Jij bent niet helemaal goed, hè?quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:28 schreef MmadviewW het volgende:
De Tpg zou natuurlijk haar capaciteit aan zulke weken kunnen aanpassen
Dat is het betere werkquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:34 schreef Virus3000 het volgende:
ach ik wacht hier op iets ook al mer dan een week...
in belgie werkt de post wel snel dus dat het drukker is door kerst is gewoon onzin
in belgie: smiddags iets op de post doen, in de ochtend bij de andere aangekome
Dat komt omdat jij zonodig al die kutkaarten moet versturen....quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:20 schreef MmadviewW het volgende:
week terug accu's besteld voor mijn digitale camera,
nog steeds niet ontvangen (is 3 dagen geleden verzonden).
leuk: de tpg rond kersttijd![]()
![]()
Doen ze. Veel overwerk en ze proberen een hoop tijdelijke werknemers te krijgen. Het wordt o.a. gezocht in familie van bestaande postbodes. Maarja, dan blijft het nog steeds moeilijk genoeg mensen te vinden.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:28 schreef MmadviewW het volgende:
Doen ze ook, ze misbruiken parttimers als mij door ons iedere dag diensten van 10 uur te laten draaien.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:28 schreef MmadviewW het volgende:
Mijn DVD'tje uit Canada is binnen2(!!) dagen aangekomen. En dat was reguliere post.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Had je dat niet kunnen verwachten in december...
Zeker weer besteld bij zo'n vaag internetshopje?quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:20 schreef MmadviewW het volgende:
week terug accu's besteld voor mijn digitale camera,
nog steeds niet ontvangen (is 3 dagen geleden verzonden).
leuk: de tpg rond kersttijd![]()
![]()
Met jou tempo (tussendoor naar huis, vreten en schijten) is de TPGmaandservice meteen ingeburgerdquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:00 schreef TheSorrow het volgende:
Met jou wijken wel ja renz0r, hou toch op man
Doen ze ook. Je moet alleen niet proberen om vrij te krijgen voor vakanties in die periode...quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:28 schreef MmadviewW het volgende:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Had je dat niet kunnen verwachten in december...
Vertel dat maar aan het management...quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:18 schreef Biogarde het volgende:
Kut TPG heeft altijd, en voor alles een excuus. Jaar in, jaar uit![]()
Als je al fukking 100 jaar weet, dat het met de kerst druk is, ga je toch maanden van tevoren plannen. Of zie ik het nou verkeerd![]()
Het zijn hier niet de postbodes die zeiken, maar klanten zoals jij. En als er ooit hard gewerkt wordt bij de post is het wel met kerst.quote:Nee, postbodes motten niet zeiken, en gewoon eens lekker gaan werken.
Wat zal jij blij zijn met de liberalisering van de postmarkt, alleen jammer dat geen enkele concurrent ook maar in de buurt komt van de kwaliteit die TPG levert.quote:TPG![]()
Die krijgen geen kansquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat zal jij blij zijn met de liberalisering van de postmarkt, alleen jammer dat geen enkele concurrent ook maar in de buurt komt van de kwaliteit die TPG levert.
Wat heeft TPG met telefonie te maken? Ga jij ook voor een biefstuk naar de bakker?quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die krijgen geen kans![]()
Probeer jij maar eens een vast telefonienet op te zetten![]()
Bedoelde eigenlijk ook niet de postbodesquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het zijn hier niet de postbodes die zeiken, maar klanten zoals jij. En als er ooit hard gewerkt wordt bij de post is het wel met kerst.
Was een voorbeeld, komt nog wel als je groot bentquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat heeft TPG met telefonie te maken? Ga jij ook voor een biefstuk naar de bakker?![]()
Nederland heeft de meest vrije postmarkt van Europa, je weet duidelijk niet waar je over praat.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Was een voorbeeld, komt nog wel als je groot bent![]()
Voorbeeld van een bedrijf, net als de TPG dat concurenten geen kans geeft![]()
Ik werk altijd hard, en tijdens de kerst is het gewoon beulen, er zijn natuurlijk wel in elk bedrijf mensen die de kantjes er vanaf lopen, maar dat is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:43 schreef Biogarde het volgende:
En dan ff over dat "harde werken a 1 fukking maand per jaar"![]()
Waar hebben we het over![]()
![]()
Gelukkig dat er zoveel andere bedrijven bij zijn gekomenquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nederland heeft de meest vrije postmarkt van Europa, je weet duidelijk niet waar je over praat.
Sandd, SelektMail... Achja, ze hebben ieder maar zo'n 10% van de postmarkt in handen.. De kleine lokale bedrijfjes niet meegerekend. En dan te bedenken dat de postmarkt nog niet eens volledig vrij gegeven is.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Gelukkig dat er zoveel andere bedrijven bij zijn gekomen![]()
Zal ze eens opnoemen: de TPG, de TPG..![]()
Maar goed, ik hou erover op![]()
sanddquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Vent, je word dood gegooid met bezorgingsbedrijven, TPG is alleen veruit de grootste en bekendste.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En die leveren kwaliteit! Hier stonden de bakken vol post 5 dagen lang te wachten (met weekend) in de hal van de flat, tot er eindelijk eens iemand zin had om ze te bezorgen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:53 schreef Carport het volgende:
[..]
Sandd, SelektMail... Achja, ze hebben ieder maar zo'n 10% van de postmarkt in handen.. De kleine lokale bedrijfjes niet meegerekend. En dan te bedenken dat de postmarkt nog niet eens volledig vrij gegeven is.
Ja dat kan best. Maar dat is natuurlijk een kutargument.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:54 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
En die leveren kwaliteit! Hier stonden de bakken vol post 5 dagen lang te wachten (met weekend) in de hal van de flat, tot er eindelijk eens iemand zin had om ze te bezorgen.
En de meest zeikende!quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vent, je word dood gegooid met bezorgingsbedrijven, TPG is alleen veruit de grootste en bekendste.
* Grrrrrrrr gooit bundel kerstkaartenquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:55 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En de meest zeikende!
* Biogarde duikt onder bureau![]()
Je betaalt er voor zullen we maar zeggen. Wil je liever goedkoop versturen waarbij de helft niet eens aankomt, of betaal je wat meer en heb je hogere kwaliteit? Het is niet zo verwonderlijk dat grote bedrijven weer terug komen bij de TPG: de kosten voor het afhandelen van niet bezorgde stukken was gewoon te hoog en de service te laag.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:54 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
En die leveren kwaliteit! Hier stonden de bakken vol post 5 dagen lang te wachten (met weekend) in de hal van de flat, tot er eindelijk eens iemand zin had om ze te bezorgen.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:54 schreef Nembrionic het volgende:
huh...check mijn posttijd van 19:52 die NA de 19:53 staat en ook nog eens VOOR de 19:53 van Grrrr
Daar heb je mequote:Op vrijdag 16 december 2005 19:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
* Grrrrrrrr gooit bundel kerstkaarten
Niet lievquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:59 schreef gr8w8 het volgende:
* gr8w8 geeft telefoonnummer Biogarde door aan de ingeschakelde uitzendburo's ivm KNJ.
* Carport pakt elastiekjesquote:
Dat is inderdaad een van de laatst teruggewonnen klanten.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:58 schreef Nembrionic het volgende:
Otto!
Dat is in dit topic niet aan de ordequote:Op vrijdag 16 december 2005 20:11 schreef Peewee het volgende:
Ik lees dat er twee zaakjes door elkaar gegooid worden,.. Brievenpost en pakketpost.
Pakketpost van TPG is niet de grootste in Nederland, da's DHL (dacht ik)
En ieder bezorgbedrijf (Sandd, TPG, DHL, de thuisservice van Neckermann en de melkboer op de straat) hebben het rond deze tijd drukker dan normaal.
Maar nee,.. de mens is nooit tevreden. Het moet sneller én goedkoper.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |