Ik was net te laat helaas.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:09 schreef Pijlemans het volgende:
Kom maar op met die cap. Roel tikkie tegen z'n voorhoofd?
Sorry ik was net te laat.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:09 schreef Pijlemans het volgende:
Kom maar op met die cap. Roel tikkie tegen z'n voorhoofd?
Alsof ik je ooit nog iets kwalijk neem.quote:
Waarom doe jouw avatar het niet ?quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:10 schreef avonne het volgende:
Jemig, de streams zijn erger dan de TV uitzending.
Hoe is het mogelijk.
MUTE.
geen idee. Ik deed het via picsplace, misschien is die verlopen,quote:
Picsplace heeft problemen... alle files die daar stonden doen het niet meer helaas.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:14 schreef avonne het volgende:
[..]
geen idee. Ik deed het via picsplace, misschien is die verlopen,
maar dan moet ik weer mijn pasword gaan opzoeken.
Nou vind ik persoonlijk dat ik eerst hier in de kamer de rommel moet opruimen voordat ik met de pc ga klooien, maar ja daar heb ik ook geen zin in.
Dus als ik weer een avatar heb, weet je dat ik de vaat en de andere zooi heb opgeruimd![]()
quote:
Het dubbele caps virus begint weer de kop op te steken merk ikquote:
Oja? Wat leuk! Nog niets van gemerkt!quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het dubbele caps virus begint weer de kop op te steken merk ik
Maar wat een caps zou dat op hebben geleverd.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:19 schreef Rammstein68 het volgende:
wat ben ik blij dat Lieske en Ingrid nog in het huis zitten want anders zou deze fietsopdracht bij lange na niet zo leuk zijn.
Stel je voor uren lang die verschrikkelijke Calimero-stem op de fiets/streams.
Wil je deze hebben ?quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:14 schreef avonne het volgende:
[..]
geen idee. Ik deed het via picsplace, misschien is die verlopen,
maar dan moet ik weer mijn pasword gaan opzoeken.
Nou vind ik persoonlijk dat ik eerst hier in de kamer de rommel moet opruimen voordat ik met de pc ga klooien, maar ja daar heb ik ook geen zin in.
Dus als ik weer een avatar heb, weet je dat ik de vaat en de andere zooi heb opgeruimd![]()
op naar de SC 1000quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het dubbele caps virus begint weer de kop op te steken merk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |