Doei doeiquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:45 schreef M-en-A het volgende:
wij zijn weer weg, als iemand de streamverslagen over wil nemen zijn we die persoon heel dankbaar![]()
![]()
![]()
![]()
Het ziet er in tegenstelling tot die vorige fietsopdracht nu uit alsof ze wel een behoorlijk wattage moeten wegtrappen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:57 schreef I_doubt het volgende:
De dood of de gladiolen.
Zoiets zal het worden, denk ik.
Mee eensquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:05 schreef Falco het volgende:
Stiekum is dit toch wel een leuke opdracht, ondanks de onoriginaliteit!
Ze hebben het als weekopdracht gehad.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:47 schreef bunnyma het volgende:
Ik heb de eerste weken van BB gemist maar heb wel meegekregen dat ze toen ook moesten fietsen en dat die opdracht toen mislukte.
Hoe is dat toen gekomen terwijl ze met zoveel mensen waren?
BEWquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:26 schreef White_Pearl het volgende:
Wat denk je FB gaan ze het redden![]()
WBquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
BEW
Moest ff onverwachts weg, maar hadden jullie al wel in de gaten denk ik.
Of ze het gaan halen? Ik weet het niet. 50 uur met 4 man is wel lang. Maar 1 voordeel... ook 'snachts weer bewegende beelden, ipv 4 streams zwart wit.
Leuke dingen hmmm... maar goed dat er bij jou geen camera's hangen danquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:23 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
WBJa dat hadden we in de gaten
![]()
wordt idd wel zwaar, maar je hebt gelijk we kunnen langer kijken![]()
en dan niet naar zwart wit beelden![]()
Pareltje wordt weer nacht parel als ze thuis is tenminste en zin heeft en zelf geen
leuke dingen aant doen is![]()
hahahaquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Leuke dingen hmmm... maar goed dat er bij jou geen camera's hangen dan![]()
![]()
Met z'n vieren en niet eens de grootste 'krachtpatsers' die er nu nog in zitten. Met Ralph/Menno hadden ze wat meer kans gemaakt.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
BEW
Moest ff onverwachts weg, maar hadden jullie al wel in de gaten denk ik.
Of ze het gaan halen? Ik weet het niet. 50 uur met 4 man is wel lang. Maar 1 voordeel... ook 'snachts weer bewegende beelden, ipv 4 streams zwart wit.
Whahaha... wat erg dat je zo slecht over mij denktquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:26 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
hahahadas niet zo erg zolang jij maar niet in de buurt
bent lolll![]()
![]()
Ja precies. Met een Joost die steeds zeurt dat zijn benen aan het verzuren zijn... een Ingrid die met haar knie tobt, een Roel die steeds roept dat het niet haalbaar is en een Lieske die al gaat huilen als de lamp uit gaat is het moeilijk te redden ja.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:28 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Met z'n vieren en niet eens de grootste 'krachtpatsers' die er nu nog in zitten. Met Ralph/Menno hadden ze wat meer kans gemaakt.
BEW terugquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |