Waterpas zetten is bij de meeste (als het al niet alle is) wasmachines mogelijk dmv. de pootjes die je in hoogte kunt verstellen. Als ze niet waterpas staan gaan ze sneller aan de wandel en is ook nog eens slecht voor de lagers.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:06 schreef mantamanta het volgende:
Zorgen dat hij een beetje in balans is, zal ik je dan bij deze ook als tip mee willen geven
Duurkoop is niet altijd goedkoop.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:34 schreef mhr-zip het volgende:
Je moet letten op het feit dat de letter: M I E L E
Op de voorkant staan.
Miele is wel degelijk merk, kan je van AEG niet zeggen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:38 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Duurkoop is niet altijd goedkoop.
Jij hebt ook nog een gezinnetje, TS is alleen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 08:18 schreef knorretje het volgende:
ik koop juist min of meer bewust geen miele of een apparaat wat zegt zo enorm lang mee te gaan. Mijn levensomstandigheden veranderen binnen de gestelde periode van miele zo enorm dat ik dus altijd met een oud kreng zit maar niet wil vervangen (immers hij doet het nog) vanwege de hoge aanschafkosten. Als een machine een jaar of 5 mee gaat vind ik dat meer dan zat en kan ik weer op zoek naar een nieuwe die op dat moment aan mijn eisen en wensen voldoet en op die manier kan ik bij wijze van 3 maal een machine kopen voor de prijs van 1 miele.
Ik ben nu dik 12 jaar het huis uit en ga straks met de verhuizing beginnen aan mijn derde machine. Allen een indesit geweest en ook de nieuwe zal weer een indesit zijn. ALs ik kijk naar wat ik een kleine 12 jaar geleden gekocht heb en belangrijk vond, of zelfs kijk naar wat ik 5 jaar geleden (de huidige machine) gekocht heb, ben ik blij dat ik weer op het termijn zit dat ik van mezelf een nieuwe mag aanschaffen.
wij gaan trouwens voor deze de aankomende ronde
http://www.witgoedwinkel.nl/index.cfm?fuseaction=artikelen.showArtikel&Ko=1&ArtikelID=4B5F564A-F963-43A6-AB6C708E644D7ED6
klopt, dat bedoel ik juist, toen ik een jaar of 12 het huis uitvloog kocht ik een machine voor mij alleen, nergens geen verstand van, niet veel eisen als dat ding maar zou wassen. Kleren genoeg dus hoog toerental interesseerde me geen hol, het drogen duurt misschien wat langer, maar ach het wordt droog. De aanschafkosten wilde ik destijds zo laag mogelijk houden.quote:Op zaterdag 17 december 2005 08:33 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Jij hebt ook nog een gezinnetje, TS is alleen.
In het geval van miele wel hoor...geloof mequote:Op vrijdag 16 december 2005 19:38 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Duurkoop is niet altijd goedkoop.
Gebeurt bij miele ook hoor...quote:Op zaterdag 17 december 2005 10:50 schreef ivetje het volgende:
[..]
In het geval van miele wel hoor...geloof me
Je betaald meer (ongeveer 750 euro voor wasmachine) maar die gaat wel 25 jaar mee. In 25 jaar zal je zeker 2 (al dan niet 3) AEG's moeten hebben van 350 euro per stuk...zo nodig kosten voor reparatie etc, kom je op hetzelfde uit![]()
Mijn ouders hadden een nieuwe bauknecht gekocht, liep na 3 weken al water onderuit...hele bijkeuken zeiknat. Da's ook niet echt een pretje hoor...
bronquote:Aussie: Prima vaatwasser. Doet het erg goed. Wast schoon, is stil etc. Alleen lekt ook.
Dat had ik niet verwacht van een Miele vaatwasser. Helaas de vloer naar z'n
knoppen. (een half jaar in bezit)
Dat gebeurt ook wel ja, dat zeg ik ook niet...maar hij gaat wel langer mee dan 5 jaar, dat is iig zeker. En als ik lees dat iemand in 12 jaar al aan de 3e wasmachine bezig is...a ongeveer 400 euro per stuk, dan ben je toch echt duurder uit. En waarvoor, alleen maar om met de techniek meete gaanquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:43 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Gebeurt bij miele ook hoor...
[..]
bron
Met andere woorden : Je moet het maar treffen.
knor hier:quote:Op woensdag 21 december 2005 18:01 schreef ivetje het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook wel ja, dat zeg ik ook niet...maar hij gaat wel langer mee dan 5 jaar, dat is iig zeker. En als ik lees dat iemand in 12 jaar al aan de 3e wasmachine bezig is...a ongeveer 400 euro per stuk, dan ben je toch echt duurder uit. En waarvoor, alleen maar om met de techniek meete gaanDie in 10 jaar bij wasmachines ook zoveel veranderd ja...
Danny hier;quote:Op woensdag 21 december 2005 18:01 schreef ivetje het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook wel ja, dat zeg ik ook niet...maar hij gaat wel langer mee dan 5 jaar, dat is iig zeker. En als ik lees dat iemand in 12 jaar al aan de 3e wasmachine bezig is...a ongeveer 400 euro per stuk, dan ben je toch echt duurder uit. En waarvoor, alleen maar om met de techniek meete gaanDie in 10 jaar bij wasmachines ook zoveel veranderd ja...
Als je kinderen hebt en een partner, dan gaat geen enkele wasmachine 25 jaar mee...quote:Op zaterdag 17 december 2005 10:50 schreef ivetje het volgende:
In het geval van miele wel hoor...geloof me
Je betaald meer (ongeveer 750 euro voor wasmachine) maar die gaat wel 25 jaar mee.
Mijn AEG wasmachine en droger doen het anders primaquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:44 schreef mhr-zip het volgende:
[..]
Miele is wel degelijk merk, kan je van AEG niet zeggen.
Maar je kan ook pech hebben er mee, maar dat kan overal mee.
En het was meer als grapje bedoelt.
Mijn ouders hebben een Miele gekocht toen ik nog in t buikkie zat bij mijn ma en die machine heeft begin November de geest gegeven (water kwam er onderuit net zo hard uit als dat het er boven in kwam). Was een Miele en hebben ze dus echt bijna 30 jaar gebruikt. We vormden dus zeker een gezin , vader , moeder en 1 kind. Tja 1 kind zul je dan misschien zeggen , maar we woonden des tijds wel in een dorp en ik was echt een kind dat overal door heen rolde , kroop ed. dus qua vieze was kregen ze van mij meer te verduren dan van een gemiddeld kind dat in een stad opgroeid.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:03 schreef snoekiesnoek het volgende:
[..]
Als je kinderen hebt en een partner, dan gaat geen enkele wasmachine 25 jaar mee...
de gemiddelde levensduur is 7 tot 12 jaar als je een gezin hebt. Een Miele haalt eerder de 12 dan een ander merk, maar 25 jaar? Misschien als je alleen woont, maar anders niet.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 03:28 schreef Pony-Lover het volgende:
Zo'n Mielle is heel duur maar gaat ook echt super lang mee. M'n ouders hadden er ook een die ruim 25 jaar is mee gegaan, wel een beetje jammer dat je dan in 1999 nog met een mosgroene wasmachine zit.
je had ze ook nog in licht bruinquote:Op vrijdag 23 december 2005 03:29 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Je had toen dus hele hippe ouders , die van mij hadden toch een simpele witte , al werden de plastic onderdelen na zoveel jaar wel gelig.
Maar voor die tijd wel heeeeel hipquote:Op vrijdag 23 december 2005 03:32 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
je had ze ook nog in licht bruin![]()
En tot zover dit reclameblok..quote:
Hoppa .... wééér een Bauknecht naar de klotequote:Op vrijdag 23 december 2005 07:05 schreef wimmel_1 het volgende:
toch leuk... een (ex) vekoper een mening horen geven![]()
komt minder vaak voor dan je zou denken. Overigens verkocht ik voornamelijk computers, laptops, televisies, home cinemasets en mp3 spul (ipods e.d.). Als ik in 5 jaar 10x een wasautomaat heb verkocht is het veel.quote:Op vrijdag 23 december 2005 07:08 schreef wimmel_1 het volgende:
Hoppa .... wééér een Bauknecht naar de klote![]()
Maar gaat zo'n nieuwe Miele wel 30 jaar mee? En wil je over 30 jaar nog wel dezelfde wasmachine hebben? Houdt een nieuwe Miele het uberhaupt wel 30 jaar vol? En zijn de onderdelen van een nieuwe Miele over 30 jaar nog steeds verkrijgbaar? (Dat de onderdelen van een 30 jaar oude Miele nog verkrijgbaar zijn zegt namelijk niets over de toekomst).quote:Op vrijdag 23 december 2005 07:28 schreef wimmel_1 het volgende:
Was ook absoluut niet als negatieve publiciteit bedoeld, alleen kan ik van een 30 jaar oude "miele" nog steeds de onderdelen vervangen (zelfs interne delen van de klok) .....en bij een Bauknecht of AEG ( Aus erfärung Gut) is dat nét ff wat minder
Retro is nu weer hipquote:Op vrijdag 23 december 2005 03:33 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Maar voor die tijd wel heeeeel hip![]()
die van mijn schoonouders (gezin met 3 kids) gaat al meer dan 25 jaar mee...en ja, dat is een mielequote:Op donderdag 22 december 2005 15:03 schreef snoekiesnoek het volgende:
[..]
Als je kinderen hebt en een partner, dan gaat geen enkele wasmachine 25 jaar mee...
de gemiddelde levensduur is 7 tot 12 jaar als je een gezin hebt. Een Miele haalt eerder de 12 dan een ander merk, maar 25 jaar? Misschien als je alleen woont, maar anders niet.
Jaquote:Op vrijdag 23 december 2005 07:43 schreef Light het volgende:
[..]
Maar gaat zo'n nieuwe Miele wel 30 jaar mee? En wil je over 30 jaar nog wel dezelfde wasmachine hebben? Houdt een nieuwe Miele het uberhaupt wel 30 jaar vol? En zijn de onderdelen van een nieuwe Miele over 30 jaar nog steeds verkrijgbaar? (Dat de onderdelen van een 30 jaar oude Miele nog verkrijgbaar zijn zegt namelijk niets over de toekomst).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |