quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:32 schreef Avani het volgende:Kisten zijn niet netjes en al helemaal niet voor onder een pak. Dat ze zwart zijn, betekent niet dat het ook gelijk mooi is.
Er is een verschil tussen niet zien en niet zeggen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:57 schreef P8 het volgende:
ik draag zo vaak kisten, en echt niemand ziet het. als je een gewone broek erover heen hebt hangen, dan lijken het gewoon standaard zwarte schoenen. en het misschien niet mooi, maar het is ook zeker niet lelijk.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:57 schreef P8 het volgende:
ik draag zo vaak kisten, en echt niemand ziet het.
Vraag je dat aan mensen naderhand? Hé, zijn m'n kisten opgevallen tijdens dit gesprek?quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:57 schreef P8 het volgende:
[..]![]()
ik draag zo vaak kisten, en echt niemand ziet het.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:23 schreef Hik het volgende:
[..]![]()
Zien misschien niet, maar ik hoor het echt wel, als je aan komt klossen...![]()
Je ziet het duidelijk als iemand kisten of iets in die trant aan heeft, het staat gewoon niet netjes. Standaard zwarte schoenen kunnen namelijk ook nietquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:57 schreef P8 het volgende:
[..]![]()
ik draag zo vaak kisten, en echt niemand ziet het. als je een gewone broek erover heen hebt hangen, dan lijken het gewoon standaard zwarte schoenen. en het misschien niet mooi, maar het is ook zeker niet lelijk.
die giftige mode-schoentjes, DIE zijn lelijk. van die dingen met metalic kleuren. of helemaal rood etc. je snapt het wel
Let jij er dan op als je met iemand aan het praten bent, watvoor schoenen ie heeft, volgens mij doen vrouwen dat alleen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:27 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Vraag je dat aan mensen naderhand? Hé, zijn m'n kisten opgevallen tijdens dit gesprek?
Daar vergis je je in.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:15 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Let jij er dan op als je met iemand aan het praten bent, watvoor schoenen ie heeft, volgens mij doen vrouwen dat alleen.
Daar gaat het bij jou wel eens vaker mis. En, ja ik zie wel wat voor schoenen men aan heeft als ik met ze sta praten. Ze doemen meestal dan ook niet opeens voor m'n gezicht op.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:15 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Let jij er dan op als je met iemand aan het praten bent, watvoor schoenen ie heeft, volgens mij doen vrouwen dat alleen.
Pas op tegen wie je dát nu zegtquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:17 schreef Hik het volgende:
[..]
Dan moet je ook een fatsoenlijk pak kopen...![]()
Ik let er niet op, want mij kan 't ook geen fuck schelen, vrouwen zijn daar wel in geinterreseerd, trek je conclusie.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:39 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Daar gaat het bij jou wel eens vaker mis. En, ja ik zie wel wat voor schoenen men aan heeft als ik met ze sta praten. Ze doemen meestal dan ook niet opeens voor m'n gezicht op.
haha blijft toch grappig van die kijk mij eens de stoere man uithangen, schoenen boeien me niks opmerkingen.quote:Op woensdag 21 december 2005 05:42 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik let er niet op, want mij kan 't ook geen fuck schelen, vrouwen zijn daar wel in geinterreseerd, trek je conclusie.
Als ze maar lekker zitten/lopen?quote:Op woensdag 21 december 2005 07:38 schreef Stansfield het volgende:
[..]
haha blijft toch grappig van die kijk mij eens de stoere man uithangen, schoenen boeien me niks opmerkingen.
Ja, ik let altijd op wat voor schoenen iemand draagt. Schoenen zijn misschien wel het meest belangrijke element in iemand z'n outfit.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:15 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |