waar je hem hebt staan enzo. de locatie van je aansluiting.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:22 schreef charmed-more het volgende:
maar wta bedoel je met gegevens van m'n pc ?
Snap dat dan. Je MSN is de póórt naar je hele verdere PC.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:22 schreef charmed-more het volgende:
maar hij wou me alleen op msn hacken niet m'n pc ... want hij weet alleen m'n msn adres
ja maar via msn kan hij toch alles van je pc zien... denk eens naquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:22 schreef charmed-more het volgende:
maar hij wou me alleen op msn hacken niet m'n pc ... want hij weet alleen m'n msn adres
Dat is meer dan genoeg. Met die schat aan informatie kan hij de komende decennia administratief uit de voeten.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:22 schreef charmed-more het volgende:
msn staat toch op je pcquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:22 schreef charmed-more het volgende:
die hebben meestal oudere vrienden die luisteren naar de naam Martijn!quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:20 schreef charmed-more het volgende:
uhh en als het gewoon een jongen van 12 is ?
quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:24 schreef Herald het volgende:
[..]
die hebben meestal oudere vrienden die luisteren naar de naam Martijn!
Je gaat offtopicquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:24 schreef Herald het volgende:
[..]
die hebben meestal oudere vrienden die luisteren naar de naam Martijn!
Maar da's per 2007 ten einde, met de invoering van de bewaarplicht!quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:18 schreef nozem het volgende:
Dit zijn serieuze zaken. De overheid hanteert hierbij echter de bekende doofpotmethode, het is gewoon te gruwelijk om openbaar te maken.
Hoe lang heb jij MSN? Eén dag?quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:23 schreef charmed-more het volgende:
what the fuck ! echt maar hoe . . . . . . . er is toch geen progamma die dat kan !
Volgens mij onderschat jij de hedendaagse techniek. Ze kunnen tegenwoordig zelfs computers klonen. Ik denk dat jouw computer nu momenteel in exact dezelfde staat in een of ander pedofielenhol staat te zoemen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:23 schreef charmed-more het volgende:
what the fuck ! echt maar hoe . . . . . . . er is toch geen progamma die dat kan !
jij weet duidelijk niet waar je over praat hequote:Op vrijdag 16 december 2005 20:25 schreef Zwansen het volgende:
PEST DAT ARME MEISJE NIET ZO JULLIE LIEGEN WANT HET IS HELEMAAL NIET ZO EN JE KAN OOK NIET ZIEN WAARJE AANGESLOTEN ZIT ENZO!
msn eraf halen of de pc uit zetten.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:26 schreef charmed-more het volgende:
hoe kan ik het tegenhouden dat hij achter mij gegevens komt er moet toch wel wat zijn ...
Als je je computer uit zet voor een dag of 2 zoals hierboven vermeld, helpt dat vast.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:26 schreef charmed-more het volgende:
hoe kan ik het tegenhouden dat hij achter mij gegevens komt er moet toch wel wat zijn ...
IK KIJK ALTIJD HART VAN NEDERLAND EN DAAR ZEGGEN ZE ER NIKS OVER!quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:26 schreef Christine het volgende:
[..]
jij weet duidelijk niet waar je over praat he
dit was laatst nog op het journaal.
Hart van Nederlandquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
IK KIJK ALTIJD HART VAN NEDERLAND EN DAAR ZEGGEN ZE ER NIKS OVER!
Je moet sowieso ook niet teveel verwachten van een journaal gepresenteerd door Gerard J.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
IK KIJK ALTIJD HART VAN NEDERLAND EN DAAR ZEGGEN ZE ER NIKS OVER!
Idd.. Jezus zeg, ben je nu nog online? Kind, doe toch eens wat voorzichtiger zeg..quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:27 schreef moomphs het volgende:
[..]
Als je je computer uit zet voor een dag of 2 zoals hierboven vermeld, helpt dat vast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |