Dan mag 112 wel gaan bellenquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:13 schreef Bartoli het volgende:
Damn Joost is eens langer stil dan 10 sec
niet gezien nogquote:
Die was snel, de cameraman kon hem nietquote:
Ben ik ff weg... is de muis er weerquote:
Ha Regenworm... al gezien wat voor heisa er is ontstaan over de naat-cap?quote:
Ik meen dat het nu 30 sec isquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:18 schreef pullup het volgende:
Toch grappig dat geknipper
Joost maakt zich er niet druk om voorloig.
Hadden ze die eerste keer fiets opdracht niet 1 min dat de lamp mocht knipperen ? Dan hadden ze dus daar gebruik van kunnen maken om die opdracht te laten lukken. Even fietsen tot hij weer brand en dan heb je weer bijna een minuut om niks te doen. Dat kan hier ook nog voor redding zorgen.Of staat er iets in de opdracht dat dit niet mag ?
Sorry, was meer een test of ik nog snel kan cappen!quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:22 schreef pullup het volgende:
Niet gaan overdrijven met die caps van die muis.
Het beest is klein en grijs![]()
Maar: beweegt en jostiet (kwebbelt) nietquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:22 schreef pullup het volgende:
Niet gaan overdrijven met die caps van die muis.
Het beest is klein en grijs![]()
Dit is het hoogtepunt van de avond!!!!!quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:23 schreef Muerte het volgende:
[..]
Sorry, was meer een test of ik nog snel kan cappen!
Zal het nooit meer doen.![]()
Hahaha ok maar verder zijn je caps erg mooi dus ik hoop niet dat je je nu erg beledigd voeltquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:23 schreef Muerte het volgende:
[..]
Sorry, was meer een test of ik nog snel kan cappen!
Zal het nooit meer doen.![]()
Whehehe..! natuurlijk niet!quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Hahaha ok maar verder zijn je caps erg mooi dus ik hoop niet dat je je nu erg beledigd voelt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |