Wat ik me deze week toch allemaal heb meegemaakt gek, dat kun je je niet voorstellen. Boh maar vanwege mijn ban kon ik niks posten dusjeh doe ik het hier maar.
Ik ga zo naar school rijden he en het regende, ik rijd dus stevig door en kom opeens bij een afslag waar auto's inmoeten. Ik kijk achter me, maar door mijn bontkraag zag ik niet of iets aankwam, ik denk ik rijd 20 en dan zie ik wel of iemand dichtbij komt. Ineens gek een auto van links, ik vet slippen ( Op het natte wegdek ) Met voor en achterband. Die gast kijkt mij stoer aan en rijd door.
Toen diezelfde dag, 1 minuutje later kom ik bijna bij school aan, wat zie ik voor de school ? Hendig veel mensen in een grote groep en felle witte jassen. Ik denk : boh gek politie heeft weer een rollerbank gezet. Ik snel omdraaien en de brommer ergens anders gezet
![]()
Wat bleek, gingen de mensen op de roflbank maar ze kregen geen boete eigenlijk dus voor niks, merjeh beter het zekere voor het onzekere.
En toen gister, ik ging met tjappies een pizzarol halen bij zoeen turkse winkel, had het nooit gehad dus ik denk ik probeer het maar he gek. Het was lekker maar wat zag ik in die winkel staan ? Een pot Yohjurt van 5L en Oye vlees. Wie koopt er nou een pot yoghurt van 5 liter en Oye vlees ?
![]()
Zo stom.