart doen onder model?quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:36 schreef Burner82 het volgende:
ik ben zker de enige hier, die hoogstens 1 keer per week zijn haar in model brengt?
Gewoon natuurlijk met je hoofd achterover he?quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Met de föhn? Neuh gewoon natuurlijk laten drogen
Hij zit nou goed heurquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Gewoon natuurlijk met je hoofd achterover he?.
ja, want toen ik lang haar had, wask dar wel ff mee bezigquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Valt borstelen->in een staart doen onder model?
kort haar is beterquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ja, want toen ik lang haar had, wask dar wel ff mee bezigmer, toen ging ik nog braaf naar school, dus toen moest ik wel knap zijn (al ben ik da echt nie met lang haar
)
bij mij wel in ieder geval... mer kzag laatst in een kroeg een jongen met blond haar tot op zijn schouders... *KWIJL*quote:
Mja de lucht zie ik met de minuut grijzer wordenquote:
Wacht ffquote:
quote:
Tot op zn schouders? *shivers* bleh... doe mij dan maar een frisse kopquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:48 schreef Burner82 het volgende:
[..]
bij mij wel in ieder geval... mer kzag laatst in een kroeg een jongen met blond haar tot op zijn schouders... *KWIJL*
quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:48 schreef Burner82 het volgende:
bij mij wel in ieder geval... mer kzag laatst in een kroeg een jongen met blond haar tot op zijn schouders... *KWIJL*
quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[afbeelding]
Helemaal mee eens![]()
Die eerste en die 4e zijn echt ERG!
om over deze nog maar te zwijgen:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:49 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Helemaal mee eens![]()
Die eerste en die 4e zijn echt ERG!
[afbeelding]
als je hem zou zien, zou je anders denkenquote:
Ik weet zeker van niet.quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:51 schreef Burner82 het volgende:
als je hem zou zien, zou je anders denken
Nee hoor Ang3l dat zijn toch hele schattige kinderfoto'squote:Op zaterdag 17 december 2005 14:49 schreef Ang3l het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |