En? Stond er bij dat dat de finalisten waren dan? Of is het eigenlijk gewoon een foto van een paar bewoners? Ik gok op het laatste.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:45 schreef superhero87 het volgende:
Eergister kwam de Veronica gids binnen en ik begon het lekker rustig te lezen. Bij donderdag (volgende week) stond natuurlijk een beschrijving van de finale van BigBrother! en guess wie stonden er op de foto? Lieske, Roel en Ingriden niet Nathalie
![]()
Zoveelste keer dat ik concludeer dat het stemmen nutteloos is...
Precies, Naat stond in de poll onderaan, dus die gok hebben ze denk ik gewoon genomen...quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:29 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En? Stond er bij dat dat de finalisten waren dan? Of is het eigenlijk gewoon een foto van een paar bewoners? Ik gok op het laatste.
Jouw redenering volgend kun je natuurlijk net zo goed zeggen dat omdat Joost er niet op staat, het stemmen wel zin heeft.
Maar ja, dan valt er natuurlijk weer niet te zeiken over BB/Endemol/Talpa, dus da's geen leuke conclusie om te trekken.
Die veronica gids komt bij mij tegenwoordig al op maandag binnen. Vindt ik altijd wel een beetje fokking vroeg.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:45 schreef superhero87 het volgende:
Eergister kwam de Veronica gids binnen en ik begon het lekker rustig te lezen. Bij donderdag (volgende week) stond natuurlijk een beschrijving van de finale van BigBrother! en guess wie stonden er op de foto? Lieske, Roel en Ingriden niet Nathalie
![]()
God mensen, wordt WAKKER. Tuurlijk is BB een grote oplichting. D'Oh!quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:32 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Precies, Naat stond in de poll onderaan, dus die gok hebben ze denk ik gewoon genomen...
Anders jij ook welquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:37 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Voor al die achterlijk, kansloze teringlijers die BB kijken: Serious, GET A FRIKKIN' LIFE!!
Verklap nou niet alles manquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:37 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
God mensen, wordt WAKKER. Tuurlijk is BB een grote oplichting. D'Oh!
Heel Nederland moet massaal een uur lang stemmen. Dan hoor je 2 dagen later dat eigenlijk alleen die sms-jes mee worden gerekend die het eerste kwartier binnen kwamen.
De enigste reden dat ze een uur gezegd hebben is zodat iedereen kans krijgt om een sms-je te sutren![]()
Dan heb je die hoer met dat king, god wat ben ik blij dat ik geen namen ken van die bende daar.
Enige reden waarom zij er niet eerder uitgetrapt is? Stond in het contract wat iedereen heeft moeten tekenen.
Voor al die achterlijk, kansloze teringlijers die BB kijken: Serious, GET A FRIKKIN' LIFE!!
zucht, ja, de redactie van de Veronica Gids bepaalt de uitslag van BigBrioter op Talpa ....quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:45 schreef superhero87 het volgende:
![]()
Als jouw rabide, totaal ongefundeerde geblaat een voorbeeld moet zijn van een "frikkin' life", dan blijf ik nog wel even naar BB kijken.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:37 schreef TheThirdMark het volgende:
Klopt, die foto staat er. Maar er staat niet bij dat dit de finalisten zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:45 schreef superhero87 het volgende:
![]()
En de uitslag van de puzzels staat er ook al meteen bij. Die wisten ze dus OOK al!quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:03 schreef American_Nightmare het volgende:
Jaaaaaaaaaa en weet je!!! In die veronica gids staan ook al alle programma's van de week ERNA!!! Die weten ze dus gewoon al!!! DOORGESTOKEN KAART!!!!!!!!11111111!!!111111
Nee, is altijd de uitslag van 2 weken daarvoor.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:00 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En de uitslag van de puzzels staat er ook al meteen bij. Die wisten ze dus OOK al!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |