het kan ook wel op deze manier maar zie ff de edit daarvoorquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:12 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik had hier in de kamer even een discussie daarover maar dat is dus idd slimmer. Thanx voor je antwoord![]()
Gelezen, maar als ze maar even verslappen dan knippert de lamp dus mij lijkt zwaarder en dus minder trappen in dit geval beterquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:13 schreef Bartoli het volgende:
[..]
het kan ook wel op deze manier maar zie ff de edit daarvoor![]()
Nathalie ziet er zo wel erg uitgewoond uit.quote:
In dit geval wel jaquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Gelezen, maar als ze maar even verslappen dan knippert de lamp dus mij lijkt zwaarder en dus minder trappen in dit geval beter![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:17 schreef Bartoli het volgende:
[..]
In dit geval wel ja![]()
je verdient een 10 met een griffel![]()
Ik kan niet anders dan het met je eens zijn Bocaj!!quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:16 schreef Bocaj het volgende:
Ik vind steeds meer dat Ingrid moet gaan winnen!(Het is zo'n schat en er is echt, echt geen kwaad bij!)
Ja wat is de weddenschap eigenlijk? of wachten we tot woensdag/donderdag? voor de final decision wie de battle wint tussen ons 2quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Puntje erbij, mijnheer weddenschap![]()
Just kidding![]()
Maar de vraag is voor wie is die "gefixte" bidon?quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Alsof wielrenners het redden zonder epo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |