Het is hier wel leuker, maar de SC blijft trekken, is het niet?quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:40 schreef Bocaj het volgende:
Ok jullie zijn dus uptodate! Nou, ik ga weer terug naar de SC
Ik ken alleen maar Anouk, Willemijn, Claire en Cheryl...quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:37 schreef demins het volgende:
Nathalie, zit in een televisieprogramma!![]()
Als een magneetquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:42 schreef demins het volgende:
[..]
Het is hier wel leuker, maar de SC blijft trekken, is het niet?![]()
Een kut trekt harder dan 10 paarden!quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:42 schreef demins het volgende:
[..]
Het is hier wel leuker, maar de SC blijft trekken, is het niet?![]()
En die ken ik nou weer niet...!quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:43 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik ken alleen maar Anouk, Willemijn, Claire en Cheryl...![]()
een rel ? vertel!quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:34 schreef Bocaj het volgende:
Bommie & Demis zie ik alleen nog maar in dit Topic
Weten jullie eigenlijk wel dat er een rel is over Naat's beaver?
Zondagavond 20:30 uur op Talpa...quote:
Naat was niet echt blij met de beavershotcap. Stond op ZijOnline. Gevolg daarvan ook op Fok FP. Ik denk dat heel Nederland de gewraakte foto nu wel gezien heeft. Europa is een kwestie van tijd. Naat is niet blij. Geen blije doos!quote:
Gooische Wijven!!!!quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:50 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Zondagavond 20:30 uur op Talpa...![]()
nu nog het nathalie smoelentopicquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:53 schreef Bocaj het volgende:
[..]
http://bigbrother.fok.nl/blog/1234/
Ik kan me indenken dat ze eerst aan paar flessen Rosé drinkt voordat ze daaraan begint...quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
nu nog het nathalie smoelentopic![]()
![]()
![]()
als je dat maar weetquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:31 schreef Bocaj het volgende:
Dit Topic is eigenlijk veeel leuker dan de SC
Nee, nee! Zoals ik al vermeldde: het betrof niet haar konterfeitsel!quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
nu nog het nathalie smoelentopic![]()
![]()
![]()
nee maar lijkt me dat ze nog minder amused is als ze dat smoelentopic zietquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:00 schreef demins het volgende:
[..]
Nee, nee! Zoals ik al vermeldde: het betrof niet haar konterfeitsel!![]()
Je denkt dat er fotografen zijn die leuke foto's van haar hebben gemaakt? Dit is echt niet in BB begonnen, denk ik... Alle kans dat ze de foto's juist leuk vindt!quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee maar lijkt me dat ze nog minder amused is als ze dat smoelentopic ziet![]()
Pleurt op stomme hond!quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:03 schreef Bocaj het volgende:
Ga jullie maar weer lekker 'After servival schimpen...' voordat je het weet pleurt één of andere mod alles weer weg! (teveel offtopic)
Ik ga al, zak aardappels!quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:05 schreef demins het volgende:
[..]
Pleurt op stomme hond!![]()
Niet vergeten te waarderen deze schimp!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |