En dan al na 10 minuten.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:51 schreef melke het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik aan het fietsen was voor 50.000 euro en de lamp uit zou gaan
Ja, dat is voor hem de ultieme uitdagingquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:50 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ik ben het nog eens met je ook nog![]()
. Joost voor 50.000 euro opdracht eens opsluiten in een isoleerkamer (voor 72uur) in zijn remie zodat niemand zijn gezeur en geratel kan horen vind ik ook al best
![]()
Roel een vla gevecht met Ingrid.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:48 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
In dit geval noem ik dit: 'de situatie goed inschatten'.![]()
Ik vind het best. Kappen met fietsen en: zuipen. Muziek erbij, BNers erin,
nieuw geroddel, vla-gevecht, Roel eens een DJ-set geven, Ingrid een stand-up
comedian act laten instuderen, Lieske verplicht in bed laten slapen bij 2 grote negers
en desnoods een nieuw debat met Josti Witteman![]()
Alles beter dan dit.............
Damn. Gewoon ontevreden over de start van de laatste week.![]()
En dan met zo'n zwart leren sm bal in z'n mond met zo'n riempie in de z'n nekquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:50 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ik ben het nog eens met je ook nog![]()
. Joost voor 50.000 euro opdracht eens opsluiten in een isoleerkamer (voor 72uur) in zijn remie zodat niemand zijn gezeur en geratel kan horen vind ik ook al best
![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:55 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
En dan met zo'n zwart leren sm bal in z'n mond met zo'n riempie in de z'n nek![]()
EN: in de hoek laten zitten (Ohhhh)
Ikke niet... alleen kunnen zulke mensen moeilijk omgaan met tegenslag...quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:53 schreef Muerte het volgende:
[..]
Roel een vla gevecht met Ingrid.
Josti verplicht in bed laten slapen bij 2 grote negers.
Lieske een one night stand met een BNer.
![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:56 schreef melke het volgende:
Joost gaan fietsen en de lamp begint te flikkeren als een gek. Ik zou er dood nerveus van worden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |