Hè wat?quote:Op maandag 19 december 2005 22:18 schreef kamikaze het volgende:
TS is back en schade valt nog mee...
Het lijkt zelfs dat de situatie weer is verbeterd sinds dat ik de lijnlast heb weggehaald. De plaat welke eerst aan de ene kant omhoog was gerezen is weer aan het zakken. Ben wel donders blij dat ik de belasting heb weggehaald, want anders was het waarschijnlijk wel ingestort. Ik zal iig even wachten tot het gedeelte weer te belasten zodat het proces van relaxatie (tegenovergestelde van kruip) weer volledig heeft plaatsgevonden. Ik zal het morgen aan de huisbaas melden en kijken wat hij er over te zeggen heeft en wat er ondernomen gaat worden.
Bij deze wil ik ook even iedereen bedanken voor de zorgen.Ik kan jullie helaas geen ongelijk geven, ik ben soms erg onverantwoord bezig door uitstelgedrag. Gelukkig dan maar weer dat er tot nog toe niemand is overleden daardoor.
Precies! Zet die spullen gauw weer terug! Zonde van zo'n mooie steen!quote:Op maandag 19 december 2005 22:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hè wat?
We hadden net je steen al klaar:
Ik had alles al besteld en betaaldquote:Op maandag 19 december 2005 22:35 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Precies! Zet die spullen gauw weer terug! Zonde van zo'n mooie steen!![]()
de volgende keer dat ik dood ga tijdens het klussen, zal ik het je laten wetenquote:Op maandag 19 december 2005 22:39 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik bedoel, mijn eerste K&W-slachtoffer... dan wil je toch iets speciaals doen![]()
Hij wacht tot het huis instort. Heel verstandig.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:55 schreef Marsepein het volgende:
Maar je hebt er nog steeds niemand bij gehaald?![]()
Doe eens heel gauw
![]()
Ik stop met waarschuwen...quote:Op dinsdag 20 december 2005 08:12 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Hij wacht tot het huis instort. Heel verstandig.![]()
TS zag een kalf in een bouwput vallen en verdronk toen hij het wilde redden???quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:22 schreef Marsepein het volgende:
[..]
* marsepein mompelt iets met kalf en put, en verdrinken
Terwijl iedereen weet dat als je al iemand wilt laten kijken naar mankementen, je ervoor moet zorgen dat die mankementen zo erg mogelijk zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2005 08:12 schreef QyRoZ het volgende:
Hij wacht tot het huis instort. Heel verstandig.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |