Joost praat 18 uur per dag die ratelbandquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:40 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Precies... Joost blijft lekker doorlullen....Maar goed, hij zei dat ie niet zonder te praten kon fietsen dus hij moet het natuurlijk zelf weten
dat hoort erbijquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:39 schreef Muerte het volgende:
[..]
Tuurlijk en als hij weer fit wakker wordt gebruikt hij alle verzamelde energie om de anderen ervan te overtuigen dat het niet te halen is en dat ze beter kunnen zuipen en bankhangen.![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:41 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Joost praat 18 uur per dag die ratelband. Of die nu fietst of niet die gast kan niet tegen stiltes behalve als die slaapt
![]()
zit wat in. Hij is dan iig stiller dan dat die overdag isquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:43 schreef Muerte het volgende:
[..]
Hij snurkt, kreunt en praat in zijn slaap, dus om hem dan stil te noemen.
![]()
Ok, daar heb jij dan weer gelijk in.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:43 schreef Bartoli het volgende:
[..]
zit wat in. Hij is dan iig stiller dan dat die overdag is![]()
Standaard Lieske reportoire.... miep miep... wapper wapper... ik ga huilen hoorquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:47 schreef Bocaj het volgende:
Wat stelde Lies zich vanmiddag verschrikkelijk aan vanmiddag toen die lamp uitging...
In dit geval noem ik dit: 'de situatie goed inschatten'.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:39 schreef Muerte het volgende:
[..]
Tuurlijk en als hij weer fit wakker wordt gebruikt hij alle verzamelde energie om de anderen ervan te overtuigen dat het niet te halen is en dat ze beter kunnen zuipen en bankhangen.![]()
Ik ben het nog eens met je ook nogquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:48 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
In dit geval noem ik dit: 'de situatie goed inschatten'.![]()
Ik vind het best. Kappen met fietsen en: zuipen. Muziek erbij, BNers erin,
nieuw geroddel, vla-gevecht, Roel eens een DJ-set geven, Ingrid een stand-up
comedian act laten instuderen, Lieske verplicht in bed laten slapen bij 2 grote negers
en desnoods een nieuw debat met Josti Witteman![]()
Alles beter dan dit.............
Damn. Gewoon ontevreden over de start van de laatste week.![]()
Zou ik ook doen als ik aan het fietsen was voor 50.000 euro en de lamp uit zou gaanquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:47 schreef Bocaj het volgende:
Wat stelde Lies zich vanmiddag verschrikkelijk aan toen die lamp uitging...
Dus jij bent ook histerisch?quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:51 schreef melke het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik aan het fietsen was voor 50.000 euro en de lamp uit zou gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |