quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
jij heb nog nooit op een ander merk gereden dus je weet niet eens hoe een echte motor voelt
![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:09 schreef hicham het volgende:
Ik heb de richardgie-smiley gevonden
[afbeelding]
Links richardgie en rechts een willekeurig nichtje/neefje die aandacht probeert te trekken
Die mensen leven in een heel andere wereldquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:03 schreef R2-D2 het volgende:
tjiegoewatjiegagagagoewehguwadiedoeweh!
Vertaling:
De geesten zijn aan de boom aan het schudden!
Ik ben ook onder de indruk, dat je wereld in 10 minuten zo kan veranderenquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Die mensen leven in een heel andere wereld![]()
![]()
Wat een verschil met hier, zowel de normale mensen daarzo als die primitievelingen![]()
![]()
![]()
Onvoorstelbaar, dit gaat me pet te boven
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:16 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik ben ook onder de indruk, dat je wereld in 10 minuten zo kan veranderen
Jullie zijn synchroon aan het TV kijke?quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Die mensen leven in een heel andere wereld![]()
![]()
Wat een verschil met hier, zowel de normale mensen daarzo als die primitievelingen![]()
![]()
![]()
Onvoorstelbaar, dit gaat me pet te boven
![]()
![]()
Na de Tsunami-documentairequote:Op zaterdag 17 december 2005 22:25 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn synchroon aan het TV kijke?![]()
Vertel ons eens wat voor geweldigs jullie hebben gezien![]()
Na de Tsunami-documentairequote:Op zaterdag 17 december 2005 22:25 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn synchroon aan het TV kijke?![]()
Vertel ons eens wat voor geweldigs jullie hebben gezien![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:29 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Na de Tsunami-documentaire
Indrukwekkend, triest en een vleugje mystiek![]()
Mijn wereld was anders binnen 10 seconden helemaal veranderdquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:16 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik ben ook onder de indruk, dat je wereld in 10 minuten zo kan veranderen
Ik weet niet meer wat er precies met je is gebeurd, wel de gevolgenquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:33 schreef richardgie het volgende:
[..]
Mijn wereld was anders binnen 10 seconden helemaal veranderd.
De eerste keer klaarkomen in een dame vond ik idd ook heel indrukwekkend.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:33 schreef richardgie het volgende:
[..]
Mijn wereld was anders binnen 10 seconden helemaal veranderd.
Welkom terug Larsquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:48 schreef hollander172 het volgende:
[..]
De eerste keer klaarkomen in een dame vond ik idd ook heel indrukwekkend.![]()
Wel on topic posten he, ti's een motorclub.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:37 schreef richardgie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reserve Jesus is trouwens ook een user van het Fok! forum.
Heeft inderdaad met stront te maken.
Leve de vooruitgang.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
de filmpjes die OPM gemaakt heeft met zijn nieuwe camera hebben een variabele bitrate
en kan ik dus niet omzetten naar DVD
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga Lars niet quoten.![]()
Hai Hollander, alles goe?
![]()
![]()
Sorry oneliner, zal het niet meer doen goed?quote:
Je bent net als het puberende volk waar ik mee moet werken.quote:
Hmmm tsja, denk van wel.quote:Hai Hollander, alles goe?
![]()
![]()
Heb je wel, pratende printers, en niet eens de duurste modellen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:13 schreef richardgie het volgende:
...Als dat klote hok dat nou effe tegen me zegt![]()
Nog altijd lichtelijk strijdbaar als van de pot verwijt de ketel.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:14 schreef hollander172 het volgende:
Je bent net als het puberende volk waar ik mee moet werken.![]()
[..]
Hmmm tsja, denk van wel.
Vanwaar de vraag? Bezorgd oid?
quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wel on topic posten he, ti's een motorclub.
Ga straks ook nog effe de rode zee splijten.Nu alleen nog effe een rode zee vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:14 schreef Worldbeater het volgende:
Nog altijd lichtelijk strijdbaar als van de pot verwijt de ketel.![]()
Ik buk niet voor de plaatselijke dominee en dus ook niet voor een lim.quote:Maar het was wat stil, dus ik dacht dat je weggejaagd was door de Lims.
Dacht bijna dat je serieus was.quote:Begon je wel degelijk te missen.![]()
![]()
Hoor die printer al iets zeggen in de trand van"Nee richard vanavond niet.Heb cartridge pijn"quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb je wel, pratende printers, en niet eens de duurste modellen.![]()
HP geloof ik.............. met een vrouwenstem.![]()
[..]
Nog altijd lichtelijk strijdbaar als van de pot verwijt de ketel.![]()
Maar het was wat stil, dus ik dacht dat je weggejaagd was door de Lims.
Begon je wel degelijk te missen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:14 schreef Worldbeater het volgende:
Ga daar niet weer over uitwijden,maar wil je onder 4 ogen alles nog wel eens vertellenquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:48 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat er precies met je is gebeurd, wel de gevolgen![]()
Nou nou, richardgie toch. Jij bent wel de laatste van wie ik zo een post had verwachtquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:13 schreef richardgie het volgende:
GVD (...) dus richardgie begon al een heel dikke nek te krijgen en stond al op het punt compie het pand via het raam op de eerste verdieping te doen verlaten(...) GVD (...) klote hok
Je bent uit wanhoop maar docent op een middelbare school geworden?quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je bent net als het puberende volk waar ik mee moet werken.![]()
Wees aub specifiek, ik wens niet als 1 gezien te worden tenzij nodigquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je kent het gezegde he:stille wateren hebben diepe grondenquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:31 schreef hicham het volgende:
Nou nou, richardgie toch. Jij bent wel de laatste van wie ik zo een post had verwacht![]()
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |