abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33130856
Eergister kwam de Veronica gids binnen en ik begon het lekker rustig te lezen. Bij donderdag (volgende week) stond natuurlijk een beschrijving van de finale van BigBrother! en guess wie stonden er op de foto? Lieske, Roel en Ingrid en niet Nathalie

Zoveelste keer dat ik concludeer dat het stemmen nutteloos is...
pi_33131502
Pffff, echt? Dat zou wel heel erg zijn.

Kun jij mij trouwens ook vertellen hoe lang de uitzending duurt? Ben namelijk later thuis en wil wel ff weten hoeveel ik nog mee kan pikken...
pi_33131592
En je kan zeker niet aan de gids van de week daarop komen?
  vrijdag 16 december 2005 @ 13:10:42 #4
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_33131617
Goh, wat een nieuws
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 16 december 2005 @ 13:25:39 #6
65846 Bocaj
47th President.
pi_33132156
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 12:45 schreef superhero87 het volgende:
Eergister kwam de Veronica gids binnen en ik begon het lekker rustig te lezen. Bij donderdag (volgende week) stond natuurlijk een beschrijving van de finale van BigBrother! en guess wie stonden er op de foto? Lieske, Roel en Ingrid en niet Nathalie

En? Stond er bij dat dat de finalisten waren dan? Of is het eigenlijk gewoon een foto van een paar bewoners? Ik gok op het laatste.

Jouw redenering volgend kun je natuurlijk net zo goed zeggen dat omdat Joost er niet op staat, het stemmen wel zin heeft.

Maar ja, dan valt er natuurlijk weer niet te zeiken over BB/Endemol/Talpa, dus da's geen leuke conclusie om te trekken .
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  vrijdag 16 december 2005 @ 13:32:45 #8
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_33132239
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 13:29 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

En? Stond er bij dat dat de finalisten waren dan? Of is het eigenlijk gewoon een foto van een paar bewoners? Ik gok op het laatste.

Jouw redenering volgend kun je natuurlijk net zo goed zeggen dat omdat Joost er niet op staat, het stemmen wel zin heeft.

Maar ja, dan valt er natuurlijk weer niet te zeiken over BB/Endemol/Talpa, dus da's geen leuke conclusie om te trekken .
Precies, Naat stond in de poll onderaan, dus die gok hebben ze denk ik gewoon genomen...
pi_33132272
quote:

Die veronica gids komt bij mij tegenwoordig al op maandag binnen. Vindt ik altijd wel een beetje fokking vroeg.
  vrijdag 16 december 2005 @ 13:34:07 #10
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_33132277
Whehe dat viel mij ook al op. Alles voor de kijkcijfers enzo... Vooral de stem tussenstanden zijn altijd erg geloofwaardig
pi_33132349
Toeval zeker dat Joost er ook niet bij stond.
  vrijdag 16 december 2005 @ 13:37:49 #12
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_33132379
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 13:32 schreef VirtualPOM het volgende:

[..]

Precies, Naat stond in de poll onderaan, dus die gok hebben ze denk ik gewoon genomen...
God mensen, wordt WAKKER. Tuurlijk is BB een grote oplichting. D'Oh!

Heel Nederland moet massaal een uur lang stemmen. Dan hoor je 2 dagen later dat eigenlijk alleen die sms-jes mee worden gerekend die het eerste kwartier binnen kwamen.
De enigste reden dat ze een uur gezegd hebben is zodat iedereen kans krijgt om een sms-je te sutren

Dan heb je die hoer met dat king, god wat ben ik blij dat ik geen namen ken van die bende daar.
Enige reden waarom zij er niet eerder uitgetrapt is? Stond in het contract wat iedereen heeft moeten tekenen.

Voor al die achterlijk, kansloze teringlijers die BB kijken: Serious, GET A FRIKKIN' LIFE!!
  vrijdag 16 december 2005 @ 13:41:35 #13
53151 T42
Pinball Wizard
pi_33132475
krijg de gids van de hele maand daar staat al in wie er als laatste overblijft
talpa staat nog nie op me tv
  vrijdag 16 december 2005 @ 13:41:49 #14
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_33132492
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 13:37 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]
Voor al die achterlijk, kansloze teringlijers die BB kijken: Serious, GET A FRIKKIN' LIFE!!
Anders jij ook wel !
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  vrijdag 16 december 2005 @ 13:43:17 #15
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_33132520
quote:

[..]

God mensen, wordt WAKKER. Tuurlijk is BB een grote oplichting. D'Oh!

Heel Nederland moet massaal een uur lang stemmen. Dan hoor je 2 dagen later dat eigenlijk alleen die sms-jes mee worden gerekend die het eerste kwartier binnen kwamen.
De enigste reden dat ze een uur gezegd hebben is zodat iedereen kans krijgt om een sms-je te sutren

Dan heb je die hoer met dat king, god wat ben ik blij dat ik geen namen ken van die bende daar.
Enige reden waarom zij er niet eerder uitgetrapt is? Stond in het contract wat iedereen heeft moeten tekenen.

Verklap nou niet alles man Dadelijk ga je nog zeggen dat die sms kosten alleen maar bedoeld zijn om al die prijzen ed. te financieren

o kudt
pi_33132564
quote:

zucht, ja, de redactie van de Veronica Gids bepaalt de uitslag van BigBrioter op Talpa ....

nog meer grandioze ideeen?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_33132765
quote:
Als jouw rabide, totaal ongefundeerde geblaat een voorbeeld moet zijn van een "frikkin' life", dan blijf ik nog wel even naar BB kijken.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  vrijdag 16 december 2005 @ 13:55:03 #18
3542 Gia
User under construction
pi_33132868
quote:

Klopt, die foto staat er. Maar er staat niet bij dat dit de finalisten zijn.

Misschien was dit wel de enige foto waarop zoveel mogelijk finalisten staan, zonder niet-finalisten.

Wie weet.
  vrijdag 16 december 2005 @ 13:56:52 #19
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_33132903
Ik zit alleen op Fok, wat natuurlijk al erg genoeg is, maar kom op, wat is er nu zo interresant aan BB dat daarvoor de hele wereld moet wijken?
  vrijdag 16 december 2005 @ 14:01:49 #20
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_33133058
Schopje TRU, de Veronica-redactie is helderziend!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')