abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 december 2005 @ 14:12:39 #26
118586 KeessieK
Timmerdude.. :)
pi_33160303
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 01:06 schreef Don_Tom het volgende:

[..]

Daar durf ik dan wel weer iets over te zeggen, aangezien ik een alpine (2 alpines eigenlijk) en een pioneer heb. Ik heb een paar weken geleden de radios een aantal keer achter elkaar omgewisseld en steeds hetzelfde muziekfragment op de beide radio's beluisterd. Met mijn speakers (standaard audi) hoorde ik bijna tot geen verschil, ik kan in elk geval niet zeggen dat de een beter klonk dan de ander. Het ging hierbij trouwens om de alpine Alpine CDA-9847R en de Pioneer DEH-P6700MP. Ik heb een lichte voorkeur voor de Alpine vanwege de bediening en het uiterlijk (integreerd mooier in het dashboard doordat hij donkerder is en minder uitsteekt), dus heb besloten om deze in m'n dagelijkse auto te houden.

edit: @ MSXUser: pioneer en kenwood zijn niet echt vergelijkbaar vind ik, kenwood is inderdaad een beetje een kermisproduct terwijl pioneer gewoon een van de betere radiofabrikanten is, zeker in het betaalbare segment.
Die heb ik ook.. vind het echt een topradio! mooi geluid, beter als die JVC die ik eerst had.. makkelijk te bedienen radio ook.. dus.. ik zou gewoon voor de Alpine gaan..
  zaterdag 17 december 2005 @ 14:21:16 #27
35464 Don_Tom
Leave the gun.Take the cannoli
pi_33160515
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 13:46 schreef leolinedance het volgende:

[..]

hehe

Oh maar die porsche is een replica dus.

Maar leuke collectie
Uiteraard, anders kan ik die andere auto's niet betalen he...
Trouwauto nodig?
Nordschleife 2006: 250 laps, 2007: 62,5 laps
BMW M3 Nurburgring project
pi_33164013
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 11:02 schreef Googolplexian het volgende:
[afbeelding]

en hij bevalt prima!
Die heb ik ook Alleen ligt hij nu naast me onder veel zooi
Vind het beetje zonde om me volvo compleet te gaan slopen voor een audio installatie geloof ik
pi_33164354
Ik vind die alpine en clarion gruwelijk lelijk. Doe mij maar een strakke pioneer
  zaterdag 17 december 2005 @ 18:24:28 #30
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_33166406
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 17:03 schreef Repeat het volgende:
Ik vind die alpine en clarion gruwelijk lelijk. Doe mij maar een strakke pioneer
Nou, gruwelijk lelijk is een groot woord

Pioneer is idd wel oke, maar Alpine ook hoor

Maar ik vind dat van Pioneer wel weer erg vet, handsfree functie via bluetooth

[ Bericht 11% gewijzigd door leolinedance op 17-12-2005 18:30:22 ]
  zondag 18 december 2005 @ 11:03:49 #31
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_33184785
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 18:24 schreef leolinedance het volgende:

[..]

[afbeelding]
Dat zou ik alleen nooit in mn radio willen hebben... Liever alles apart... Ben niet zo'n voorstander van alles-in-een apparaten...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_33186105
Ik zou zelf voor de Alpine gaan.

Volgens mij zijn beide merken wel vergelijkbaar toch

En als die Clarion echt touchscreen heeft: moet je wel bedenken hoe lang die touchscreen mee zal gaan (denk niet lang eerlijk gezegd)...
pi_33186909
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 18:24 schreef leolinedance het volgende:

[..]

[afbeelding]
Klopt.. dat vind ik wel zo'n functie van 'dat ze daar niet eerder op zijn gekomen'
  zondag 18 december 2005 @ 12:55:18 #34
62291 TiepJoop
en blijf van mijn avatar af ja
pi_33187249

Oud beestje maar voldoet nog prima

En MD afspeelfunctionaliteit ... heel belangrijk
>>Nee dat doe ik niet. Je bent niet blind toch?<<
  zondag 18 december 2005 @ 16:08:44 #35
35464 Don_Tom
pi_33192835
da's een antieker! zelfs het plaatje is al versleten
Trouwauto nodig?
pi_33202094
het valt ook niet mee he, fokkertjes Alpine of Clarion zei ik, dus kom niet met die Sony, Kenwood, JC en Pioneer crap aanzetten

zoals ik eerder postte viel die Clarion enorm tegen, ondanks dat de verkoper er zelf weg van was (moest ie hem kwijt ofzo ) maar ik heb even zitten puzzelen met het touch screen wat niet lekker aanvoelde en erg onduidelijk is. die viel snel af...

tis de Alpine 9853R geworden, een super apparaat!! strak design, enorm mooi en helder geluid, bediening heb ik nu al voor 90% onder de knie de functies zijn weer top; time correctie bijv. is ideaal en de prijs was ook nog eens ok: 360 euro
American Muscle Power
pi_33203996
quote:
Op zondag 18 december 2005 21:31 schreef ShelbyMustang het volgende:
het valt ook niet mee he, fokkertjes Alpine of Clarion zei ik, dus kom niet met die Sony, Kenwood, JC en Pioneer crap aanzetten

zoals ik eerder postte viel die Clarion enorm tegen, ondanks dat de verkoper er zelf weg van was (moest ie hem kwijt ofzo ) maar ik heb even zitten puzzelen met het touch screen wat niet lekker aanvoelde en erg onduidelijk is. die viel snel af...

tis de Alpine 9853R geworden, een super apparaat!! strak design, enorm mooi en helder geluid, bediening heb ik nu al voor 90% onder de knie de functies zijn weer top; time correctie bijv. is ideaal en de prijs was ook nog eens ok: 360 euro
Het valt ook niet mee om buiten je hokje te denken D'r werden alleen maar suggesties gedaan en als je andermans mening waardeert dan heb je misschien nog wat geleerd ook.

Nevertheless: gefeliciteerd met je aankoop het enige wat ik er niet mooi aan vind is de vormgeving maar als jij het mooi vindt ga je er zeker veel plezier van beleven.
Calm down, please!
  maandag 19 december 2005 @ 00:38:22 #38
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_33208375
quote:
Op zondag 18 december 2005 21:31 schreef ShelbyMustang het volgende:

Wat ben jij een denigrerende bal zeg, heb nu al spijt dat ik uberhaupt een poging heb gedaan je te helpen.

Lezen is ook al niet je sterkste kant, want niemand raadt je Sony, Kenwood of JVC aan.

Dat Pioneer kwaliteit maakt wil je gewoon niet zien, volgens mij wist je vantevoren al dat je de Alpine (wat overigens ook een puik apparaat is) ging kopen.

Misschien had je hem zelfs al wel

Nou, veel plezier ermee hoor
  maandag 19 december 2005 @ 00:43:54 #39
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33208516
blaupunkt
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  maandag 19 december 2005 @ 01:12:01 #40
35464 Don_Tom
pi_33209014
quote:
Op maandag 19 december 2005 00:43 schreef zoalshetis het volgende:
blaupunkt
Trouwauto nodig?
pi_33241793
quote:
Op zondag 18 december 2005 22:23 schreef Googolplexian het volgende:
Het valt ook niet mee om buiten je hokje te denken
Je ziet het verkeerd, het valt niet mee om juist binnen het hokje te denken wat ik aangeef…en dat was duidelijk; mijn hokje was Alpine of Clarion en toch vinden de fokkers het nodig om hun eigen prullaria hier te komen aanprijzen...
quote:
Nevertheless: gefeliciteerd met je aankoop het enige wat ik er niet mooi aan vind is de vormgeving maar als jij het mooi vindt ga je er zeker veel plezier van beleven.
Thx, gaat zeker lukken. Deze radio sprong er juist uit qua design en mogelijkheden, die Pioneers, Kenwoods en andere zagen er kwalitatief minder uit dan deze.
quote:
Op maandag 19 december 2005 00:38 schreef leolinedance het volgende:
Dat Pioneer kwaliteit maakt wil je gewoon niet zien
Kan best wezen en er zullen er vast zijn die veel plezier hebben met hun Pioneer maar ik wilde het niet, had dit ook duidelijk aangegeven en toch moeten andere merken er weer bijgehaald worden…typisch Fok, helaas.
quote:
volgens mij wist je vantevoren al dat je de Alpine (wat overigens ook een puik apparaat is) ging kopen.

Misschien had je hem zelfs al wel
Lezen valt niet mee zeg je twee keer zelfs heb ik gepost dat ik die Clarion heb bekeken in het echt en dat ie enorm tegenviel in vegelijking met deze Alpine. En dat de prijs van 445,- (advies) naar 360,- ging gaf de doorslag dat ik zo snel overging tot aankoop.
quote:
Nou, veel plezier ermee hoor
Nou, bedankt hoor
American Muscle Power
  dinsdag 20 december 2005 @ 13:50:30 #42
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_33243621
quote:
Op maandag 19 december 2005 00:43 schreef zoalshetis het volgende:
blaupunkt
Met dat merk is het eveneens goed uitkijken. De standaard radio in m'n auto was ook een Blaupunkt dual DIN geval). Bediening op zich was wel in orde, maar het geluid was ronduit bagger. De speakers in m'n auto zijn niet slecht, maar met dat geval van Blaupunkt klonken ze als een oude AM transistorradio. Met m'n oude JVC of huidige Alpine is het verschil voor een doof iemand nog te horen.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
  dinsdag 20 december 2005 @ 16:28:57 #43
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_33247853
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 12:41 schreef ShelbyMustang het volgende:

[..]

Je ziet het verkeerd, het valt niet mee om juist binnen het hokje te denken wat ik aangeef…en dat was duidelijk; mijn hokje was Alpine of Clarion en toch vinden de fokkers het nodig om hun eigen prullaria hier te komen aanprijzen...
[..]

Thx, gaat zeker lukken. Deze radio sprong er juist uit qua design en mogelijkheden, die Pioneers, Kenwoods en andere zagen er kwalitatief minder uit dan deze.
[..]

Kan best wezen en er zullen er vast zijn die veel plezier hebben met hun Pioneer maar ik wilde het niet, had dit ook duidelijk aangegeven en toch moeten andere merken er weer bijgehaald worden…typisch Fok, helaas.
[..]

Lezen valt niet mee zeg je twee keer zelfs heb ik gepost dat ik die Clarion heb bekeken in het echt en dat ie enorm tegenviel in vegelijking met deze Alpine. En dat de prijs van 445,- (advies) naar 360,- ging gaf de doorslag dat ik zo snel overging tot aankoop.
[..]

Nou, bedankt hoor
Hoezo typisch fok trouwens? Jij hebt wel snel je oordeel klaar zeg. Waarom ben je uberhaubt forumlid als je de mensen niet leuk/goed genoeg vindt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')