Nee, het was 21h.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:49 schreef Klonk het volgende:
topic is ongeloofwaardig, niemand krijgt z'n kerstpakket op vrijdagavond om kwart voor 10
quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:49 schreef NJ het volgende:
In wat voor doos zat het?
Inderdaad. Had ik die maar! En een pakje koffie ofzo! Daar heb je tenminste nog wat aan!quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:53 schreef Intxaurraga het volgende:
Tss. Waar zijn de kaarsen en olijven?
Een gebruikte.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:55 schreef Klonk het volgende:
Dit zat er in de mijne
[afbeelding]
hij is alleen al gebruikt.......
dealquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:56 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Een gebruikte.Ruilen voor mijn beertender?
jaquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:01 schreef Alexxxxx het volgende:
mag ik hier een stoer waargebeurd kerstapkettenverhaal posten?
Jah, natuurlijk!quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:01 schreef Alexxxxx het volgende:
mag ik hier een stoer waargebeurd kerstapkettenverhaal posten?
Wat zat er dan in? Serieus?quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
het was de winter van 2003.. Mijn stage bij waterledingbedrijf Vitens liep bijna ten einde.. ik was als een kind zo blij, want voor het eerst in mn leven zou ik een kerstpakket krijgen, voor het eerst in mn leven een baan met kerst.
En toen besloot het 5-koppig management dat de kerstpakketten af werden geschaft....in plaats daaravn kregen we een kerststol (die nog steeds de bodem van onze vrieskist siert, bij de weg)
De woede over dat feit was na een tijdje alweer wegge-ebd.. het magazijn waar ik werkte was doro dat zelfde managment verplaatst naar Zwolle, en we waren te druk met de verhuizing voor te bereiden.. een van de voorbereidingen was dat we geen trucks meer lostten..
Op een gegeven moment komt er toch een klein vrachtwagentje aan.
"opdonderen!" schreeuwde met altijd even goed gehumeurd collega Bindert.
"kerstpaketten!"schreeuwde de chauffeur terug, die zich niet zomaar weg liet sturen
Nadat Bindert er achter kwam dat de chauffeur geen geintje maakte, ging de klep van het truckje open, en kwam er een pallet naar buiten, met daarop.. 5 kerstpaketten, voor het manegement
De horken hadden voor zichzelf wel een kerstpakket laten bestellen, terwijl wij werden afgescheept met een stol!Het toeval wil echter, dat er naast 5 managers, ook 5 magazijnmedewerkers waren....
Ik heb nog nooit zo'n mooi en luxe kerstpakket gehadEn voor mn 4 collega's gold hetzelfde
En die kerstpaketten? die zijn op papier nooit aangekomen... het magazijn werd immers verplaatst naar Zwolle, en we lostten toch geen trucks meer?
Jah tog.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:33 schreef Alexxxxx het volgende:
zal ik m inzenden voor de kerstverhalenwedstrijd?
Vitens bedoel je?quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:35 schreef Alexxxxx het volgende:
maar even de naam van het bedrijf verwijderd btw
Ze komen je halen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:35 schreef Alexxxxx het volgende:
maar even de naam van het bedrijf verwijderd btw
Ergens heen gaan en dan iets meenemen, weet je wel.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:50 schreef frankium het volgende:
ophalen?
Jij krijgt hem in je reet geschoven?quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:16 schreef frankium het volgende:
wtf, je gaat een kerstpakket toch niet ophalen?
De beertender is al weg voor een gebruikte opblaaspop, sorrie.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:19 schreef Sjowhan het volgende:
Hee skiczukie, beertender ruilen voor een oude kapotte 17" crt?
Roep em eens terug dan!quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:22 schreef skiczukie het volgende:
[..]
De beertender is al weg voor een gebruikte opblaaspop, sorrie.
zeker tweede hans van de HCC dagen?quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:23 schreef LuNaTiC het volgende:
Dit jaar een Fatboy zitzak gehad van T.net
Heerlijk ding
mijne in een natte doosquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:49 schreef NJ het volgende:
In wat voor doos zat het?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |