Argh ben jij van de politie?quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:55 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Weg met dat vuurwerk (ttth) Wacht gewoon tot het mag ipv 2 weken van te voren..
Viking84 mag van mij gerust bellen als ze wil, moeten die gasten maar gewoon wachten
ah, vandaar dat er vorig jaar hier een prullenbak uit elkaar lag en de ondergrondse container nu een piepend geluid maaktquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:56 schreef Camplo het volgende:
Zolang het legaal is zal er niks met die auto gebeuren. Haha vuurpijlen gaan tevens omhoog.
dat jij nou in een achterstands wijk woont.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:59 schreef Camplo het volgende:
Boeit een prullenbak nou man. Ligt toch al zoveel rommel op straat.
mietje !quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:48 schreef Viking84 het volgende:
Hier in de straat zijn van die josties aan het werk die de hele tijd vuurwerk zitten af te steken. Nogal irritant. En het zijn dus geen pubers, maar gewoon werklui die met de straat bezig zijn. Gelukkig heb ik een verrassing voor ze, want als ik straks naar de stad ga, ga ik het fijn even melden op het politiebureau![]()
[..]
bron: politie.nl
Natuurlijk wel, zolang die vuurpijlen de lucht in gaan en niet richting auto's worden afgeschoten lijkt mij er niks verkeerds aan. Verder vind ik het een beetje triest om naar de politie te gaan als er vuurwerk wordt afgestoken. Waarom de politie er bij halen? Los het zelf op zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:53 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
jong geweest maar altijd volwassen genoeg om verantwoordelijkheid te nemen en met een zak vuurpijlen tussen auto's staan lijkt me niet echt verantwoordelijk.
eigen rechter spelen is verboden, bovendien heb ik niet zoveel zin om ze achter na te gaan, dan gaan ze juist spullen kapot maken.quote:Natuurlijk wel, zolang die vuurpijlen de lucht in gaan en niet richting auto's worden afgeschoten lijkt mij er niks verkeerds aan. Verder vind ik het een beetje triest om naar de politie te gaan als er vuurwerk wordt afgestoken. Waarom de politie er bij halen? Los het zelf op zou ik zeggen.
Ja, want vet stoer vuurwerk afsteken een paar weken voor oud&nieuw is helemáál niet burgerlijk.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:03 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
mietje !
nsb'er !
Wat ben jij voor burger-lijk ?
*gooit een patroon naar TS
Kan me moeilijk voorstellen dat ze naar je roepen of fluiten.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
als ik er zelf wat van zeg word ik uitgejoeld en bovendien lopen ze altijd naar me te roepen en te fluitenDus dit is de ultieme wraak
![]()
grappigquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:19 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Kan me moeilijk voorstellen dat ze naar je roepen of fluiten.
je zal wel anders piepen als er spullen van jouw dreigen schade op te lopen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:24 schreef 0 het volgende:
Ik zag laatst een kleuter op de stoep fietsen.
OP DE STOEP!
ik heb meteen de politie gebeld natuurlijk.
![]()
Als iemand strijkers door mijn brievenbus gooit oid dan bel ik de politie ook heus wel. Maar om nou de politie op te bellen omdat er een paar rotjes worden afgestoken.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:30 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
je zal wel anders piepen als er spullen van jouw dreigen schade op te lopen.
jij bent stoer!! waar koop je die puike vlinders??quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:37 schreef flamoes het volgende:
Ik vindhet wel grappig hoor die jochies. Staan ze daar met strijkertjes of rotjes.. ik gooide weleens een vlinder naar ze toe. Moet je ze zien rennen voor hun leven! En dan BOEMMM!
Poe heej! jij bent een toffert!quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:37 schreef flamoes het volgende:
Ik vindhet wel grappig hoor die jochies. Staan ze daar met strijkertjes of rotjes.. ik gooide weleens een vlinder naar ze toe. Moet je ze zien rennen voor hun leven! En dan BOEMMM!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |