in bevroren toestandquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, daarom vraag ik, moet ik m'n lul eerst in de koelkast hangen of heb je het liver op kamertemperatuur?
Ok, hard wort 'ie toch wel, nu ijslollie-style. * pc-fr34k stopt lul in vriezer, brrrrr.....quote:
Is niet erg heb vandaag toch een beetje last van keelpijnquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ok, hard wort 'ie toch wel, nu ijslollie-style. * pc-fr34k stopt lul in vriezer, brrrrr.....
waarschuwing: hij krinpt er wel IETS van.
Hm... smegma hoestsiroop? Of gewoon smegmadrop natuurlijkquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:22 schreef Brunette het volgende:
[..]
Is niet erg heb vandaag toch een beetje last van keelpijn![]()
Dan moet je je keel goed doorsmeren.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:22 schreef Brunette het volgende:
[..]
Is niet erg heb vandaag toch een beetje last van keelpijn![]()
Smegma is vrij kruidig, daarom gebruik ik liever sperma, want dat werkt verzachtender voor de droge hoestquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:53 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dan moet je je keel goed doorsmeren..
Ook goed, dat heb ik altijd op voorraad.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:05 schreef Brunette het volgende:
[..]
Smegma is vrij kruidig, daarom gebruik ik liever sperma, want dat werkt verzachtender voor de droge hoest![]()
Heb ook last van een verstopte neus, daarom wil ik ff mijn gezicht stomen, heb je misschien ook nog smegma-olie met eucalipitus?quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:28 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ook goed, dat heb ik altijd op voorraad..
Natuurlijk, geen man die zonder kan.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:43 schreef Brunette het volgende:
[..]
Heb ook last van een verstopte neus, daarom wil ik ff mijn gezicht stomen, heb je misschien ook nog smegma-olie met eucalipitus?
Alvast bedankt![]()
Fijn zo...dan kan ik dat even gaan inhalerenquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:44 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Natuurlijk, geen man die zonder kan.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:53 schreef stijlloos het volgende:
Ik gebruik het voor sneeuwbollen. Dit is er één van:
[afbeelding]
Je hebt zo'n mooie pas na een paar weken klaar omdat je alleen grote stukjes smegma kan gebruiken als sneeuw. Na een paar weken heb je daar pas genoeg van. Veel plezier.
Spelen met eten, bahquote:Op zaterdag 17 december 2005 10:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]Anders post je even ontopic. Het gaat hier over smegmarecepten! Niet over creatief met smegma.
![]()
Ach, lik mijn smegma.quote:
Prima met een beetje maggiquote:Op zondag 18 december 2005 15:29 schreef rashudo het volgende:
Wie hier heeft wel eens smegma geproefd? Zoja, schrijf dan even een uitgebreide recensie.
Note voor onnodig topic kicken?quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:17 schreef Zhenar het volgende:En ik wilde alleen maar een note verdienen door deze in CUL te posten
Niet een culinair-erotische rage ontketenen!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |