ja inderdaad. bij mijn buurman was dit ook gebeurd, en hij is uiteindelijk in zijn slaap vermoordquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:14 schreef nozem het volgende:
Er schijnt inderdaad een programmaatje te bestaan waarmee je met een simpele klik op iemands MSN-naam al zijn gevevens kan achterhalen. Maar dan ook werkelijk alles. Van je eerste natte droom tot de meisjesnaam van je moeder. Ik zou dit dus maar zeer serieus nemen.
Wanneer je internetbankieren gebruikt is het helemaal gevaarlijk, want met dit programmaatje kunnen ze ook achter je pincode komenquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:14 schreef nozem het volgende:
Er schijnt inderdaad een programmaatje te bestaan waarmee je met een simpele klik op iemands MSN-naam al zijn gevevens kan achterhalen. Maar dan ook werkelijk alles. Van je eerste natte droom tot de meisjesnaam van je moeder. Ik zou dit dus maar zeer serieus nemen.
Als je zelf niet al te laks met je prive-gegevens omgaat, dan kan dat niet.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:08 schreef charmed-more het volgende:
oke, iemand zit steeds te dreigen van ja ik ga je hacken op msn zo kan ik zien waar je woont enzo maar kan dat ? en hoe zien ze dan waar ik woon![]()
De poes van mijn buurmeisje is naar aanleiding van een bepaald msn-gesprek op brute wijze aan haar voordeur vastgespijkerd. Met een simpele klik wist de onverlaat exact de locatie van de poes te traceren.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:15 schreef Christine het volgende:
[..]
ja inderdaad. bij mijn buurman was dit ook gebeurd, en hij is uiteindelijk in zijn slaap vermoord
dat kunnen ze ook zien.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:18 schreef charmed-more het volgende:
bijvoord verkeerde adres ?
Zit meestal een heel netwerk achterquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:20 schreef charmed-more het volgende:
uhh en als het gewoon een jongen van 12 is ?
Er is laatst in Ransaperdam nog een jongen van 12 veroordeeld wegens het plegen van meerdere koelbloedige moorden. Het had iets met msn te maken meen ik.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:20 schreef charmed-more het volgende:
of met een beetje pecht de maffiaquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:21 schreef Sadar het volgende:
[..]
Zit meestal een heel netwerk achter![]()
waar je hem hebt staan enzo. de locatie van je aansluiting.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:22 schreef charmed-more het volgende:
maar wta bedoel je met gegevens van m'n pc ?
Snap dat dan. Je MSN is de póórt naar je hele verdere PC.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:22 schreef charmed-more het volgende:
maar hij wou me alleen op msn hacken niet m'n pc ... want hij weet alleen m'n msn adres
ja maar via msn kan hij toch alles van je pc zien... denk eens naquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:22 schreef charmed-more het volgende:
maar hij wou me alleen op msn hacken niet m'n pc ... want hij weet alleen m'n msn adres
Dat is meer dan genoeg. Met die schat aan informatie kan hij de komende decennia administratief uit de voeten.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:22 schreef charmed-more het volgende:
msn staat toch op je pcquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:22 schreef charmed-more het volgende:
die hebben meestal oudere vrienden die luisteren naar de naam Martijn!quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:20 schreef charmed-more het volgende:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:24 schreef Herald het volgende:
[..]
die hebben meestal oudere vrienden die luisteren naar de naam Martijn!
Je gaat offtopicquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:24 schreef Herald het volgende:
[..]
die hebben meestal oudere vrienden die luisteren naar de naam Martijn!
Maar da's per 2007 ten einde, met de invoering van de bewaarplicht!quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:18 schreef nozem het volgende:
Dit zijn serieuze zaken. De overheid hanteert hierbij echter de bekende doofpotmethode, het is gewoon te gruwelijk om openbaar te maken.
Hoe lang heb jij MSN? Eén dag?quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:23 schreef charmed-more het volgende:
what the fuck ! echt maar hoe . . . . . . . er is toch geen progamma die dat kan !
Volgens mij onderschat jij de hedendaagse techniek. Ze kunnen tegenwoordig zelfs computers klonen. Ik denk dat jouw computer nu momenteel in exact dezelfde staat in een of ander pedofielenhol staat te zoemen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:23 schreef charmed-more het volgende:
what the fuck ! echt maar hoe . . . . . . . er is toch geen progamma die dat kan !
jij weet duidelijk niet waar je over praat hequote:Op vrijdag 16 december 2005 20:25 schreef Zwansen het volgende:
PEST DAT ARME MEISJE NIET ZO JULLIE LIEGEN WANT HET IS HELEMAAL NIET ZO EN JE KAN OOK NIET ZIEN WAARJE AANGESLOTEN ZIT ENZO!
msn eraf halen of de pc uit zetten.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:26 schreef charmed-more het volgende:
hoe kan ik het tegenhouden dat hij achter mij gegevens komt er moet toch wel wat zijn ...
Als je je computer uit zet voor een dag of 2 zoals hierboven vermeld, helpt dat vast.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:26 schreef charmed-more het volgende:
hoe kan ik het tegenhouden dat hij achter mij gegevens komt er moet toch wel wat zijn ...
IK KIJK ALTIJD HART VAN NEDERLAND EN DAAR ZEGGEN ZE ER NIKS OVER!quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:26 schreef Christine het volgende:
[..]
jij weet duidelijk niet waar je over praat he
dit was laatst nog op het journaal.
Hart van Nederlandquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
IK KIJK ALTIJD HART VAN NEDERLAND EN DAAR ZEGGEN ZE ER NIKS OVER!
Je moet sowieso ook niet teveel verwachten van een journaal gepresenteerd door Gerard J.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Idd.. Jezus zeg, ben je nu nog online? Kind, doe toch eens wat voorzichtiger zeg..quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:27 schreef moomphs het volgende:
[..]
Als je je computer uit zet voor een dag of 2 zoals hierboven vermeld, helpt dat vast.
maar gelukkig heb ik niet m'n echte naam en achternaam ingevuld, maar ik weet zeker dat hij geen internet provider kan hacken dus ik hoef me nergens zorgen ove te maken of wel ?quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:26 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Ga er nou maar gewoon vanuit dat die persoon zit te lullen. Als die persoon willekeurige paswoorden onder jou account gaat invullen, dan wordt om de zoveel pogingen de boel geblokkeerd voor een korte tijd voordat je weer kan proberen. Hij zou tevens nog je geheime vraag/antwoord kunnen raden en zodoende je paswoord veranderen. Heel theoretisch als die achter je IP-adres komt, dan kan die met een traceer programma uitzoeken in welke stad/provincie je woont. Wil die dan vervolgens nog nauwkeuriger weten waar je woont, dan zal die je internetprovider moeten hacken om achter je precieze adres te komen. Maar als je zo dom bent om in je profiel je voor- en achternaam met plaats te noemen, dan wordt het natuurlijk al weer een stuk makkelijker.
Je hoeft geen internet provider te kunnen hacken om een computer binnen te kunnen komen via MSN.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:29 schreef charmed-more het volgende:
[..]
maar gelukkig heb ik niet m'n echte naam en achternaam ingevuld, maar ik weet zeker dat hij geen internet provider kan hacken dus ik hoef me nergens zorgen ove te maken of wel ?![]()
je hebt toch je internet abonnement wel op je echte naam? of die van je ouders? anders kunnen ze geen rekening sturen etc.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:29 schreef charmed-more het volgende:
[..]
maar gelukkig heb ik niet m'n echte naam en achternaam ingevuld, maar ik weet zeker dat hij geen internet provider kan hacken dus ik hoef me nergens zorgen ove te maken of wel ?![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:26 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Ga er nou maar gewoon vanuit dat die persoon zit te lullen. Als die persoon willekeurige paswoorden onder jou account gaat invullen, dan wordt om de zoveel pogingen de boel geblokkeerd voor een korte tijd voordat je weer kan proberen. Hij zou tevens nog je geheime vraag/antwoord kunnen raden en zodoende je paswoord veranderen. Heel theoretisch als die achter je IP-adres komt, dan kan die met een traceer programma uitzoeken in welke stad/provincie je woont. Wil die dan vervolgens nog nauwkeuriger weten waar je woont, dan zal die je internetprovider moeten hacken om achter je precieze adres te komen. Maar als je zo dom bent om in je profiel je voor- en achternaam met plaats te noemen, dan wordt het natuurlijk al weer een stuk makkelijker.
Je hebt vast een cu2, met de naam van je huisdier erop, en de geheime vraag van msn is vast 'hoe heet mn huisdier'.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:29 schreef charmed-more het volgende:
[..]
hoe vaak wil je het horen?quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:34 schreef charmed-more het volgende:
dus een joch van 12 heeft niet het vermogen om helemaal uit te zoeken waar ik woon, en please eerlijk antwoord
En dan? Wat heeft een joch van 12 daar aan?quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:34 schreef charmed-more het volgende:
dus een joch van 12 heeft niet het vermogen om helemaal uit te zoeken waar ik woon, en please eerlijk antwoord
quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:33 schreef MouseOver het volgende:
Shit zeg, te laat.. kijk eens wat ik nu tegenkom
http://www.shareserver.nl/martijn/charmed-more.rar
Ah, daar hebben we Martijn. We hadden het net over je.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:35 schreef Martijn_fijn het volgende:
Het meest schokkende vind ik nog wel dat de TS atheneum / gymnasium doet. Een topic als deze verwacht je toch eerder van een goedgelovige vmbo'er.![]()
zeg eens wat is de naam van m'n moeder dan he ?quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:33 schreef nozem het volgende:
Leuke naam heeft je moeder Charmed-More. Ik zag het net op mijn superspy-display. Alleen een FOK!-username is al genoeg bij de nieuwste versie.
Ja ik las iets over een 12 jarig jochie..quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:36 schreef nozem het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we Martijn. We hadden het net over je.
Ze is een vmbo'er met kapsones. Gelukkig weet toch niemand waar ze woontquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:35 schreef Martijn_fijn het volgende:
Het meest schokkende vind ik nog wel dat de TS atheneum / gymnasium doet. Een topic als deze verwacht je toch eerder van een goedgelovige vmbo'er.![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:36 schreef charmed-more het volgende:
[..]
zeg eens wat is de naam van m'n moeder dan he ?
Jannie.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:36 schreef charmed-more het volgende:
[..]
Omdat die het beter zouden weten bedoel je?quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:38 schreef charmed-more het volgende:
ach laat maar mensen aan jullie heb ik bijna niks vraag het wel aan vrienden
Jouw moeder heet Jett, of Jetti of in het ergste geval ben je een kind van een Yeti...quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:36 schreef charmed-more het volgende:
[..]
waar slaat dat opquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:37 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Ze is een vmbo'er met kapsones. Gelukkig weet toch niemand waar ze woont![]()
not!!quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:39 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Jouw moeder heet Jett, of Jetti of in het ergste geval ben je een kind van een Yeti...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |