quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:04 schreef Zwansen het volgende:
Nou dan doe je dat toch niet!
Zo doe ik het ook altijd!quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:29 schreef Market_Garden het volgende:
eerst aardappels koken, daarna in dezelfde pan boerenkool erbij gooien, beetje rustig door laten koken, 10 minuten ofzo, worst erbij gooien, nog ff laten nawarmen,
eten maar!
Dan gaan juist alle vitaminen en smaak eruit door dat lange koken. Vandaar heb ik het gevoel dat fijngesneden boerenkool korter dan 20 min moet..quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:30 schreef Jojogirl het volgende:
Ik kook het altijd net zo lang als de aardappels. Het wordt toch stamppot, dus ik ga niet voor de bite.
Daarom zei ik het ook, als er iets iemand overtuigt dat je boerenkool goed moet koken is het dat welquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Rauwe boerenkool is erg zwaar te verteren en "slecht" voor je darmen, allemaal gasvorming e.d.
hier iddquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:09 schreef aidyl het volgende:
Ik mik gewoon altijd alles tegelijk in de pan ==> vuurtje eronder ==> 20 min koken ==> stampen met klontje boter, beetje melk, peper, zout ==> klaar
hup erste de boerenkool opzetten dan pas de aardappels schillen en opzetten. boerenkool moet echt goed gaar zijn!!!quote:Op zaterdag 17 december 2005 09:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Daarom zei ik het ook, als er iets iemand overtuigt dat je boerenkool goed moet koken is het dat wel
Ja heerlijk! Ik heb net ook de boerenkool van gisteren opgewarmt. Was lekkerder dan gisterquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:58 schreef zoalshetis het volgende:
ik maak het altijd een dag van te voren en warm het weer op in de pan. veel lekkerder zo'n nachtje trekken.
idd, soms hebben wij ook wel eens is wat over. Als je dat dan de volgende dag weer nuttigd dan smaakt het veel lekkerderquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:58 schreef zoalshetis het volgende:
ik maak het altijd een dag van te voren en warm het weer op in de pan. veel lekkerder zo'n nachtje trekken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |