15.00 uurquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:52 schreef I_doubt het volgende:
Ze zijn nu bijna 8 uur bezig?
Vanaf 14:00 uur?
Bezoek om middernacht? Is het volle maan? Weerwolven?quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:53 schreef tanna het volgende:
Heb ik eindelijk een beetje tijd om bij te lezen, krijg ik zometeen bezoek![]()
Nou ja, tot de volgende keer maar weer![]()
**mee eensch is**quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je kan je overal druk over maken vind het beetje dom op er een topic voor te openen.
en ze zijn pas klaar zondagmiddag 16:00 en om 18:00 ligt iedereen op bed te slapen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:52 schreef I_doubt het volgende:
Ze zijn nu bijna 8 uur bezig?
Vanaf 14:00 uur?
Ik vind ze mooi: zwart wit (met een zwart randje.)quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Niet jaloers zijn Regenworm... jouw caps mogen er ook zeer zijn![]()
dag dagquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:53 schreef tanna het volgende:
Dat is zo geef ik je 100% gelijk in maar ja de grootste boosdoener is nog altijd talpaquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ach... je kan je overal wel druk om maken natuurlijk. Maar voor de mods is het niet leuk vind ik.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
daar ging het niet om maar om volksstammen komen in beweging
welke fatima ?quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:57 schreef Foreverblue het volgende:
[..]Ik dank God op mijn blote knieën dat het niet Fatima was die daar zo lag. Dan had ik letterlijk hele volkstammen op de been gebracht
Doei doei Tannaquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:53 schreef tanna het volgende:
Volgens mij ben je nu in de war met een andere userquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:55 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik vind ze mooi: zwart wit (met een zwart randje.)![]()
Ik bedoelde dat het een moslima geweest zou zijn...quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:55 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik vind ze mooi: zwart wit (met een zwart randje.)![]()
Hockyquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:57 schreef Foreverblue het volgende:
[..]Ik dank God op mijn blote knieën dat het niet Fatima was die daar zo lag. Dan had ik letterlijk hele volkstammen op de been gebracht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |