Gaat niet. Een nummer van 29 past ook gewoon niet zomaar op jacksonville city nights. Wat mm zegt, het zijn gewoon drie verschillende CD's.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:06 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Daarover verschillen de meningen. Misschien zou hij eens 1 goed album moeten maken, in plaats van 4/5 hoogstens middelmatige.![]()
Als ze ons dan nooit meer lastigvallen met hun muzak vind ik het helemaal goed.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:50 schreef Tobbes het volgende:
En ik doe bij deze de serieuze voorspelling dat Kane met zijn nieuwe album nog voor het einde van dit jaar in de UK een top 10 hit heeft.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Als ze ons dan nooit meer lastigvallen met hun muzak vind ik het helemaal goed.
God, ik hoop het zo met je mee....quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Als ze ons dan nooit meer lastigvallen met hun muzak vind ik het helemaal goed.
Ik bekritiseer hem niet omdat hij 3 albums uitbrengt, ik zeg eerder dat hij iets langer een album zou moeten laten rijpen en dan met nog beter werk zou komen. Dat heet opbouwende kritiek.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:57 schreef placebeau het volgende:
[..]
Gaat niet. Een nummer van 29 past ook gewoon niet zomaar op jacksonville city nights. Wat mm zegt, het zijn gewoon drie verschillende CD's.
Het is ook belachelijk om een artiest te bekritiseren omdat hij drie albums uitbrengt. Was er alleen cold roses geweest had je waarschijnlijk nooit kritiek gegeven.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:21 schreef Z het volgende:
Ik heb weinig vertrouwen in de nieuwe van The Shins ...
Ik heb een nieuw nummer gehoord en dat klonk niet echt fantastisch en iedereen, incluis ik, heeft torenhoge verwachtingen en ik vraag mede daardoor er wat van weten te bakken ...quote:
Dus:quote:Silverchair have confirmed rumours that they are currently making music together in regional New South Wales. The band has also announced that they plan to record a new album and do at least a few gigs during 2006. Bron.
Nieuwe album van placebo is al uit, medsquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:04 schreef Dwaashaas het volgende:
Radiohead, Placebo en Muse weten me eigenlijk al een tijdje niet meer zo te boeien, maar wie weet, brengen de nieuwe albums daar wel een verandering in.
Verder hoop ik nog veel nieuwe onbekende bands te horen die vernieuwend klinken en niet zoals vele andere bands op de sounds-like-Coldplay-tour gaan (no offence).
Zoals ik zei, ze weten me niet meer zo te boeienquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:07 schreef wlsandman het volgende:
Nieuwe album van placebo is al uit, meds![]()
Is al uitgelekt.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:07 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Nieuwe album van placebo is al uit, meds![]()
Mwah, het is een groeialbum hoop ik.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:12 schreef Z het volgende:
Is het ook leuk?
Inderdaad !quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:18 schreef Pink_Floyd het volgende:
||-- Arctic monkeys is ontzettend lekker
Ik ben nog even onwetend als jij.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:12 schreef Z het volgende:
Is het ook leuk?
Ik vond dat nummer ( die live versie? ) best okay!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:15 schreef Z het volgende:
[..]
Ik heb een nieuw nummer gehoord en dat klonk niet echt fantastisch en iedereen, incluis ik, heeft torenhoge verwachtingen en ik vraag mede daardoor er wat van weten te bakken ...
Die maakt de verwachtingen al vast waar.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:57 schreef methodmich het volgende:
Ah, ik zag net op de site van Velvet dat er in januari al een nieuwe Dayna Kurtz is gepland. Schitterend.
.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |