De collectie is afgeroomd om de gemiddelde kwaliteit wat mij betreft te verhogen. Misschien zit er iets voor je bij. Alles is in goede staat. DVD's zijn regio 2.
DVD's:![]()
Paul McCartney - Back in the US (8 euro): Met meer dan drie uur live en backstage beeldmateriaal geeft Back In The US een perfect beeld van het leven tijdens een toernee van de ex-Beatle. Meer dan 30 songs waaronder Eleanor Rigby, Live And Let Die, Blackbird, The Long And Winding Road, Mother Nature's Son en nog heel veel meer...
![]()
Robbie Williams - The Robbie Williams Show (8 euro):
Tracklist:
1. Trouble
2. Handsome Man
3. Rock DJ
4. Strong
5. Something Beautiful
6. Feel
7. Have You Met Miss Jones
8. Mr Bojangles:
9. One For My Baby
10. Ain't That A Kick In The Head
11. Monsoon
12. Hot Fudge
13. No Regrets
14. Nan's Song
15. Me And My Monkey
16. One Fine Day
17. Come Undone
18. Angels
![]()
Top Gun (8 euro): De ijzersterke combinatie van aktie, muziek en romantiek maakten deze film tot de blockbuster van de jaren '80. Maverick(tom Cruise) wordt samen met zijn maat Goose aangenomen bij Top Gun, de eliteschool van de Marine voor gevechtsvliegers. Daar maakt hij kennis met de beeldschone instructrice Charlie (KellyMcGillis) die hem niet alleen binnen de opleiding instrueert.., maar hem ook dingen bijbrengt die niet in het klaslokaal thuishoren. Dat gevaar in een klein hoekje zit, merkt Maverick als zijn beste vriend tijdens een oefenvlucht verongelukt. Zich schuldig voelend aan Goose's doopd verliest hij alle interesse in het vliegen..Tot hij in een levensgevaarlijke situatie belandt. Oog in oog met een vreemde mogendheid krijgt Maverick nog èèn kans om zich nmet de sterksten te meten. Er kan tenslotte slechts èèn de beste zijn.
CD's:![]()
Huub van der Lubbe - Concordia (8 euro):
1. Chinatown (3:31)
2. Nog Even (2:29)
3. Iemand Als Jij (3:07)
4. Geregeld Leven (3:10)
5. Mooier Dan Nu (4:41)
6. Mijn Hart Kan Dat Niet Aan (3:58)
7. Geef Me Het Zout (3:45)
8. Recht Door Zee (4:05)
9. Tegen De Tijd (2:55)
10. Waar Zijn De Sterren Aan De Hemel (3:13)
11. Morgen Begin Ik Meteen (3:40)
12. Geld Maakt Niet Gelukkig (2:55)
13. Dinsdagavond Dichtersavond (2:38)
![]()
Bob Marley & The Wailers - One Love: The Very Best (8 euro): Play 20 all-time favorites from this group synonymous with the best in reggae! Includes notes & tab for: Buffalo Soldier + Could You Be Loved + Exodus + Get Up, Stand Up + I Know a Place + I Shot the Sheriff + Iron Lion Zion + Is This Love + Jamming + Lively Up Yourself + No Woman, No Cry + One Love/People Get Ready + Redemption Song + Roots, Rock, Reggae + So Much Trouble in the World + Stir It Up + Sun Is Shining + Three Little Birds + Turn Your Lights Down Low + Waiting in Vain.
![]()
All Stars: De Mooiste Nederlandse Ballads (gesigneerd door Daniel Boissevain) (10 euro): met o.a. Hero, Frank Boeijen, Acda & de Munnik..
![]()
Notting Hill Soundtrack (US version) (8 euro):
1. No Matter What - Boyzone
10. From The Heart - Another Level
8. When You Say Nothing At All - Ronan Keating
4. She - Elvis Costello
6. How Can You Mend A Broken Heart? - Al Green
3. I Do (Cherish You) - 98 Degrees
9. Ain't No Sunshine - Lighthouse Family
2. You've Got A Way (Notting Hill remix) - Shania Twain
7. Gimme Some Lovin' - Spencer Davis Group (The)
11. Everything About You - Steve Poltz
12. Will And Anna (score)
13. Notting Hill (score)
5. Ain't No Sunshine (bonus track) - Bill Withers
![]()
Lionel Richie - Back To Front (6 euro):
1. Do It To Me
2. My Destiny
3. Love, Oh Love
4. All Night Long
5. Easy
6. Still