Onze J zet zichzelf aan het eind van de cyclus.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Tis inmiddels opgeschroeft naar bijna 3 uur wat ik zo begrijp![]()
Jullie worden gemaild?quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:36 schreef CartWOman het volgende:
Damn FB, die cap van jou brengt wat teweeg....
Lieske kan het geratel van Josti niet meer aanhoren en droomt nu maar over ..........................uh ja, och god weet ik veelquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:36 schreef I_doubt het volgende:
[..]Hai onze regenworm.
Geniet je ook van Joost's knipperlichten?
Zoals in almelo (H. Finkers):
het licht springt op rood
het licht spring op groen
In Almelo is altijd wat te doen
Kan iemand mij deze waanzin uitleggen...quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Vertel eens... ik dacht dat het alweer rustig was geworden daarom
haha, heerlijk dat die twee in staat zijn zich aan elkaar te ergerenquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:39 schreef Bartoli het volgende:
Lieske kan het geratel van Josti niet meer aanhoren en droomt nu maar over ..........................uh ja, och god weet ik veel![]()
Arme ForeverBlue is al aan het onderduiken voor Naatje, Joost en zijn mattiesquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:36 schreef CartWOman het volgende:
Damn FB, die cap van jou brengt wat teweeg....
Nee, wel flinke discussies op de FP en het forum.quote:
Is veel te lang dat zit er iemand tot morgen ochtend te fietsen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Tis inmiddels opgeschroeft naar bijna 3 uur wat ik zo begrijp![]()
Oeps... hele grote sorry voor het extra werkquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:40 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Kan iemand mij deze waanzin uitleggen...
De zondagse rel is een paar dagen vervroegd... En wij maar denken dat het een saaie laatste week zou worden..quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:41 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nee, wel flinke discussies op de FP en het forum.![]()
Denk het niet want die joost is gewoon een mietjequote:Op vrijdag 16 december 2005 23:41 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Arme ForeverBlue is al aan het onderduiken voor Naatje, Joost en zijn matties![]()
![]()
Hahaha nee hoor... Zolang ik nog steeds hier post, is er niks aan de hand. Pas als het langer dan een dag stil wordt, mogen jullie je zorgen gaan makenquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:41 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Arme ForeverBlue is al aan het onderduiken voor Naatje, Joost en zijn matties![]()
![]()
voor jullie mods mss niet maar voor de rest welquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En wij maar denken dat het een saaie laatste week zou worden..![]()
Je had wél ff DE CAP van het jaar te pakken FB, iets om trots op te zijn....quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Oeps... hele grote sorry voor het extra werk![]()
Maar het is niet mijn schuld dat het op het blog en daarna de FP is gekomen natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |