Die heb ik ook..quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:06 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Daar durf ik dan wel weer iets over te zeggen, aangezien ik een alpine (2 alpines eigenlijk) en een pioneer heb. Ik heb een paar weken geleden de radios een aantal keer achter elkaar omgewisseld en steeds hetzelfde muziekfragment op de beide radio's beluisterd. Met mijn speakers (standaard audi) hoorde ik bijna tot geen verschil, ik kan in elk geval niet zeggen dat de een beter klonk dan de ander. Het ging hierbij trouwens om de alpine Alpine CDA-9847R en de Pioneer DEH-P6700MP. Ik heb een lichte voorkeur voor de Alpine vanwege de bediening en het uiterlijk (integreerd mooier in het dashboard doordat hij donkerder is en minder uitsteekt), dus heb besloten om deze in m'n dagelijkse auto te houden.
edit: @ MSXUser: pioneer en kenwood zijn niet echt vergelijkbaar vind ik, kenwood is inderdaad een beetje een kermisproduct terwijl pioneer gewoon een van de betere radiofabrikanten is, zeker in het betaalbare segment.
Uiteraard, anders kan ik die andere auto's niet betalen he...quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
hehe
Oh maar die porsche is een replica dus.
Maar leuke collectie![]()
Die heb ik ookquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:02 schreef Googolplexian het volgende:
[afbeelding]
en hij bevalt prima!
Nou, gruwelijk lelijk is een groot woordquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:03 schreef Repeat het volgende:
Ik vind die alpine en clarion gruwelijk lelijk. Doe mij maar een strakke pioneer
Dat zou ik alleen nooit in mn radio willen hebben... Liever alles apart... Ben niet zo'n voorstander van alles-in-een apparaten...quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nou, gruwelijk lelijk is een groot woord![]()
Pioneer is idd wel oke, maar Alpine ook hoor![]()
Maar ik vind dat van Pioneer wel weer erg vet, handsfree functie via bluetooth![]()
[afbeelding]
Klopt.. dat vind ik wel zo'n functie van 'dat ze daar niet eerder op zijn gekomen'quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nou, gruwelijk lelijk is een groot woord![]()
Pioneer is idd wel oke, maar Alpine ook hoor![]()
Maar ik vind dat van Pioneer wel weer erg vet, handsfree functie via bluetooth![]()
[afbeelding]
Het valt ook niet mee om buiten je hokje te denkenquote:Op zondag 18 december 2005 21:31 schreef ShelbyMustang het volgende:
het valt ook niet mee he, fokkertjesAlpine of Clarion zei ik, dus kom niet met die Sony, Kenwood, JC en Pioneer crap aanzetten
zoals ik eerder postte viel die Clarion enorm tegen, ondanks dat de verkoper er zelf weg van was (moest ie hem kwijt ofzo) maar ik heb even zitten puzzelen met het touch screen wat niet lekker aanvoelde en erg onduidelijk is. die viel snel af...
tis de Alpine 9853R geworden, een super apparaat!! strak design, enorm mooi en helder geluid, bediening heb ik nu al voor 90% onder de kniede functies zijn weer top; time correctie bijv. is ideaal en de prijs was ook nog eens ok: 360 euro
Wat ben jij een denigrerende bal zeg, heb nu al spijt dat ik uberhaupt een poging heb gedaan je te helpen.quote:Op zondag 18 december 2005 21:31 schreef ShelbyMustang het volgende:
het valt ook niet mee he, fokkertjesAlpine of Clarion zei ik, dus kom niet met die Sony, Kenwood, JC en Pioneer crap aanzetten
zoals ik eerder postte viel die Clarion enorm tegen, ondanks dat de verkoper er zelf weg van was (moest ie hem kwijt ofzo) maar ik heb even zitten puzzelen met het touch screen wat niet lekker aanvoelde en erg onduidelijk is. die viel snel af...
tis de Alpine 9853R geworden, een super apparaat!! strak design, enorm mooi en helder geluid, bediening heb ik nu al voor 90% onder de kniede functies zijn weer top; time correctie bijv. is ideaal en de prijs was ook nog eens ok: 360 euro
Je ziet het verkeerd, het valt niet mee om juist binnen het hokje te denken wat ik aangeef…en dat was duidelijk; mijn hokje was Alpine of Clarion en toch vinden de fokkers het nodig om hun eigen prullaria hier te komen aanprijzen...quote:Op zondag 18 december 2005 22:23 schreef Googolplexian het volgende:
Het valt ook niet mee om buiten je hokje te denken
Thx, gaat zeker lukken. Deze radio sprong er juist uit qua design en mogelijkheden, die Pioneers, Kenwoods en andere zagen er kwalitatief minder uit dan deze.quote:Nevertheless: gefeliciteerd met je aankoophet enige wat ik er niet mooi aan vind is de vormgeving maar als jij het mooi vindt ga je er zeker veel plezier van beleven.
Kan best wezen en er zullen er vast zijn die veel plezier hebben met hun Pioneer maar ik wilde het niet, had dit ook duidelijk aangegeven en toch moeten andere merken er weer bijgehaald worden…typisch Fok, helaas.quote:Op maandag 19 december 2005 00:38 schreef leolinedance het volgende:
Dat Pioneer kwaliteit maakt wil je gewoon niet zien
Lezen valt niet mee zeg jequote:volgens mij wist je vantevoren al dat je de Alpine (wat overigens ook een puik apparaat is) ging kopen.
Misschien had je hem zelfs al wel
Nou, bedankt hoorquote:Nou, veel plezier ermee hoor![]()
Met dat merk is het eveneens goed uitkijken. De standaard radio in m'n auto was ook een Blaupunkt dual DIN geval). Bediening op zich was wel in orde, maar het geluid was ronduit bagger. De speakers in m'n auto zijn niet slecht, maar met dat geval van Blaupunkt klonken ze als een oude AM transistorradio. Met m'n oude JVC of huidige Alpine is het verschil voor een doof iemand nog te horen.quote:Op maandag 19 december 2005 00:43 schreef zoalshetis het volgende:
blaupunkt
Hoezo typisch fok trouwens? Jij hebt wel snel je oordeel klaar zeg. Waarom ben je uberhaubt forumlid als je de mensen niet leuk/goed genoeg vindt?quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:41 schreef ShelbyMustang het volgende:
[..]
Je ziet het verkeerd, het valt niet mee om juist binnen het hokje te denken wat ik aangeef…en dat was duidelijk; mijn hokje was Alpine of Clarion en toch vinden de fokkers het nodig om hun eigen prullaria hier te komen aanprijzen...
[..]
Thx, gaat zeker lukken. Deze radio sprong er juist uit qua design en mogelijkheden, die Pioneers, Kenwoods en andere zagen er kwalitatief minder uit dan deze.
[..]
Kan best wezen en er zullen er vast zijn die veel plezier hebben met hun Pioneer maar ik wilde het niet, had dit ook duidelijk aangegeven en toch moeten andere merken er weer bijgehaald worden…typisch Fok, helaas.
[..]
Lezen valt niet mee zeg jetwee keer zelfs heb ik gepost dat ik die Clarion heb bekeken in het echt en dat ie enorm tegenviel in vegelijking met deze Alpine. En dat de prijs van 445,- (advies) naar 360,- ging gaf de doorslag dat ik zo snel overging tot aankoop.
[..]
Nou, bedankt hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |