ja sorry hoor ik pluk ze ook maar ergens vandaan, kheb ze er zelf niet op gezetquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:58 schreef Ayaxola het volgende:
Zijn volgens mij speciale topics voor, en je plaatjes zijn een beetje groot
En kneuzen die IE gebruiken die hebben ggen werkende resize.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:58 schreef Ayaxola het volgende:
Zijn volgens mij speciale topics voor, en je plaatjes zijn een beetje groot
Ik had hetzelfde. Ze zijn allemaal flauw.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:19 schreef Skv het volgende:
Ik vind het totaal niet-leuk.
Doe ff zeg.. jeroom is de god van het absurdisme..aanbid hem of sterf!quote:
ik vind de bedenkers van de afleveringen van ren & stimpy (wie dat ook mogen zijn) nog wel een stukje meer godquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:40 schreef Laton het volgende:
[..]
Doe ff zeg.. jeroom is de god van het absurdisme..aanbid hem of sterf!![]()
indirect sterf ik dan welquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:40 schreef Laton het volgende:
[..]
wel super grappige strips hoor, daar niet vanquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik vind de bedenkers van de afleveringen van ren & stimpy (wie dat ook mogen zijn) nog wel een stukje meer god
discipelen in de leer geweest bij jeroom.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik vind de bedenkers van de afleveringen van ren & stimpy (wie dat ook mogen zijn) nog wel een stukje meer god
Puber.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:19 schreef Skv het volgende:
Ik vind het totaal niet-leuk.
Deze is wel lolligquote:Op zondag 18 december 2005 01:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[afbeelding]
laat me denken aan een ouwe mop
Geen onderwerp om grapjes over te maken.quote:Op zondag 18 december 2005 17:10 schreef rashudo het volgende:
De softenon-ridder..
!quote:Op maandag 19 december 2005 22:35 schreef FHR het volgende:
Er stond in dit topic een plaatje van 'Leven een mooie bezigheid, Wachten tot je honger hebt en dan lekker eten'. Heeft iemand daar de URL nog van?
[afbeelding]
das gummbahquote:Op maandag 19 december 2005 22:35 schreef FHR het volgende:
Er stond in dit topic een plaatje van 'Leven een mooie bezigheid, Wachten tot je honger hebt en dan lekker eten'. Heeft iemand daar de URL nog van?
Eerder synoniem.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:24 schreef Modwire het volgende:
tetten is toch een afkorting voor tieten??
quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:40 schreef Laton het volgende:
ga zoeken luie donder!quote:Op woensdag 21 december 2005 20:01 schreef Roi het volgende:
Deze index ken ik nu ondertussen wel, ik wil andere!
Gerolf annemans, een van de kopstukken van het Vlaams belang.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:03 schreef pfaf het volgende:
Ik weet niet wie het is, maar ik vind 't werkelijk waar geniaal.
[afbeelding]
Wat een heerlijke kop heeft die ventquote:Op woensdag 21 december 2005 21:35 schreef placebeau het volgende:
[..]
Gerolf annemans, een van de kopstukken van het Vlaams belang.
[afbeelding]
En er bestaan nog een massa geniale cartoons van Jeroom die niet op die site staan.
Fout!quote:Op woensdag 21 december 2005 19:21 schreef rashudo het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de allerdroogste humor op de planeet.
Nee de gans is toch droger.. maar PBF kende ik alquote:Op zaterdag 24 december 2005 07:34 schreef StefanP het volgende:
[..]
Fout!
http://www.pbfcomics.com/temporary/archive.html
ik overwoog ook al perry te posten..ook geniaal.quote:Op zaterdag 24 december 2005 07:34 schreef StefanP het volgende:
[..]
Fout!
http://www.pbfcomics.com/temporary/archive.html
Je bent nu verplicht om een link te geven naar cowboy henk.quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:51 schreef Thijz het volgende:
![]()
Is die kerel ook de bedenker van Cowboy Henk?
Ik zie het al, van Seele en Kamagurka
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |