bron: politie.nlquote:Politie controleert
Elke melding die gedaan wordt, waar het gaat om overlast door het afsteken van vuurwerk buiten de toegestane periode, wordt door de politie gecontroleerd. Ook controleren wij elk jaar alle verkooppunten van vuurwerk. Hierbij wordt onder meer gelet op een veilige opslag, illegaal vuurwerk en het verkoop aan minderjarigen.
als ik er zelf wat van zeg word ik uitgejoeld en bovendien lopen ze altijd naar me te roepen en te fluitenquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:50 schreef B_BOY het volgende:
ow wat leuk beetje kont-likken bij de wouten. voel je je nu goed? is je moeder trots op je.
zoiets moet je gewoon boven staan. laat ze lekker.
neem dat fluiten op als een compliment en je dag word een stuk leukerquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
als ik er zelf wat van zeg word ik uitgejoeld en bovendien lopen ze altijd naar me te roepen en te fluitenDus dit is de ultieme wraak
![]()
burgerplichtquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:54 schreef NotoriousJw het volgende:
Hoe noemde ze dat 60 jaar geleden ook alweer?
quote:
Hoe denk je dat dat komt? Niet zo zeuren joh, laat ze lekker.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
als ik er zelf wat van zeg word ik uitgejoeld en bovendien lopen ze altijd naar me te roepen en te fluiten![]()
omdat ik er zo godsgruwelijk lekker uit ziequote:Op vrijdag 16 december 2005 13:32 schreef Wriker het volgende:
[..]
Hoe denk je dat dat komt? Niet zo zeuren joh, laat ze lekker.
Je hebt nu de volledige aandacht van de AIVD.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:41 schreef TheThirdMark het volgende:
Maar ze hebben wel gelijk, landverraad is iets van alle tijden maar in WO II stond het nogal in het nieuws zeg maar.
Waar jij mee bezig bent is gewoon landverraad en heeft niets met Burgerplicht te maken, trouwens een term uitgevonden door de NSB'rs van die tijd.
Ik steek heel het jaar met gerust hart vuurwerk af, en als ik er achter kom dan iemand heeft lopen klagen richting politie, zonder het eerst tegen mij te zeggen, gaat er gewoon een doodskop onder de auto.
Ik politie op je dak? Jij geen dak meer op je auto.
ik heb genoeg redenen om te bellen:quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:41 schreef TheThirdMark het volgende:
Maar ze hebben wel gelijk, landverraad is iets van alle tijden maar in WO II stond het nogal in het nieuws zeg maar.
Waar jij mee bezig bent is gewoon landverraad en heeft niets met Burgerplicht te maken, trouwens een term uitgevonden door de NSB'rs van die tijd.
Ik steek heel het jaar met gerust hart vuurwerk af, en als ik er achter kom dan iemand heeft lopen klagen richting politie, zonder het eerst tegen mij te zeggen, gaat er gewoon een doodskop onder de auto.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
omdat ik er zo godsgruwelijk lekker uit zie![]()
Aangezien ik nogal veel optrek met Koerden heb ik die toch alquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:44 schreef L.Mo het volgende:
[..]
Je hebt nu de volledige aandacht van de AIVD.
Wees blij dat iemand naar je fluit zeg ( ohh wacht misschien denken ze dat je een hond bentquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:46 schreef Marruk het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee
Pauper, als je 2 dure fiat panda's hebt, koop of huur dan een garage.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:45 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
ik heb genoeg redenen om te bellen:
1. er staan 2 dure auto's voor de deur, als daar wat mee gebeurt ben ik de sjaak
2. ik woon in een nette wijk, mag wel verwachten dat ik rust heb
bovendien weten ze zelf dat ze fout zitten.
Wtf is dat voor gare opmerkingquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:45 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
ik heb genoeg redenen om te bellen:
1. er staan 2 dure auto's voor de deur, als daar wat mee gebeurt ben ik de sjaak
2. ik woon in een nette wijk, mag wel verwachten dat ik rust heb
bovendien weten ze zelf dat ze fout zitten.
voorspelbaar hoorquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:46 schreef Marruk het volgende:
quote:sar·cas·me (het ~)
1 bittere, bijtende spot
oeh, wat stoerquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:41 schreef TheThirdMark het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |