Volgens mij gaat dit pas gebeuren als Roel gaat slapen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:49 schreef I_doubt het volgende:
En nu heerlijke rockmuziek
Voor J's gemoedsrust![]()
Niet jaloers zijn Regenworm... jouw caps mogen er ook zeer zijnquote:
Pfewww mag het toch hopen van niet, heb ook even gelezen in dat topic wat een ophef zeg.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha nee hoor... Zolang ik nog steeds hier post, is er niks aan de hand. Pas als het langer dan een dag stil wordt, mogen jullie je zorgen gaan maken
Foeiquote:
Ach... je kan je overal wel druk om maken natuurlijk. Maar voor de mods is het niet leuk vind ik.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:51 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Pfewww mag het toch hopen van niet, heb ook even gelezen in dat topic wat een ophef zeg.
daar ging het niet om maar om volksstammen komen in bewegingquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Niet jaloers zijn Regenworm... jouw caps mogen er ook zeer zijn![]()
Ja dat kreeg ik ook nog mee in de topics. Ik herken dat niet maar vond hem wel irritant en arrogant overkomen. Ook naar Naat niet lief, leuk of dat hij haar gemist had of zo? Maar oke, ik geloof dat ze (normaal gesproken) wel van een pilletje houden he?quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Volgens sommige had hij aardig wat gesnoven voor de uitzending. Zijn ogen schenen groot te zijn en hij praatte snel.
15.00 uurquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:52 schreef I_doubt het volgende:
Ze zijn nu bijna 8 uur bezig?
Vanaf 14:00 uur?
Bezoek om middernacht? Is het volle maan? Weerwolven?quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:53 schreef tanna het volgende:
Heb ik eindelijk een beetje tijd om bij te lezen, krijg ik zometeen bezoek![]()
Nou ja, tot de volgende keer maar weer![]()
**mee eensch is**quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je kan je overal druk over maken vind het beetje dom op er een topic voor te openen.
en ze zijn pas klaar zondagmiddag 16:00 en om 18:00 ligt iedereen op bed te slapen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:52 schreef I_doubt het volgende:
Ze zijn nu bijna 8 uur bezig?
Vanaf 14:00 uur?
Ik vind ze mooi: zwart wit (met een zwart randje.)quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Niet jaloers zijn Regenworm... jouw caps mogen er ook zeer zijn![]()
dag dagquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:53 schreef tanna het volgende:
Dat is zo geef ik je 100% gelijk in maar ja de grootste boosdoener is nog altijd talpaquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ach... je kan je overal wel druk om maken natuurlijk. Maar voor de mods is het niet leuk vind ik.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
daar ging het niet om maar om volksstammen komen in beweging
welke fatima ?quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:57 schreef Foreverblue het volgende:
[..]Ik dank God op mijn blote knieën dat het niet Fatima was die daar zo lag. Dan had ik letterlijk hele volkstammen op de been gebracht
Doei doei Tannaquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:53 schreef tanna het volgende:
Volgens mij ben je nu in de war met een andere userquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:55 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik vind ze mooi: zwart wit (met een zwart randje.)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |