quote:
Een advocaat zou het op zelfverdediging gooien, handelen uit noodweerquote:Als ik het zo nog eens lees dan is mozes eigelijk een van de eerste massa moordenaars uit de geschiedenis.
Morge,schappelijke tijd om wakker te worden voor een Zondagquote:Op zondag 18 december 2005 12:12 schreef Rausdouwer het volgende:
's morgens![]()
Vandaag net een klein beetje wakker.![]()
Zijn ze op zondag open, of is het een mentale voorbereiding op een volgende keer?quote:Op zondag 18 december 2005 12:28 schreef R2-D2 het volgende:
Zodadelijk eventjes op de XT op zoek naar DIVMOAls ik naar het kaartje kijk moet ik er 2 keer langs zijn gereden
![]()
Het ligt vlakbij het Station Gilze-Rijen zo te zien dus. Helpt dat niet met zoeken?quote:Op zondag 18 december 2005 12:28 schreef R2-D2 het volgende:
Zodadelijk eventjes op de XT op zoek naar DIVMOAls ik naar het kaartje kijk moet ik er 2 keer langs zijn gereden
![]()
Ja best wel. Maar ik heb nu ook ontbeten, dus dan is het nog netjes he?quote:Op zondag 18 december 2005 12:29 schreef richardgie het volgende:
[..]
Morge,schappelijke tijd om wakker te worden voor een Zondag![]()
![]()
Een voorbereidingquote:Op zondag 18 december 2005 12:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Zijn ze op zondag open, of is het een mentale voorbereiding op een volgende keer?
Ja,miste je al,verder wel alles goed?quote:Op zondag 18 december 2005 12:41 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja best wel. Maar ik heb nu ook ontbeten, dus dan is het nog netjes he?Ik weet niet wat het is, maar deze week ben ik doodmoe.
Daarom was ik gisteren ook niet op fok.
Dat is mischien ook wel een idee ja, gewoon langs het spoor rijden dan moet je er ook langs komenquote:Op zondag 18 december 2005 12:38 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Het ligt vlakbij het Station Gilze-Rijen zo te zien dus. Helpt dat niet met zoeken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goeiemiddag
*I'll do what I want, cuz I can*
Volgens mij is OPM stevig aan het stokenquote:
quote:Op zondag 18 december 2005 12:57 schreef FemaleRebbel het volgende:
Wat een drukte hier op zaterdagavond zeg
Goede middagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goeiemiddag![]()
![]()
Ik ga trouwens ook weer meteen weg.Moet nog een verjaardag gaan zitten te vieren,en ondertussen kinderen van m'n zuster nog eens zoet gaan houden.
Vindt het trouwens voor een Zondag ochtend/begin middag,hier ook knap druk.
quote:
Wat zegt dat over de VFRquote:Op zondag 18 december 2005 14:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
de mijne remt bijvoorbeeld al beter met de originele remleidingen, dan de VFR met stalen remleidingen![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 14:31 schreef Rausdouwer het volgende:
Stelletje stokers![]()
Kawa is gewoon slechtHonda is gewoon goed. Punt uit.
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |