[centraal] Cavia's met foto's deel 1[centraal] Cavia's met foto's deel 2Ehm, hier verder?
Mag ik Barbabob in de eerste post zetten als pakkende foto?
![]()
![]()
Mijn laatste post, voor Oxy en Lyssa:
Hahaha! Daarvoor bestaan dus wikkels
![]()
Zo'n cavia mag ab-so-luut niet zo op het zaagsel worden gezet, dan is hij gelijk zijn showwaarde kwijt. Zo'n showcavia zit, behalve tijdens keuringen en fotomomenten, in de wikkels. Wat dat precies zijn, zie je hier.
http://home.zonnet.nl/cheyenne66/Papillotten.htmlLyssa, ik zou toch tot maandag wachten, als hij normaal loopt en zich er zelfs nog mee krabt zal het niet zo heel ernstig zijn.
Trouwens, wat een schitterend beestje is jouw cavia! Maar 15 weken geloof ik niet echt... Dat zou dan 3,5 maand zijn? Als je ziet dat Jewel toen pas halverwege was... Ik weet het niet, ik zou er zeker een week of 4 bij optellen... Heb je geen foto van toen je hem net had, zoal shij uit de dierenwinkel komt?
en niet te verbaasd hoor, dierenwinkels zijn kamioenen in liegen over leeftijden en feitjes. Zo zeggen dierenwinkels dat zeugjes pas na 3 maanden zwanger kunnen worden en dat soort meuk (niet allemaal, maar helaas wel veel)... Na 4 weken zitten er du snog steeds veel zeugen en beren door elkaar, en koop je dus bijna standaard een zwangere cavia... Maar dat terzijde. Hoeveel weegt je caaf nu trouwens?
[ Bericht 41% gewijzigd door zoeperzazke op 16-12-2005 22:19:56 ]
I had a signature once. It was awful.